Вероятен проблем с геометрията на турбото на J120

Стоян Ганчев
Мнения: 11
Регистриран на: 17 Окт 2020 13:24
Местоположение: Пловдив
Автомобил: TLC J12

Вероятен проблем с геометрията на турбото на J120

Мнение от Стоян Ганчев » 27 Авг 2025 11:51

Здравейте!
Смятам, че имам вероятен проблем с геометрията на турбото на J120. Геометрията с вакуум ли се управлява или изцяло електронно. Нямам грешки на таблото. Установил съм, че след 2000 оборота започва да ускорява една идея по-бързо отколкото преди това, което ме доведе на мисълта, че актуаторът и съответно геометрията е залепнала на позиция за високи обороти. Втората констатация е, че при загрял двигател, на празен ход има миризма на неизгоряло гориво и лютивина, тоест има повече серен диоксид, докато при обороти ги няма тези симптоми. Дюзите са подменени преди 10 000 км с нови Дензо и са обучени. Миризмата я имаше и преди да сменя дюзите и след смяната се запази. Смених ги, заради лоши стойности, чукане при ускорение и много черен дим при ускорение на студен двегател. След смяната чукането и димът изчезнаха, но не и миризмата и лютивината. Подменил съм също и малкото филтърче, което мери някакво налягане от турбото и маркучетата към и от него. Колата е купувана от нас нова и е на 180 к км.
https://malkom.eu/filtyr-toyota-90917-1 ... 9091711036 това филтърче

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: delibashev и 3 госта