Страница 56 от 56

Електрически коли, но Не от TOYOTA

Публикувано на: 22 Юни 2025 11:22
от slowtraveler
Не знам - като гледам на Sealion 7 най-голямата батерията е по-голяма от тази на Нисан (93 срещу 87)... Размерът, динамиката, обхвата на китаеца - пак по-добри дори и от NIsmo на нисан (за по-евтините/малки модели - съвсем да не говорим)...
Според мен просто сравняваме различни като тип автомобили (да, нисанът е по-евтин)...

П.С. объркал съм се - нисанът е по-скъп с около 20% - за Нисмото говорим сравнено с що годе подобни параметри на китаеца (дори срещу Нисмото китаецът е с около 100к.с. отгоре).... Не виждам нещо, по което китаеца да отстъпва... Дори напротив - архитектурата му е 800V срещу 400V на Нисана... Да, AC зарядът е двойно по-слаб на китаеца - 11кВт... Ама DC зарядът - двойно по-бърз :)

Електрически коли, но Не от TOYOTA

Публикувано на: 22 Юни 2025 16:05
от BOz
biro написа: 22 Юни 2025 11:13 Ще се радвам да тествам и BYD някой ден. Но като параметри и цена не виждам нищо конкурентно спрямо не-китайски марки. Например миделът Sealion 7 го сравнявам с моя нисан: по-малка батерия, максимална мощност на АС зареждане на половина, цената в UK по-висока.
Батерията е по-голяма на китаеца.
Средна мощност на зареждане на ДЦ на китаеца е 165 кВт, срещи 110 на Нисана и накрая има проблем - ама той с 11 кВт АЦ срещу 22 при Нисана. Баси проблема.
Нищо, че китаеца с едно 15 минутно зареждане изминава 490 километра, а нисана 380. Ма, да, АЦ то му е 11 кВт. tooth.gif

Електрически коли, но Не от TOYOTA

Публикувано на: 22 Юни 2025 18:22
от zorbata
BOz написа: 22 Юни 2025 16:05 Ма, да, АЦ то му е 11 кВт.
Ми ако търсиш евтино зареждане - в къщи например, си е проблем