Иначе за HHO-то питай ако нещо те интересува

Bass_Man
mafiota
Мнение от Bass_Man » 11 Мар 2011 01:41
Bass_Man
mafiota
Мнение от Georgimitrovich » 11 Мар 2011 10:05
Georgimitrovich
Мнение от Vokil » 13 Мар 2011 20:13
Vokil
Мнение от mafiota » 13 Мар 2011 20:53
mafiota
Мнение от Bass_Man » 14 Мар 2011 00:54
Няма какво да правим нещата са измислени мноооого отдавна . За бензина голямо подобрение от електролизер няма . А за да се премине на такова гориво изцяло трябва мнооого ток .mafiota написа:
Ми давай да правиме опити с HHO
Bass_Man
Мнение от Vokil » 16 Мар 2011 21:05
Vokil
Мнение от mafiota » 16 Мар 2011 22:20
mafiota
Мнение от Bass_Man » 16 Мар 2011 23:44
Абсолютно не си прав ! Комон рейла е мнооооооого далече от перфектното горене !!!Vokil написа:Басмен с горелката пробвахме и си гори но нисана е пимера 2005 с комън рейл и просто няма как да му се оптимизира горенето повече от заводскотоИстината е другаде ама не сме достатъчно чак на химията и рафинирането на бензин
)))
Bass_Man
Мнение от G6 » 20 Дек 2011 19:05
Момчета, тъкмо пуснах нова тема за тази система за омасляването на клапаните - http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=19348 . Може ли някой да даде инфо за нея - полезна ли е, нужна ли е изобщо или си продават продукцията просто?PESHO OT MARS написа:4A-FE и 3S-FE са най-лесните за газифициране двигатели. И с обикновенна газова и с инжекцион. Аз лично на моята сложих обикновенна газова и не съжелявам работи безупречно и дава смесен разход 14/100 газ.
3S-GE ако не се лъжа е с MAF така че и там не е драма с обикновенната газова.
Тази система за мазане на клапаните е нема такъв бош лаф история...
нещо като "калгон" само че за коли.....
G6
Обратно към “Общи технически въпроси”
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта