Ръчна електрическа спирачка авенсис Т27

El lobo
Мнения: 15
Регистриран на: 08 Апр 2024 22:49
Местоположение: София
Автомобил: Авенсис Т27 фейслифт
Благодарил/а: 1 път

Ръчна електрическа спирачка авенсис Т27

Мнение от El lobo » 14 Апр 2025 10:45

сега видях pdf файла да , а какъв intelligent tester ми е нужен за тази операция , предполагам , че трябва да се закачи външно устройство , а не от менюто на колата да се прави тази процедура

Dinko8383
Мнения: 1
Регистриран на: 29 Апр 2025 18:53
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Тойота авенсис т27

Ръчна електрическа спирачка авенсис Т27

Мнение от Dinko8383 » 29 Апр 2025 19:11

El lobo, колега и аз имам същия проблем,взех модул 1 към 1 като моя имам предвид всички цифри са еднакви, но свети check brake systems,.Отидох е Тойота но ми казаха ,че този модул е от кола с десен волан и не може да го калибрират и сега се чудя какво да направя.

thedethwalker
Мнения: 1
Регистриран на: 27 Юли 2025 00:42
Местоположение: Sofia
Автомобил: Avensis T27 1.8 бензин
Благодарил/а: 1 път

Ръчна електрическа спирачка авенсис Т27

Мнение от thedethwalker » 27 Юли 2025 17:35

TATI написа: 03 Мар 2025 15:41 Да!

Прикачени файлове

ELECTRIC PARKING BRAKE SYSTEM.pdf
(216.91 KiB) Свалено 123 пъти

Прочетете правилата на форума!
TATI,
Здравейте, Благодаря много за полезната информация.

Препрочетох указанията около 20тина пъти. Имам някои въпроси относно процедурата.
Въпрос 1: До колкото разбирам процедурата се състои от 2 основни части. В 1вата част се нулира сензора (което се потвърждава чрез светване на жълта лампа - brake system warning light), а във 2рата част се калибрира (което се потвърждава от изгасването на жълта лампа brake system warning light). Необходимо е и двете части да се изпълнят за да се постигне ресет на ръчната, тоест първо да се нулира и след това да се калибрира. Това правлно ли е или се бъркам някъде?
Въпрос 2: Ако не се използва софтуер за диагностика, тогава е необходимо да се свързват пинове от OBD (DLC3) буксата чрез кламер или жица. В 1вата част се свързват пинове 4 и 13, а във 2рата част се свързват пинове 4 и 12. Това правилно ли е или отново се бъркам някъде? Питам, тъй като да не би "SST 09843-18040" инструмента да е нещо супер специално. От снимки в интернет ми изглежда като проста жица и същия ефект може да се постигне с кламер.

vfr800
Мнения: 542
Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
Местоположение: София
Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 113 пъти

Ръчна електрическа спирачка авенсис Т27

Мнение от vfr800 » 28 Юли 2025 00:09

Да, може да ползваш кламер.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта