Питане за Avensis D4D
Питане за Avensis D4D
Здравейте.Току що се регистрирах и имам няколко въпроса,на които надявам се ще намеря отговори. Та значи решил съм да си купувам Avensis D4D от 2000г.до 2002г.Моля за някакви впечатления,мнения,препоръки,как е подръжката,разхода и всичко каквото се сетите като плюсове и минуси.
Отвори търсачката, напиши - "Авенсис D4D" и прочети. Има какво да се прочете .
Аз също съм още нов и трупам впечатления от същия автомобил , но се сблъсках вече с един от "скъпите" му проблемни елемент - "МАХОВИКА..."
Иначе - не лош избор. Ако имаш късмет да се случи запазен автомобил ....нама лошо. Въпреки проблема за които ти препъръчвам да се информираш.... аз лично съм доволен за сега от колата.....
Аз също съм още нов и трупам впечатления от същия автомобил , но се сблъсках вече с един от "скъпите" му проблемни елемент - "МАХОВИКА..."
Иначе - не лош избор. Ако имаш късмет да се случи запазен автомобил ....нама лошо. Въпреки проблема за които ти препъръчвам да се информираш.... аз лично съм доволен за сега от колата.....
Абе хора стига сте го канонизирали тоз маховик. Цената му в БГ е космическа от читави сайтове в eBay го има пълен комплект с доставка от Англия за 800 лева, а у нас почват от 1400 лева и нагоре (ама то неможе куцо и сакато да е бизнесмен, всички правят бизнес и нищо не произвеждаме). А такива са маховиците на вси1ки дизели след 2000 год та и по-рано. А съединителя си е консуматив, неможе да искаме да караме коли по на десет години и да сме с оригинален съединител.
Нищо-ако не ги сменяш biggrin.gif
Поиграй си малко с търсачката де-казаха ти го колегите вече.Ти никакви усилия не полагаш,искаш всичко на тепсия.Не е честно спрямо всички загубили време и усилия да споделят тук толкова информация за такива като теб.Уважавай техния труд,колкото и да не ти пука.
Поиграй си малко с търсачката де-казаха ти го колегите вече.Ти никакви усилия не полагаш,искаш всичко на тепсия.Не е честно спрямо всички загубили време и усилия да споделят тук толкова информация за такива като теб.Уважавай техния труд,колкото и да не ти пука.
Toyota Avensis wagon 2002, 2.0 D-4D 110 hp-продадена
Toyota Avensis wagon 2009, 2.2 D-4D 150 hp-продадена
Toyota Yaris 2007, 1.4 D-4D 90 hp
Ford Mondeo 2017,2.0 150 hp
Hyundai I 30,2016,1.6 125 hp AT-служебна/държавна
Toyota Avensis wagon 2009, 2.2 D-4D 150 hp-продадена
Toyota Yaris 2007, 1.4 D-4D 90 hp
Ford Mondeo 2017,2.0 150 hp
Hyundai I 30,2016,1.6 125 hp AT-служебна/държавна
Колеги малко OFF Topic :
Струва ми се , че АДМИНИТЕ трябва малко да си поиграят с форума....
Има въроси които се задават от почти всички новоприсъединили се колеги и непрекъснато се пускат един и същи теми отново и отново....
Знам ,че работата изисква време и усилия пък и умения..... и знам че при желание такива могат да се намерят......но за всички ще бъде по лесно в крайна сметка......
Като за начало може да се разделят по марки моделите на ТОЙОТА, че и по години производства.....
Струва ми се , че АДМИНИТЕ трябва малко да си поиграят с форума....
Има въроси които се задават от почти всички новоприсъединили се колеги и непрекъснато се пускат един и същи теми отново и отново....
Знам ,че работата изисква време и усилия пък и умения..... и знам че при желание такива могат да се намерят......но за всички ще бъде по лесно в крайна сметка......
Като за начало може да се разделят по марки моделите на ТОЙОТА, че и по години производства.....
- zi_zi_top
- Мнения: 4205
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Масла, филтри, ремъци и ролки + труд - около 1500 лв. (без антифриз и спирачна течност).Mitko написа:Май този маховик е задължителен,и не е никак евтин.А първоначалната смяна на консумативите колко излиза (масла,ремъци,филтри и др.).
Съединител + труд - около 2000 лв.
Антифриз - 200 лв.
Спирачна течност - 150 лв.
Цените са закръглени, но ако те интересуват точни цени трябва да направиш запитване в сервиз.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 06 Окт 2007 19:40
- Местоположение: гр.Царево
- Обратна връзка:
zi_zi_top написа:Масла, филтри, ремъци и ролки + труд - около 1500 лв. (без антифриз и спирачна течност).Mitko написа:Май този маховик е задължителен,и не е никак евтин.А първоначалната смяна на консумативите колко излиза (масла,ремъци,филтри и др.).
Съединител + труд - около 2000 лв.
Антифриз - 200 лв.
Спирачна течност - 150 лв.
Цените са закръглени, но ако те интересуват точни цени трябва да направиш запитване в сервиз.
Спирачна течност 150 лв!!!!!!!!!!
Каква е тази цена и къде се случва това?Вчера смених моята с Текстар за 25 лв течност и труд!
Корола Версо 2,2 D-4D Sol 2005 г.
- zi_zi_top
- Мнения: 4205
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Колко струва течността и колко е труда?
Сигурен ли си, че изобщо са ти пипнали колата?
Сигурен ли си, че изобщо са ти пипнали колата?
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- zi_zi_top
- Мнения: 4205
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
При китайците и арабите на Илиянци е 4 лв/л.
Ако си купиш частите (ремъци и ролки 60-70 лв.) и маслото (15W40 за 5-6 лв./литъра) от там ще си я обслужиш за 300 лв "от-до", даже може да ти останат и за кутия цигари!
Аз писах по-горе за разни глезотии, но ти не се връзвай!
Ако си купиш частите (ремъци и ролки 60-70 лв.) и маслото (15W40 за 5-6 лв./литъра) от там ще си я обслужиш за 300 лв "от-до", даже може да ти останат и за кутия цигари!
Аз писах по-горе за разни глезотии, но ти не се връзвай!
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Mitko, кажи по-добре за какво ще я използваш колата, колко километра на година ще минаваш, колко ще е градско и колко извънградско?
Аз минах от дизелова на бензинова и засега сметките ми излизат.
Ще опитам да добавя минусите на дизеловата (не само тойота):
- по-скъпи консумативи (акумулатора примерно ти е 30-70лв по-скъп от същата бензинова, маслото е повече като количество и се сменя по-често, филтрите тоже)
- по-скъпи ремонти (ако се наложат) - дюзи, помпи, електроника, турбо
- проблеми (или съмнения) за качеството на горивата в БГ - зимата винаги с добавки или с алпин дизел, лятото пак с добавки за дюзи, не се знае колко и какви други неща има в нафтата тук
- ОГРОМЕН МИНУС - бавно загряване зимата - оттук нямаш парно доста дълго (15-тина минути примерно), стъклата не се изсушават, не се размразяват
- наличие на възли които искат периодични внимание - EGR клапан, турбина понякога)
- тежест - не е за пренебрегване, често са 100-на кг по-тежки дизелите от еквивалентния бензинов модел - натоварва окачването повече, по-лош баланс на масите (при предно предаване) - зимата сцеплението ако е с предно е чудесно, но задницата е много лека и се върти
- колкото и да ги обезшумяват и балансират, често са по-шумни от бензиновите мотори - НО НЕ ВИНАГИ!
- практически екземплярите в БГ, внос от европа, са на много километри - това не е проблем ако купуваш кола с гаранция за състоянието от официален представител
А ето и някой от плюсовете:
- определено по-нисък разход, особено в града - ако я караш много и градско ( > 20000км на година) има смисъл
- приятна за каране поради многото момент в ниските обороти (но неприятна за "рязане" поради по-ниските максимални обороти) - в ежедневното каране дава чувството за повече мощност, макар и да я няма
- лесна за чипиране - по принцип за дизелите говоря, но за тойота май не е точно така, май не е много лесно
Абе, като цяло, дизел - само ако е нов с гаранция.
За втора ръка бензинът е по-сигурният вариант.
Аз минах от дизелова на бензинова и засега сметките ми излизат.
Ще опитам да добавя минусите на дизеловата (не само тойота):
- по-скъпи консумативи (акумулатора примерно ти е 30-70лв по-скъп от същата бензинова, маслото е повече като количество и се сменя по-често, филтрите тоже)
- по-скъпи ремонти (ако се наложат) - дюзи, помпи, електроника, турбо
- проблеми (или съмнения) за качеството на горивата в БГ - зимата винаги с добавки или с алпин дизел, лятото пак с добавки за дюзи, не се знае колко и какви други неща има в нафтата тук
- ОГРОМЕН МИНУС - бавно загряване зимата - оттук нямаш парно доста дълго (15-тина минути примерно), стъклата не се изсушават, не се размразяват
- наличие на възли които искат периодични внимание - EGR клапан, турбина понякога)
- тежест - не е за пренебрегване, често са 100-на кг по-тежки дизелите от еквивалентния бензинов модел - натоварва окачването повече, по-лош баланс на масите (при предно предаване) - зимата сцеплението ако е с предно е чудесно, но задницата е много лека и се върти
- колкото и да ги обезшумяват и балансират, често са по-шумни от бензиновите мотори - НО НЕ ВИНАГИ!
- практически екземплярите в БГ, внос от европа, са на много километри - това не е проблем ако купуваш кола с гаранция за състоянието от официален представител
А ето и някой от плюсовете:
- определено по-нисък разход, особено в града - ако я караш много и градско ( > 20000км на година) има смисъл
- приятна за каране поради многото момент в ниските обороти (но неприятна за "рязане" поради по-ниските максимални обороти) - в ежедневното каране дава чувството за повече мощност, макар и да я няма
- лесна за чипиране - по принцип за дизелите говоря, но за тойота май не е точно така, май не е много лесно
Абе, като цяло, дизел - само ако е нов с гаранция.
За втора ръка бензинът е по-сигурният вариант.
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 6 госта