Иначе за HHO-то питай ако нещо те интересува
gazov injekcion
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
Otnosno HHO generatorite ima firma v Plovdiv koqto gi montira, no kato cqlo na men li4no mi se vijda mnogo ta6ak taq rabota. Osnovnoto koeto me pritesnqva e:
1. Kakvo pravim s vodata v izpuskatelnata sistema?
2. Do kolkoto si spomnqm za tozi razpad e nujna dosta energiq, a kato pro4etoh i 22A tok
nqma li da se skape alternatora i akumolatora pri takava konsumaciq, ne predvidena ot zavoda proizvoditel.
1. Kakvo pravim s vodata v izpuskatelnata sistema?
2. Do kolkoto si spomnqm za tozi razpad e nujna dosta energiq, a kato pro4etoh i 22A tok
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
С тия генератори на водород освен беля друго неможе да стане.Дотук на дизелов нисан и бензинов пасат никаква икономия на гориво. Да не кажа че вдига разхода тая щуротия пък на всички учили физика им е ясно ,че дори да имате 100% ефективност при разпада после при изгарянето на получения водород ще вземете само 30-тина % толкова е кпд-то на двг-то 
Човек и добре да живее умира .......
Нещата не са баш толкова прости, по принцип явно още има какво да се усъваршенства, но историческите факти споменават, че Илия Вълков (откривателя на Брауновия газ) и доколкото знам Стенли Маер са били създали автомобили изцяло на вода.
Нещата са много тънки и трябва доста да се почете че да се разберат и направят. Но предполагам които достигне до истината за нищо на света няма да я сподели
Нещата са много тънки и трябва доста да се почете че да се разберат и направят. Но предполагам които достигне до истината за нищо на света няма да я сподели
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Няма какво да правим нещата са измислени мноооого отдавна . За бензина голямо подобрение от електролизер няма . А за да се премине на такова гориво изцяло трябва мнооого ток .mafiota написа:
Ми давай да правиме опити с HHO
Много добра работа може да стане ако се комбинира с метан .
Вокил явно има нещо нередно във вашата конфигурация . Пробвайте с някаква горелка дали въобще произвеждате някакъв газ или само хабите ток .
При нафтата подобрението не идва от горенето на водорода , а от по-пълното изгаряне на нафтата , което иначе няма как да стане . Но явно има някаква грешка при вас .
За сега един доста добър вариант за дизела е да му се добавя метан или пропан , като ефекта е почти същия само дето не се товари захранването на автомобила .
Митрович в изпускателната с-ма винаги има вода и не знам какво точно те притеснява ?
пооспамихме на човека темата, но ако изкате може да си направим една тема за ННО.
За някои коли заедно с клетка се предлагат и такива "Тапи" които се включват направо към OBD буксата, и влияят на горивоподаване, въздух и т.н. Тогава казват, че наистина се постига добра икономия!
Но доста хора с дизелаци отбелязват че с около 20% им е паднал разхода с обикновенна клетка.
За някои коли заедно с клетка се предлагат и такива "Тапи" които се включват направо към OBD буксата, и влияят на горивоподаване, въздух и т.н. Тогава казват, че наистина се постига добра икономия!
Но доста хора с дизелаци отбелязват че с около 20% им е паднал разхода с обикновенна клетка.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Абсолютно не си прав ! Комон рейла е мнооооооого далече от перфектното горене !!!Vokil написа:Басмен с горелката пробвахме и си гори но нисана е пимера 2005 с комън рейл и просто няма как да му се оптимизира горенето повече от заводскотоИстината е другаде ама не сме достатъчно чак на химията и рафинирането на бензин
)))
Момчета, тъкмо пуснах нова тема за тази система за омасляването на клапаните - http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=19348 . Може ли някой да даде инфо за нея - полезна ли е, нужна ли е изобщо или си продават продукцията просто?PESHO OT MARS написа:4A-FE и 3S-FE са най-лесните за газифициране двигатели. И с обикновенна газова и с инжекцион. Аз лично на моята сложих обикновенна газова и не съжелявам работи безупречно и дава смесен разход 14/100 газ.
3S-GE ако не се лъжа е с MAF така че и там не е драма с обикновенната газова.
Тази система за мазане на клапаните е нема такъв бош лаф история...
нещо като "калгон" само че за коли.....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 3 госта
