[Дискусия] Toyota и нейните конкуренти - обективни сравнения на база личен опит
- nov
- Мнения: 1217
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 65 пъти
- Получена благодарност: 54 пъти
[Дискусия] Toyota и нейните конкуренти - обективни сравнения на база личен опит
Бухахахахахахахахахахахха баси якия виц, ние ходим САМО за смяна на консумативи, не и на части по окачването със сувовете.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
- mapamop
- Мнения: 5496
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 175 пъти
- Получена благодарност: 669 пъти
[Дискусия] Toyota и нейните конкуренти - обективни сравнения на база личен опит
И чат-пат за скоростна кутия

Между другото приятел кара Аурис 2018 хибрид и ... Сменя маслото в кутията на 60 000км пробег.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
--
Тц...тц...тц...
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 08 Авг 2023 23:08
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla Cross 2,0 FWD
- Благодарил/а: 109 пъти
- Получена благодарност: 17 пъти
[Дискусия] Toyota и нейните конкуренти - обективни сравнения на база личен опит
Да се върнем на темата.
В семейството имаме три СУВ, които формално са конкуренти от един клас: Тойота Корола Крос 2,0; Хонда ZR-V и Нисан Кашкай E-power; Имаме възможност да ги караме последователно и да ги сравняваме. Общо взето всичко е въпрос на индивидуални предпочитания - на едни по му харесва Нисана залади абсолютно плавния си ход и високата позиция на шофьора, както и заради четрите камери, въпреки, че не използва хед ъп дисплея /HUD/, на друг на Нисана волана му е "лигав" и подлакътника висок и т.н. Като качество на интериор, въпреки че трите са с различини нива на оборудване няма фрапантна разлика. За подръжката е рано да се каже, защото колите са нови, но при разхода на гориво Тойота води пред Хонда с около литър, а спрямо Нисана с 1,5. Това разбира се е пренебрежимо малко, защото пък отстъпките са обратни - Тойота не дадоха, Хонда - трудно и малко, а при Нисан беше най-изгодно и това напълно заличава икономията на гориво.
Обобщено и трите хибрида са много добри и Тойота нито е много изостанала в някое отношение, нито пък е много напред поне спрямо тези два основни японски конкурента.
В семейството имаме три СУВ, които формално са конкуренти от един клас: Тойота Корола Крос 2,0; Хонда ZR-V и Нисан Кашкай E-power; Имаме възможност да ги караме последователно и да ги сравняваме. Общо взето всичко е въпрос на индивидуални предпочитания - на едни по му харесва Нисана залади абсолютно плавния си ход и високата позиция на шофьора, както и заради четрите камери, въпреки, че не използва хед ъп дисплея /HUD/, на друг на Нисана волана му е "лигав" и подлакътника висок и т.н. Като качество на интериор, въпреки че трите са с различини нива на оборудване няма фрапантна разлика. За подръжката е рано да се каже, защото колите са нови, но при разхода на гориво Тойота води пред Хонда с около литър, а спрямо Нисана с 1,5. Това разбира се е пренебрежимо малко, защото пък отстъпките са обратни - Тойота не дадоха, Хонда - трудно и малко, а при Нисан беше най-изгодно и това напълно заличава икономията на гориво.
Обобщено и трите хибрида са много добри и Тойота нито е много изостанала в някое отношение, нито пък е много напред поне спрямо тези два основни японски конкурента.

- nov
- Мнения: 1217
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 65 пъти
- Получена благодарност: 54 пъти
[Дискусия] Toyota и нейните конкуренти - обективни сравнения на база личен опит
за това нямам вина, че предния е бил, както казват някъде из Южна България "ПИСЮРЯН" и само е карал без да пипне маслото на кутията, но айде на фона на почти 160к.км навъртяни лично от мен 2.7к. не са болка за умираньИе.
Така се прави, особено ако е записано у сървис менюъла, щото в юзър менюъла сигурно пише "до живот", но не казват, че под до живот значи до края на гаранцията.
Ако случайно ги задържиш 10-на години и ги обслужваш правилно може да споделиш кой от трите ти е създал най-малко грижи и проблеми, ако се карат и долу горе еднакво, като км, натоварване и т.н., въпреки, че това е изкл. трудно постижимо да не кажа невъзможно.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост