Братовчед ми е с BMW 2.5 дизел и никак не е тих в сравнение със Тойота Старлет '91 например да не говорим как пушиfr3nzy написа:Според мен един от най-тихите работещи дизели е 3 литровия на BMW, в момента карам карина дизел и не мога да кажа, че е тих, но работи меко. Единствено на 6така на бмв при форсиране се чува само съскане
странен шум от двигателя при тойота карина 2.0d
Слушал ли си въпросния двигател на бмв как работи, за да имаш база за сравнение?miLen4o написа:WTFfr3nzy написа:Според мен един от най-тихите работещи дизели е 3 литровия на BMW, в момента карам карина дизел и не мога да кажа, че е тих, но работи меко. Единствено на 6така на бмв при форсиране се чува само съскане
Pich v momenta sravnqvash magare sus samolet.karinata e TD ,dori nqma kuler,kak moje da sravnqvash commen reil s td?i da chuval sum kak raboti bmw 3kafr3nzy написа:Слушал ли си въпросния двигател на бмв как работи, за да имаш база за сравнение?miLen4o написа:WTFfr3nzy написа:Според мен един от най-тихите работещи дизели е 3 литровия на BMW, в момента карам карина дизел и не мога да кажа, че е тих, но работи меко. Единствено на 6така на бмв при форсиране се чува само съскане
A car without TURBO is like a man without BALLS!
- LEXUS
- Мнения: 3770
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Така ли? Честно казано слушам всеки ден едно BMW 530d 2006-та как потраква и е доста далеч от мазната и тиха работа на Карина TD. Ами Карината дизела работи няколко пъти по-тихо от един Авенсис D4-D, ако ги слушаме отвън моторите как работят, та и при ускорение и движение също. Авенсисите тракат отчетливо от високото налягане на впръскване , както и почти всички комън-рейли.fr3nzy написа:Според мен един от най-тихите работещи дизели е 3 литровия на BMW, в момента карам карина дизел и не мога да кажа, че е тих, но работи меко. Единствено на 6така на бмв при форсиране се чува само съскане
А БМВ действително имат едни от най-добрите дизели,и са тихи, но се обзалагам,че ако запалим БМВ дизел Комън-рейл и една Карина дизел и ги оставим да работят, Карината ще работи по-тихо- и то осезаемо по-тихо!
Не бъркай солидна шумоизолация с тихо работещ двигател.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3770
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Съвсем спокойно може да се сравни комън-рейл с добър TD. И даже сравнението в случая е в полза на TD и е нормално най-малкото заради по-ниското налягане на впръскване, отделно вече заради перфектно изработения дизел Тойота. Аз твърдя,защото е факт, че Тойота е разполагала още през 80-те и 90-те години с най-прецизните машини за изработка на двигатели- заради това всички стари Тойота двигатели са толкова безшумни- минимални допуски, перфектна педантична изработка на двигателите, разбира се, на първо място са били и проектирани много добре. Новите Тойота двигатели много се европеизираха и не са така безшумни като работа, не съм чул как работят още новите Valvematic-тях не коментирам, но VVT-i направо тракат. D4-D са по-шумни от TD,но това го отдавам отчасти и на високите налягания.miLen4o написа:Pich v momenta sravnqvash magare sus samolet.karinata e TD ,dori nqma kuler,kak moje da sravnqvash commen reil s td?i da chuval sum kak raboti bmw 3kafr3nzy написа:Слушал ли си въпросния двигател на бмв как работи, за да имаш база за сравнение?miLen4o написа: WTF
Лексус обаче останаха уникално тихи, те се запазиха и в това отношение.
Карина дизел е от старата педантична изработка на двигателите на Тойота. За първи път като я чух 98-ма-99-та година на морето как работи една такава , тя е била 97-ма производство, червена, лъскава, с новата решетка , направо осъзнах,че това е най-тихо и спокойно работещия дизел, който бях чувал, и до ден днешен не съм си променил мнението.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Прав си колега ,съгласен съм с твоето мнение,а иначе точно за това си купих дизел.Търсих си бензинова кола ,виздам аз една бяла Карина "лъскачка" отивам да я огледам и виждам ,че е дизел и си казвам"това не е моята кола" ,ама уви запалих я и като чух как работи напълно си промених представата за дизел......и си тръгнах си дизеловата тойотаи определено не съм сбъркал.LEXUS написа:Съвсем спокойно може да се сравни комън-рейл с добър TD. И даже сравнението в случая е в полза на TD и е нормално най-малкото заради по-ниското налягане на впръскване, отделно вече заради перфектно изработения дизел Тойота. Аз твърдя,защото е факт, че Тойота е разполагала още през 80-те и 90-те години с най-прецизните машини за изработка на двигатели- заради това всички стари Тойота двигатели са толкова безшумни- минимални допуски, перфектна педантична изработка на двигателите, разбира се, на първо място са били и проектирани много добре. Новите Тойота двигатели много се европеизираха и не са така безшумни като работа, не съм чул как работят още новите Valvematic-тях не коментирам, но VVT-i направо тракат. D4-D са по-шумни от TD,но това го отдавам отчасти и на високите налягания.miLen4o написа:Pich v momenta sravnqvash magare sus samolet.karinata e TD ,dori nqma kuler,kak moje da sravnqvash commen reil s td?i da chuval sum kak raboti bmw 3kafr3nzy написа: Слушал ли си въпросния двигател на бмв как работи, за да имаш база за сравнение?
Лексус обаче останаха уникално тихи, те се запазиха и в това отношение.
Карина дизел е от старата педантична изработка на двигателите на Тойота. За първи път като я чух 98-ма-99-та година на морето как работи една такава , тя е била 97-ма производство, червена, лъскава, с новата решетка , направо осъзнах,че това е най-тихо и спокойно работещия дизел, който бях чувал, и до ден днешен не съм си променил мнението.

Последно промяна от miLen4o на 05 Окт 2010 19:10, променено общо 1 път.
A car without TURBO is like a man without BALLS!
- DENJY
- Мнения: 21
- Регистриран на: 04 Апр 2010 14:43
- Местоположение: Ерма река
- Автомобил: TOYOTA AVENSIS T22
Извинявам се, че прекъсвам спора Ви, ама някой нещо по темата и по проблема ми, някой нещо да каже




В света има само два вида автомобили, TOYOTA и всички останали...
TOYOTA COROLLA CE80 1.8D 1983год.
TOYOTA CARINA T19 2.0D 1993год.
TOYOTA AVENSIS T22 2.0 D4D 2000год.
TOYOTA AVENSIS T22 2.0 D4D 2002год

TOYOTA COROLLA CE80 1.8D 1983год.
TOYOTA CARINA T19 2.0D 1993год.
TOYOTA AVENSIS T22 2.0 D4D 2000год.
TOYOTA AVENSIS T22 2.0 D4D 2002год
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- DENJY
- Мнения: 21
- Регистриран на: 04 Апр 2010 14:43
- Местоположение: Ерма река
- Автомобил: TOYOTA AVENSIS T22
Здравейте отнво!
От доста време не бях посещавал форума и днес вече беше крайно време. Проблема го остановихме, преди време имах един пост в който имаше снимка с загредена една част от двигателя, онва е някаква вакуум помпа в която има един куп джунджурийки, всеедно гледах умален модел на целия двигател на колата, вътре разни бутала ризи нз си какво, абе нещо невероятно, та онези буталца вътре им са се оширили леглата и тогава, като е студена не се чува много тракането, обаче като загрее двигателя, нали се разширява метала (мисля че е аломинии) и шума става по силен, та взехме временно решение да наварим буталата, за да оплътнят леглата, и така дадахме ги на ковач направи ги малко по дебелички и шума затихна, но това е временно докато събера кураж и най вече средства да закупя нова такава, която по първоначални данни е 1400лв което ми навява в главата една стара поговорка "временното остава вечно" ама ше видим какво ще правим.
За сега това е от мен.
Благодаря на всички които писаха по темата, приемам още мнения и ще се радвам да разбера, добре ли е това което съм направил или не, дали може да повлияе по някакъв начин на работата на двигателя и така нататък.
Благодаря на всички Ви предварително!!!!
От доста време не бях посещавал форума и днес вече беше крайно време. Проблема го остановихме, преди време имах един пост в който имаше снимка с загредена една част от двигателя, онва е някаква вакуум помпа в която има един куп джунджурийки, всеедно гледах умален модел на целия двигател на колата, вътре разни бутала ризи нз си какво, абе нещо невероятно, та онези буталца вътре им са се оширили леглата и тогава, като е студена не се чува много тракането, обаче като загрее двигателя, нали се разширява метала (мисля че е аломинии) и шума става по силен, та взехме временно решение да наварим буталата, за да оплътнят леглата, и така дадахме ги на ковач направи ги малко по дебелички и шума затихна, но това е временно докато събера кураж и най вече средства да закупя нова такава, която по първоначални данни е 1400лв което ми навява в главата една стара поговорка "временното остава вечно" ама ше видим какво ще правим.
За сега това е от мен.
Благодаря на всички които писаха по темата, приемам още мнения и ще се радвам да разбера, добре ли е това което съм направил или не, дали може да повлияе по някакъв начин на работата на двигателя и така нататък.
Благодаря на всички Ви предварително!!!!
В света има само два вида автомобили, TOYOTA и всички останали...
TOYOTA COROLLA CE80 1.8D 1983год.
TOYOTA CARINA T19 2.0D 1993год.
TOYOTA AVENSIS T22 2.0 D4D 2000год.
TOYOTA AVENSIS T22 2.0 D4D 2002год

TOYOTA COROLLA CE80 1.8D 1983год.
TOYOTA CARINA T19 2.0D 1993год.
TOYOTA AVENSIS T22 2.0 D4D 2000год.
TOYOTA AVENSIS T22 2.0 D4D 2002год
- DENJY
- Мнения: 21
- Регистриран на: 04 Апр 2010 14:43
- Местоположение: Ерма река
- Автомобил: TOYOTA AVENSIS T22
тези модели не се карат много много,пък и по моргите ги няма, ама ще мислим някаква алтернатива.
======
Иначе наскоро сменях водна помпа и се искефих тотално - 80лв чисто нова водна помпа, няква италянска треа погледна отново за марката, но наистина неочаквах да е толкова ефтино.
======
Иначе наскоро сменях водна помпа и се искефих тотално - 80лв чисто нова водна помпа, няква италянска треа погледна отново за марката, но наистина неочаквах да е толкова ефтино.

В света има само два вида автомобили, TOYOTA и всички останали...
TOYOTA COROLLA CE80 1.8D 1983год.
TOYOTA CARINA T19 2.0D 1993год.
TOYOTA AVENSIS T22 2.0 D4D 2000год.
TOYOTA AVENSIS T22 2.0 D4D 2002год

TOYOTA COROLLA CE80 1.8D 1983год.
TOYOTA CARINA T19 2.0D 1993год.
TOYOTA AVENSIS T22 2.0 D4D 2000год.
TOYOTA AVENSIS T22 2.0 D4D 2002год
Здравей колега, малко късно виждам темата ти, но по-добре късно отколкото никога...та на въпроса...имам корола дизел, мотора е еднакъв без турбото, и аз имах такъв проблем преди 4 години, тогава ми обявиха цена от 800 лв, но ми намериха втора употреба за 300лв някъде по Симеон...или беше От Христо Ботев 100 (не съм 100% сигурен) , работеща и не тракаща и до сега си работи без проблем (от 2 години не карам колата аз, а тъщата). Моята, т.е. свалената тракаше, но не чак толкова колкото ти описваш - повече тракаше на загрял мотор, но ме дразнеше и беше сменена:)
Не че от тогава до сега някъде седи и чака, но може да се пробваш ако вече не си го направил. Успех
Не че от тогава до сега някъде седи и чака, но може да се пробваш ако вече не си го направил. Успех
http://www.youtube.com/watch?v=D1R-jKKp3NA
Corolla - 2C
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Estate
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Hatchback
Corolla - 2C

Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Estate
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Hatchback
От една седмица имам и аз Тойота Карина 96 2.0 ТД. Двигатела ми е едно идея по-вибриращ от колкото си мисля ,че трябва да е, но за сега нямам база за сравнение.Искам да питам за едно нещо , но не виждам смисъл да отварям нова тема и за това пиша в тази. Всеки път като изгася колата се чуват три поредни двойни изпилквания , но не са от нещо забравено да работи. Някой да знае за какво иде реч?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] и 1 гост