Превъртането може и на стартер някой да ти върти по малко. Дано да стане само през капака на клапаните.
Avensis T25, 1.8 бензин / 1ZZ-FE, 12.2005 - Стрелката за оборотите подскача между 1000 и 1400 оборота
- max-2
- Мнения: 2165
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 49 пъти
- Получена благодарност: 134 пъти
Avensis T25, 1.8 бензин / 1ZZ-FE, 12.2005 - Стрелката за оборотите подскача между 1000 и 1400 оборота
Затова ти писах преди да почнеш, но няма нищо. Аз така обърках на 4афе марките на двете колела на разпределителните валове, защото имаше по две марки на вал през 90 гтадуса, ама кой да гледа...
Превъртането може и на стартер някой да ти върти по малко. Дано да стане само през капака на клапаните.
Превъртането може и на стартер някой да ти върти по малко. Дано да стане само през капака на клапаните.
Carina E 4AFE LB 1992
- mapamop
- Мнения: 5570
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 178 пъти
- Получена благодарност: 688 пъти
Avensis T25, 1.8 бензин / 1ZZ-FE, 12.2005 - Стрелката за оборотите подскача между 1000 и 1400 оборота
max-2, по-скоро ме притеснява момента да не е размазала ключалката на новата муфа, че е цифра да я сменя, и ще я чакам дълго.
Другото неприятно упражнение да докарам веригата обратно на марките.
От там натаък вече каквото сабя покаже - предполагам че вадя вала с муфата, ще я отключа и после ще се гърча със зацепването. Но в крайна сметка да съм внимавал - сляп на карти не играе.
Другото неприятно упражнение да докарам веригата обратно на марките.
От там натаък вече каквото сабя покаже - предполагам че вадя вала с муфата, ще я отключа и после ще се гърча със зацепването. Но в крайна сметка да съм внимавал - сляп на карти не играе.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
--
Тц...тц...тц...
- memorex
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
Avensis T25, 1.8 бензин / 1ZZ-FE, 12.2005 - Стрелката за оборотите подскача между 1000 и 1400 оборота
Според теб това задължително ли е ? /При положение че при поставянето е спазена маркировката и положението на бутало 1ви цилиндър.
Първо ,че е 4Т ДВГ а от там насетне броя на зъбите на зъбните колела и звената на веригата.
Лично мнение.
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
- mapamop
- Мнения: 5570
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 178 пъти
- Получена благодарност: 688 пъти
Avensis T25, 1.8 бензин / 1ZZ-FE, 12.2005 - Стрелката за оборотите подскача между 1000 и 1400 оборота
Очевидно е задължително. Все си мисля че ако можеше да се компенсира по някакъв начин, нямаше да ми светне "хеликоптера". В момента при някакъв режим, неизвестен за мен, се опитва да избута вала (мисля) назад спрямо зъбното колело, но той вече е в максимално задна позиция и не може да се измести повече. Това е и същината на променливото газоразпределение - да избута единия или двата вала в някаква посока, така че да задържи повече или по-малко време клапаните отворени. При блокирания вал, дефакто мотора става като стария 7A-FE който е без променливо газоразпределение (неподвижен вал) и е "таткото" на моя мотор.
Във сервизното пише това: Не искам да спекулирам, защо са решили че муфата трябва да е отключена, а не заключена при зацепването и монтажа, но това са фактите. Не съм в позицията да си измислям нови правила.
gena_bs, втория или третия клип от резултатите ти го гледах вчера и изглеждаше най-нагледен. Това и ще направя. Днес гледах и разни други снимки и няма да отключа муфата, без да сваля вала и да го облепя. Просто ще надуя маслената система със 2.5 атм. въздух, което не ми изглежда приемливо.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
--
Тц...тц...тц...
- memorex
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
Avensis T25, 1.8 бензин / 1ZZ-FE, 12.2005 - Стрелката за оборотите подскача между 1000 и 1400 оборота
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
- mapamop
- Мнения: 5570
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 178 пъти
- Получена благодарност: 688 пъти
Avensis T25, 1.8 бензин / 1ZZ-FE, 12.2005 - Стрелката за оборотите подскача между 1000 и 1400 оборота
memorex, този клип го гледах още вчера като светна за втори път. И в интерес на истината този ми беше най-разбираем. Мислех си да се направя на нахален и да сваля само единия държач който е точно зад зъбните колела, и е над маслените канали. Но днес като си гледах снимките, като гледах и разни снимки на сваления вал открих, че в събота-неделя ще се вади вала навън. Просто през огледалния отвор ще вкарам въздух под налягане в маслената система.
Нека да спрем дотук. Ясно ми е вече какво трябва да направя, и най-неприятното упражнение е да докарам обратно оцветените марки на веригата, върху маркерите на зъбните колела. Ще падне голямо въртене на мотора с гаечния ключ, през коляновия вал, и борба с масленото налягане, което ще се генерира малко или много. И със комресията на мотора. Въреки развитите свещи....
Нека да спрем дотук. Ясно ми е вече какво трябва да направя, и най-неприятното упражнение е да докарам обратно оцветените марки на веригата, върху маркерите на зъбните колела. Ще падне голямо въртене на мотора с гаечния ключ, през коляновия вал, и борба с масленото налягане, което ще се генерира малко или много. И със комресията на мотора. Въреки развитите свещи....
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
--
Тц...тц...тц...
- max-2
- Мнения: 2165
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 49 пъти
- Получена благодарност: 134 пъти
Avensis T25, 1.8 бензин / 1ZZ-FE, 12.2005 - Стрелката за оборотите подскача между 1000 и 1400 оборота
Вдигни дясната гума на крик, включи на пета предавка и можеш да въртиш и да гледаш едновременно, без много усилия. 
Carina E 4AFE LB 1992
- mapamop
- Мнения: 5570
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 178 пъти
- Получена благодарност: 688 пъти
Avensis T25, 1.8 бензин / 1ZZ-FE, 12.2005 - Стрелката за оборотите подскача между 1000 и 1400 оборота
max-2, аз си мислех за гайковерта за компресора....
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
--
Тц...тц...тц...
- mapamop
- Мнения: 5570
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 178 пъти
- Получена благодарност: 688 пъти
Avensis T25, 1.8 бензин / 1ZZ-FE, 12.2005 - Стрелката за оборотите подскача между 1000 и 1400 оборота
Така...
Мисля си че миналата неделя свършиха петгодишните мъки.
Както препоръча един от "зеленият отбор" - тестваме и не публикуваме дълбоко непроверени резултати.
Поне засега четвърти ден нещата са обнадеждаващи:
- 2-3 дни сутринта или вечерта беше около 20 градуса
- сонди и катализатор са инициализирани
- карах я и на душмански обороти и на над 2000 за относително дълги интервали, като климатика, го вкарвах в режим да поддържа температурата (през бутоните за температурата)
--> Не тресе. Засега. Още не ѝ вярвам напълно, че ме е щавила много тая барака. Но въпреки всички номера с които знам че мога да я разтреса, не успях.
Мисля си че миналата неделя свършиха петгодишните мъки.
Както препоръча един от "зеленият отбор" - тестваме и не публикуваме дълбоко непроверени резултати.
Поне засега четвърти ден нещата са обнадеждаващи:
- 2-3 дни сутринта или вечерта беше около 20 градуса
- сонди и катализатор са инициализирани
- карах я и на душмански обороти и на над 2000 за относително дълги интервали, като климатика, го вкарвах в режим да поддържа температурата (през бутоните за температурата)
--> Не тресе. Засега. Още не ѝ вярвам напълно, че ме е щавила много тая барака. Но въпреки всички номера с които знам че мога да я разтреса, не успях.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
--
Тц...тц...тц...
- max-2
- Мнения: 2165
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 49 пъти
- Получена благодарност: 134 пъти
Avensis T25, 1.8 бензин / 1ZZ-FE, 12.2005 - Стрелката за оборотите подскача между 1000 и 1400 оборота
Честито! Мисля, че трябва да спреш да го търсиш специално, а да се наслаждаваш на успеха. 
Carina E 4AFE LB 1992
- WoLF
- Мнения: 3650
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Приус '07
- Благодарил/а: 833 пъти
- Получена благодарност: 314 пъти
Avensis T25, 1.8 бензин / 1ZZ-FE, 12.2005 - Стрелката за оборотите подскача между 1000 и 1400 оборота
Ееее, та то си беше САГА. След като се увериш в решението, иска едно крайно обобщение и да пием и спим на спокойствие 
- mapamop
- Мнения: 5570
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 178 пъти
- Получена благодарност: 688 пъти
Avensis T25, 1.8 бензин / 1ZZ-FE, 12.2005 - Стрелката за оборотите подскача между 1000 и 1400 оборота
Още е много горещо за крайни изводи. И преди намесата ми тресеше изключително рядко в жегите.
Трябва температурата навън да се върти между 20 и 25 градуса, за да е точно доказателството.
Та крайно развитие сигурно ще има в края на Септември, да не кажа Октомври-Ноември.
Трябва температурата навън да се върти между 20 и 25 градуса, за да е точно доказателството.
Та крайно развитие сигурно ще има в края на Септември, да не кажа Октомври-Ноември.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
--
Тц...тц...тц...
- mapamop
- Мнения: 5570
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 178 пъти
- Получена благодарност: 688 пъти
Avensis T25, 1.8 бензин / 1ZZ-FE, 12.2005 - Стрелката за оборотите подскача между 1000 и 1400 оборота
Грешен отговор. Мъките продължават. След днешното разхождане до Горна Оряховица се изясни че продължават мъките. Или просто тия хора толкова си могат. Или бараката е за нарязване.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
--
Тц...тц...тц...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта
