[Дискусия] Toyota и нейните конкуренти - обективни сравнения на база личен опит
- nov
- Мнения: 1218
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 65 пъти
- Получена благодарност: 54 пъти
[Дискусия] Toyota и нейните конкуренти - обективни сравнения на база личен опит
Бухахахахахахахахахахахха баси якия виц, ние ходим САМО за смяна на консумативи, не и на части по окачването със сувовете.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
- mapamop
- Мнения: 5496
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 175 пъти
- Получена благодарност: 669 пъти
[Дискусия] Toyota и нейните конкуренти - обективни сравнения на база личен опит
И чат-пат за скоростна кутия

Между другото приятел кара Аурис 2018 хибрид и ... Сменя маслото в кутията на 60 000км пробег.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
--
Тц...тц...тц...
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 08 Авг 2023 23:08
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla Cross 2,0 FWD
- Благодарил/а: 109 пъти
- Получена благодарност: 17 пъти
[Дискусия] Toyota и нейните конкуренти - обективни сравнения на база личен опит
Да се върнем на темата.
В семейството имаме три СУВ, които формално са конкуренти от един клас: Тойота Корола Крос 2,0; Хонда ZR-V и Нисан Кашкай E-power; Имаме възможност да ги караме последователно и да ги сравняваме. Общо взето всичко е въпрос на индивидуални предпочитания - на едни по му харесва Нисана залади абсолютно плавния си ход и високата позиция на шофьора, както и заради четрите камери, въпреки, че не използва хед ъп дисплея /HUD/, на друг на Нисана волана му е "лигав" и подлакътника висок и т.н. Като качество на интериор, въпреки че трите са с различини нива на оборудване няма фрапантна разлика. За подръжката е рано да се каже, защото колите са нови, но при разхода на гориво Тойота води пред Хонда с около литър, а спрямо Нисана с 1,5. Това разбира се е пренебрежимо малко, защото пък отстъпките са обратни - Тойота не дадоха, Хонда - трудно и малко, а при Нисан беше най-изгодно и това напълно заличава икономията на гориво.
Обобщено и трите хибрида са много добри и Тойота нито е много изостанала в някое отношение, нито пък е много напред поне спрямо тези два основни японски конкурента.
В семейството имаме три СУВ, които формално са конкуренти от един клас: Тойота Корола Крос 2,0; Хонда ZR-V и Нисан Кашкай E-power; Имаме възможност да ги караме последователно и да ги сравняваме. Общо взето всичко е въпрос на индивидуални предпочитания - на едни по му харесва Нисана залади абсолютно плавния си ход и високата позиция на шофьора, както и заради четрите камери, въпреки, че не използва хед ъп дисплея /HUD/, на друг на Нисана волана му е "лигав" и подлакътника висок и т.н. Като качество на интериор, въпреки че трите са с различини нива на оборудване няма фрапантна разлика. За подръжката е рано да се каже, защото колите са нови, но при разхода на гориво Тойота води пред Хонда с около литър, а спрямо Нисана с 1,5. Това разбира се е пренебрежимо малко, защото пък отстъпките са обратни - Тойота не дадоха, Хонда - трудно и малко, а при Нисан беше най-изгодно и това напълно заличава икономията на гориво.
Обобщено и трите хибрида са много добри и Тойота нито е много изостанала в някое отношение, нито пък е много напред поне спрямо тези два основни японски конкурента.

- nov
- Мнения: 1218
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 65 пъти
- Получена благодарност: 54 пъти
[Дискусия] Toyota и нейните конкуренти - обективни сравнения на база личен опит
за това нямам вина, че предния е бил, както казват някъде из Южна България "ПИСЮРЯН" и само е карал без да пипне маслото на кутията, но айде на фона на почти 160к.км навъртяни лично от мен 2.7к. не са болка за умираньИе.
Така се прави, особено ако е записано у сървис менюъла, щото в юзър менюъла сигурно пише "до живот", но не казват, че под до живот значи до края на гаранцията.
Ако случайно ги задържиш 10-на години и ги обслужваш правилно може да споделиш кой от трите ти е създал най-малко грижи и проблеми, ако се карат и долу горе еднакво, като км, натоварване и т.н., въпреки, че това е изкл. трудно постижимо да не кажа невъзможно.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
-
- Мнения: 5908
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 36 пъти
- Получена благодарност: 198 пъти
[Дискусия] Toyota и нейните конкуренти - обективни сравнения на база личен опит
Дали заради маслото или поради не добре разчетената скоростна кутия, не достатъчно отчетено повишеното натоварване от страна на ходовата част при сув.
Защото колега смени механична скоростна кутия на 60000 и трудно може да се обвини маслото. (А уж мех скоростните са теоретично "по-здрави" и по не чувствителни по отношение на обслужване.) Но както и да е, за моя радост хибрида е "без скоростна кутия". (А и както колеги споменаха има и фордове така, има избор.
)
Ние и потребителите имаме вина. Вземаме автомобили, които само гледани от далече приличат на високопроходими. Или както в друга тема - вземаме гр заради червените шевове по тапицерията
(дори не отчитаме, че при истинските гр няма тапицерия). Преди се интересувахме от техниката под ламарините (то вече ламарината заменят с пластмаса), от техническите характеристики, а сега от налепени буквички и шарени капачки на джантите. 


Ние и потребителите имаме вина. Вземаме автомобили, които само гледани от далече приличат на високопроходими. Или както в друга тема - вземаме гр заради червените шевове по тапицерията


Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- nov
- Мнения: 1218
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 65 пъти
- Получена благодарност: 54 пъти
[Дискусия] Toyota и нейните конкуренти - обективни сравнения на база личен опит
Пак да кажа, в сравнение със който и да било седан, хеч или комби тази Тойота РАВ е дооооооста по-проходима, далеч е от понятието високо проходим автомобил, но в сравнение с автомобил е доста ПО- проходима, поради редица фактори.
Това незначи еднозначно, че трябва да е по-зле, при удар е важна клетката вътре с пътниците и шОфера. Пък и по-малко ръжда, по лек материал - няма лошо.
Аз лично при избор на автомобил , винаги се интересувам от това, не от буквички и червени шевове и според бюджета, който имам гледам къде и с какво мога да направя компромис.
дано му сменяш маслото на сивити-то е не лежиш на изказванията от дилърите, че това масло е лонг ЛАЙФ. Пример: на хибрид Аурис 2018 му се смени маслото, започна да рботи по съвсем различен начин, колата е купувана от чисто нова и е на 180к.км реални - до този момент не беше пипано маслото в кутията, няма да казвам каква гняс изтече при смяната.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
-
- Мнения: 5908
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 36 пъти
- Получена благодарност: 198 пъти
[Дискусия] Toyota и нейните конкуренти - обективни сравнения на база личен опит
Ми тойота.
Проблемите със скоростните кутии - директно поставят под въпрос надеждността и свързаните с нея митове.
Ако се комрометират и в това отношение, тогава каква конкуренция са.


Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: mirott и 2 госта