


Днес валя яко, като из ведро, ама яко поне един час, после с умерено темпо около час и нещо - Ами капка няма в колата, ще пощурея

Защо ли вече за Тойота и пестене на материали, не ме учудва нищо, Тараторе , супер яко се съмнявам тия кабеляци, които са при мен да са увити така с изолирбанд, като ученик първи курс на първата си практика в електротехника, дори си мисля, че той ще ги направи значително по-добре...а там в началото на темата трите проводника с изолирбанд за нагревателите на предното стъкло и те ли да са така фабрично?


Имах Б4-ка, произведена 92-ра -съжалявам, че тогава не снимах кабелните снопове в шлаух и самия шлаух в гофре, всеки кабел с етикет че, например А1, С5 и т.н., сега -вярно, че върви и работи, ама много посредствено изпълнение беееееее, за Шкода Октавия 2 съм чувал , че след 10-12 години изолацията се отлюспва от проводниците, на приятел с 2-ро поколение Супърб имаше такъв проблем в гофрети на шоф.врата и беше светнала, като елха и половината модули беха ОФФ.
Смятай ако си изолират и подредят кабелните снопове, подобрят тенекията и повишат антикорозионната защита с поне още 100% поне ще станат баси яките автомобили, а да и шумоизолацията и рамките на вратите на прозорците с гумените уплътнения да са поне още 2 пъти по-дебели и кечето на пода да е поне 2 пъти по-дебели и по-плътно ама...... Всичко това вложено в 10 млн коли на година си е бая $$$$, а то и без него колата си се движи, пустия му Lean Manufacturing.....