Страница 29 от 29

[Дискусия] Toyota и нейните конкуренти - обективни сравнения на база личен опит

Публикувано на: 22 Сеп 2025 21:17
от nov
Бухахахахахахахахахахахха баси якия виц, ние ходим САМО за смяна на консумативи, не и на части по окачването със сувовете.

[Дискусия] Toyota и нейните конкуренти - обективни сравнения на база личен опит

Публикувано на: 22 Сеп 2025 21:29
от mapamop
nov написа: 22 Сеп 2025 21:17 ние ходим САМО за смяна на консумативи, не и на части по окачването със сувовете.
И чат-пат за скоростна кутия tooth.gif
Между другото приятел кара Аурис 2018 хибрид и ... Сменя маслото в кутията на 60 000км пробег.

[Дискусия] Toyota и нейните конкуренти - обективни сравнения на база личен опит

Публикувано на: 22 Сеп 2025 21:36
от mukot
Да се върнем на темата.
В семейството имаме три СУВ, които формално са конкуренти от един клас: Тойота Корола Крос 2,0; Хонда ZR-V и Нисан Кашкай E-power; Имаме възможност да ги караме последователно и да ги сравняваме. Общо взето всичко е въпрос на индивидуални предпочитания - на едни по му харесва Нисана залади абсолютно плавния си ход и високата позиция на шофьора, както и заради четрите камери, въпреки, че не използва хед ъп дисплея /HUD/, на друг на Нисана волана му е "лигав" и подлакътника висок и т.н. Като качество на интериор, въпреки че трите са с различини нива на оборудване няма фрапантна разлика. За подръжката е рано да се каже, защото колите са нови, но при разхода на гориво Тойота води пред Хонда с около литър, а спрямо Нисана с 1,5. Това разбира се е пренебрежимо малко, защото пък отстъпките са обратни - Тойота не дадоха, Хонда - трудно и малко, а при Нисан беше най-изгодно и това напълно заличава икономията на гориво.
Обобщено и трите хибрида са много добри и Тойота нито е много изостанала в някое отношение, нито пък е много напред поне спрямо тези два основни японски конкурента. smile.gif

[Дискусия] Toyota и нейните конкуренти - обективни сравнения на база личен опит

Публикувано на: 22 Сеп 2025 21:46
от nov
mapamop написа: 22 Сеп 2025 21:29 И чат-пат за скоростна кутия
за това нямам вина, че предния е бил, както казват някъде из Южна България "ПИСЮРЯН" и само е карал без да пипне маслото на кутията, но айде на фона на почти 160к.км навъртяни лично от мен 2.7к. не са болка за умираньИе.
mapamop написа: 22 Сеп 2025 21:29 Сменя маслото в кутията на 60 000км пробег
Така се прави, особено ако е записано у сървис менюъла, щото в юзър менюъла сигурно пише "до живот", но не казват, че под до живот значи до края на гаранцията.
mukot написа: 22 Сеп 2025 21:36 Обобщено и трите хибрида са много добри и Тойота нито е много изостанала в някое отношение, нито пък е много напред поне спрямо тези два основни японски конкурента
Ако случайно ги задържиш 10-на години и ги обслужваш правилно може да споделиш кой от трите ти е създал най-малко грижи и проблеми, ако се карат и долу горе еднакво, като км, натоварване и т.н., въпреки, че това е изкл. трудно постижимо да не кажа невъзможно.

[Дискусия] Toyota и нейните конкуренти - обективни сравнения на база личен опит

Публикувано на: 23 Сеп 2025 09:10
от Hursa
Дали заради маслото или поради не добре разчетената скоростна кутия, не достатъчно отчетено повишеното натоварване от страна на ходовата част при сув. smile.gif Защото колега смени механична скоростна кутия на 60000 и трудно може да се обвини маслото. (А уж мех скоростните са теоретично "по-здрави" и по не чувствителни по отношение на обслужване.) Но както и да е, за моя радост хибрида е "без скоростна кутия". (А и както колеги споменаха има и фордове така, има избор. smile.gif)
Ние и потребителите имаме вина. Вземаме автомобили, които само гледани от далече приличат на високопроходими. Или както в друга тема - вземаме гр заради червените шевове по тапицерията smile.gif (дори не отчитаме, че при истинските гр няма тапицерия). Преди се интересувахме от техниката под ламарините (то вече ламарината заменят с пластмаса), от техническите характеристики, а сега от налепени буквички и шарени капачки на джантите. smile.gif