Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 21 Дек 2018 05:48
- Местоположение: София
- Автомобил: TOYOTA RAV4 D4D 85Kw
Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс
Относно оборудването като цяло не видях някой да е рциклирал 2-3-то поколение инжектори у нас и да е доволен??? Някой писа ли? Не.... няма и да напише.
Твоя приятел с оторизирания сервиз, толкова е и оторизиран. В София БМВ ги изкупиха Пежо... Защо ли? Мерцедес-Балканстар и те фалираха защо ли? Понеже е евтино да имаш такъв сервиз и мнооого се печели от него. Понякога говорите наизуст. Вземи направи един такъв сервиз със всичкото необходимо оборудване, персонал и необходимите части и пак напиши колко ти е излезнало. И за колко стотици години ще го избиеш? Мислете бе хора.
Този линк, който си пуснал е за стенд който се продава, но не е продаден, аз написах че няма читав работещ или поне аз не съм чувал за такъв.
И накрая уважавам мнението ти че няма повече от 2000 бара налягане и че за 500 лева ще си направиш стенд, но ти също знаеш че не си вярваш нали?
Твоя приятел с оторизирания сервиз, толкова е и оторизиран. В София БМВ ги изкупиха Пежо... Защо ли? Мерцедес-Балканстар и те фалираха защо ли? Понеже е евтино да имаш такъв сервиз и мнооого се печели от него. Понякога говорите наизуст. Вземи направи един такъв сервиз със всичкото необходимо оборудване, персонал и необходимите части и пак напиши колко ти е излезнало. И за колко стотици години ще го избиеш? Мислете бе хора.
Този линк, който си пуснал е за стенд който се продава, но не е продаден, аз написах че няма читав работещ или поне аз не съм чувал за такъв.
И накрая уважавам мнението ти че няма повече от 2000 бара налягане и че за 500 лева ще си направиш стенд, но ти също знаеш че не си вярваш нали?
Последно промяна от Ники Петков на 31 Дек 2018 21:04, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 21 Дек 2018 05:48
- Местоположение: София
- Автомобил: TOYOTA RAV4 D4D 85Kw
Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс
Относно Евро 4, а не 5и6 както ти си написал попитай всеки в Германия. То и комънрейла за теб беше до 2000 бара ама се оказа, че умната ти главица не поназнайва чак толкова колкото си мисли. Така, че ако не си чувал за нещо, не значи че то не съществува. Света не се ограничава до твоите познания. Помисли върху това. Нали и стендовете бяха без пари хайде купи един и направи читав сервиз, ама в реалността не във форума. Евро 4 стандарт за горивата е работещ в Германия за другите държави не знам. А Евро 5 е в процес на разработка. В България, ако има някой от Лукоил във форума да напише на какви стандарти отговаря нафтата. По мое мнение на не особено високи.
EN 590:1993—The first EU diesel fuel specification. It established a sulfur limit of 0.2% and a cetane number of 49 in onroad and nonroad diesel fuels. Sometimes referred to as Euro 1 diesel fuel.
EN 590:1996—This standard reflected a new sulfur limit of 500 ppm. Cetane number remained at 49. Sometimes referred to as Euro 2 diesel fuel.
EN 590:1999—This standard reflected the sulfur (350 ppm) and cetane number (51) specifications by Directive 98/70/EC (so called Euro 3 diesel).
EN 590:2004—Sulfur limits of 50 ppm (so called Euro 4) and 10 ppm (Euro 5) as regulated by Directive 2003/17/EC. FAME content of 5%.
EN 590:2009—FAME content of 7% as regulated by Directive 2009/30/EC. This directive also adopts mandatory biofuel requirements for refiners and introduces a 10 ppm S limit in nonroad fuels effective 2011.
Замълчи най-накрая и знай, че ако ти не си чувал за нещо, не значи че то не съществува!
EN 590:1993—The first EU diesel fuel specification. It established a sulfur limit of 0.2% and a cetane number of 49 in onroad and nonroad diesel fuels. Sometimes referred to as Euro 1 diesel fuel.
EN 590:1996—This standard reflected a new sulfur limit of 500 ppm. Cetane number remained at 49. Sometimes referred to as Euro 2 diesel fuel.
EN 590:1999—This standard reflected the sulfur (350 ppm) and cetane number (51) specifications by Directive 98/70/EC (so called Euro 3 diesel).
EN 590:2004—Sulfur limits of 50 ppm (so called Euro 4) and 10 ppm (Euro 5) as regulated by Directive 2003/17/EC. FAME content of 5%.
EN 590:2009—FAME content of 7% as regulated by Directive 2009/30/EC. This directive also adopts mandatory biofuel requirements for refiners and introduces a 10 ppm S limit in nonroad fuels effective 2011.
Замълчи най-накрая и знай, че ако ти не си чувал за нещо, не значи че то не съществува!
Последно промяна от Ники Петков на 31 Дек 2018 21:26, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 21 Дек 2018 05:48
- Местоположение: София
- Автомобил: TOYOTA RAV4 D4D 85Kw
Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс
И накрая:
Мисля че разводнихме темата с някакви безсмислени спорове.
1. Всеки знае че нафтата у нас е скапана, дори и децата.
2. Съвременните дизели не могат да изкарат и наполовина на старите (пак всеки го знае).
3. Новите дюзи са за предпочитане защото няма читав сервиз със конкурентни цени у нас (това явно само аз го зная).
Мисля да спра да споря. И ДА БЪЛГАРИНА ВСИЧКО ЗНАЕ И МОЖЕ БЕЗ ПАРИ И ЗАТОВА СМЕ НА ТОЗИ ХАЛ.
Лесно е да се чеше клавиатурата, по-трудно е да се чете и да си в час с новостите, а не да не знаеш че ЕВРО 4 СТАНДАРТ ЗА ГОРИВАТА РАБОТИ ОТ 2004 ГОДИНА и че скъпата нафта в белите държави отговаря на ЕВРО 5 и нагоре. Хора опомнете се 2019 година сме, в белите държави забраняват дизелите вече?!
Понякога се уморявам от "знаещите и разбиращите" ми сънародници. Хем не знае, хем се тупа в гърдите и вика "Булгар, Булгар".(Алеко Константинов)
Мисля че разводнихме темата с някакви безсмислени спорове.
1. Всеки знае че нафтата у нас е скапана, дори и децата.
2. Съвременните дизели не могат да изкарат и наполовина на старите (пак всеки го знае).
3. Новите дюзи са за предпочитане защото няма читав сервиз със конкурентни цени у нас (това явно само аз го зная).
Мисля да спра да споря. И ДА БЪЛГАРИНА ВСИЧКО ЗНАЕ И МОЖЕ БЕЗ ПАРИ И ЗАТОВА СМЕ НА ТОЗИ ХАЛ.
Лесно е да се чеше клавиатурата, по-трудно е да се чете и да си в час с новостите, а не да не знаеш че ЕВРО 4 СТАНДАРТ ЗА ГОРИВАТА РАБОТИ ОТ 2004 ГОДИНА и че скъпата нафта в белите държави отговаря на ЕВРО 5 и нагоре. Хора опомнете се 2019 година сме, в белите държави забраняват дизелите вече?!
Понякога се уморявам от "знаещите и разбиращите" ми сънародници. Хем не знае, хем се тупа в гърдите и вика "Булгар, Булгар".(Алеко Константинов)
- slowtraveler
- Мнения: 5051
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 182 пъти
- Получена благодарност: 162 пъти
Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс
За кой модел/марка говориш? И за какви намалявания на наляганията в комън рейл-системата на двигатели за България говориш?Ники Петков написа: ↑31 Дек 2018 20:40 Даже има модели автомобили (дизелови), които за българия са едни коне а за германия същите двигатели са с по 30-40 коня отгоре, това се прави именно заради нафтата и гаранцията на колата. Или иначе казано за българския пазар работят на по-ниско налягане с цел дълговечност на инжекторите. Провери и ще видиш че съм прав.
Дали комплектацията на автомобила може да е адаптирана към конкретния пазар - разбира се...
Ама да разправяш, че тук се продават двигатели с намалено налягане в комън-рейл системата заради горивата - айде малко по-сериозно
Навярно знаеш, че горивата в България отговарят на същите стандарти както и немските.
Дали системите с по-високо налягане са по-капризни към качествата на горивата - разбира се, защото допуските в детайлите стават все по-малки...
Затова и филтрите стават все по-сериозни - на моя дизел филтрите са май 3микрона, а изискванията за нафтата са - 'каквато му сложиш, стига да е до 10% биодизел'... Без разлика в мощностите из целия свят (
Ами то 'европейците' са си го написали черно на бяло ЗАЩО в самите евродирективи:Ники Петков написа: ↑31 Дек 2018 20:40 Защо мислиш "тъпите" европейци толкова много намаляват съдържанието на сяра??? За да не мирише ли? Хахахаха
Също така може да погледнеш какво е влиянието на наличието на сярата върху никелови повърхности и промените в триенето при такава 'обработка'.....включването на кислород и значителното намаляване на ароматните съединения, олефините, бензена и сярата могат да доведат до по-добро качество на горивата от гледна точка на качеството на въздуха;
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- gimara
- Мнения: 1479
- Регистриран на: 27 Фев 2014 18:56
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Verso 1.8/CVT, 2016
- Благодарил/а: 25 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс
Ники Петков написа: ↑31 Дек 2018 20:49 Относно оборудването като цяло не видях някой да е рциклирал 2-3-то поколение инжектори у нас и да е доволен??? Някой писа ли? Не.... няма и да напише.
Последно има или няма сервизи в БГ. Че както си го написал, излиза, че има. Ама не били конкурентни цените.Ники Петков написа: ↑31 Дек 2018 21:12 3. Новите дюзи са за предпочитане защото няма читав сервиз със конкурентни цени у нас (това явно само аз го зная).
Toyota Manuals/Сервизни ръководства/Ръководство на потребителя
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016
Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс
Абсолютно вярно, потвърждавам, макар и на булдозери Коматцу с двигатели евро 6, на цена 1 милион всяко...На третия месец започнаха да не могат да извършват активна регенерацията, и известно време от сервиза го правеха принудително...След малко време филтрите за твърди частици заминаха /в смисъл разяде се порестата структура на керамичнта основа/.... ама един филтър 18 000 евра. От фирмата отказаха гаранционна подмяна, пращаха нафтата в оторизирана лаборатория на Катерпилар в Испания, и резултата- наличието на сяра в нашата нафта над допустимото, еб..вало ма..ката на ДПФ филтрите...и така ние си ги купихмеДвигателист написа: ↑31 Дек 2018 19:12 Намяляването на сярата в дизеловото гориво е необходимо за да може достатъчно дълго време, катализаторите и филтрите за твърди частици да си изпълняват функциите. И докато при маслата, може да се приеме, че при изправен двигател с минимален разход на масло времето за повреждане на катализатор е сравнително дълго, то при горивото нещата са по-сложни. Сярата буквално „отравя” , инхибира скъпоценните сплави, като отгоре на всичко не се отстранява при регенерациите. Именно затова се стигна до нафта с ултра ниско съдържание на сяра, която, противно на твоето мнение, според мен износва повече помпите за високо налягане и дюзите, ако не е добавено нещо, което да подобри смазването.
Toyota Corolla 1.6 E17 132 ps
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 26 Окт 2018 14:43
- Местоположение: правец
- Автомобил: тойота авенсис
Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс
Здравейте колеги. Честита нова година. Имам проблем с една от дюзите на двигател като от заглавието на темата. Проблема е сътворен изцяло от моя милост. Накратко; счупих буксата ,която е отгоре на дюзата .Сега оттам стърчът само две крачета от около три милиметра всяко.Доколкото разбирам това е някакъв електромагнитен клапан. Може ли при свалена дюза този клапан да се смени или се сменя цялата дюза? Благодаря предварително.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 26 Окт 2018 14:43
- Местоположение: правец
- Автомобил: тойота авенсис
Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс
БЛАГОДАРЯ за вниманието! Явно в този форум на по малките проблеми не се обръща внимание. Като чета мненията на колегите стигам до извода ,че тук изказват мненея инженери авто-конструктори. Нее ли тук мястото ,на което да се решават по елементарни проблеми. За сложните неща като ВРЕМЕНА НА ДЮЗИ има сервизи.Във всеки сервез на тойота щи ви кажат това ,което си коментирате тук. И за отстраняване на проблемите пак отивате в сервиз. Нека се наблегне на проблемите, които всеки собственик на тойота може да отстрани сам. Или най ЕВТИНО.
От 6 месеца имам тази кола. Всеки път ,когато ме интересуваше нищо намирах съответната тема ,но след десетия пост темата се измества в друга посока.В крайна сметка ако темата е двигател Т25 след десет страници въпроса е ще литне ли този двигател?
Литне на нашия диалект ПОЛЕТИ
От 6 месеца имам тази кола. Всеки път ,когато ме интересуваше нищо намирах съответната тема ,но след десетия пост темата се измества в друга посока.В крайна сметка ако темата е двигател Т25 след десет страници въпроса е ще литне ли този двигател?
Литне на нашия диалект ПОЛЕТИ
- slowtraveler
- Мнения: 5051
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 182 пъти
- Получена благодарност: 162 пъти
Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс
Защо си мислите, че смяна на соленоид от дюзата е проста работа и от него също не могат да мръднат и времената на дюзи...
Дефакто - едва ли е прекалено сложна, но трябва да знаеш какво правиш, да имаш правилния инструмент, и най-вече - резервен соленоид.. Обикновено при отваряне на дюза е добре винаги да се мине стенд на дюзата...
Все неща които едва ли може да направите сам. И едва ли някой тук си го е правил в домашни условия..
Относно различните двигатели? Не че нещо, но всички ДВГ са мнооого подобни един на друг. А ДВГ на един производител често са дотолкова идентични, че ползват някои еднакви резервни части - с цел по-евтино производство... Затова и често темите се смесват, защото проблемите са напълно идентични, въпреки, че кода на двигателя е малко по-друг...
Какъв сервиз за евтино и т.н. - има си отделен раздел във форума.
П.С. моля отбележете, че имате опция за редакцяи на мнение, която е активна няколко часа след писането на предходното мнение - няма нужда да пускате мнение след мнение през минута-две - просто си коригирайте предходното мнение...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 448
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 27 пъти
Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс
Щом си решил да действаш сам, прочети внимателно прикачената инструкция. Успех!ivan.b.75 написа: ↑13 Яну 2019 00:11 БЛАГОДАРЯ за вниманието! Явно в този форум на по малките проблеми не се обръща внимание. Като чета мненията на колегите стигам до извода ,че тук изказват мненея инженери авто-конструктори. Нее ли тук мястото ,на което да се решават по елементарни проблеми. За сложните неща като ВРЕМЕНА НА ДЮЗИ има сервизи.Във всеки сервез на тойота щи ви кажат това ,което си коментирате тук. И за отстраняване на проблемите пак отивате в сервиз. Нека се наблегне на проблемите, които всеки собственик на тойота може да отстрани сам. Или най ЕВТИНО.
От 6 месеца имам тази кола. Всеки път ,когато ме интересуваше нищо намирах съответната тема ,но след десетия пост темата се измества в друга посока.В крайна сметка ако темата е двигател Т25 след десет страници въпроса е ще литне ли този двигател?
Литне на нашия диалект ПОЛЕТИ
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 26 Окт 2018 14:43
- Местоположение: правец
- Автомобил: тойота авенсис
Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс
Блгодаря за информацията. Няма да действа сам несъм толкова смел, но инструкцията ще е полезна. Още веднъж благодаря.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 11 Сеп 2021 18:12
- Местоположение: Казанлък
- Автомобил: Тойота авенсис
Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс
Здравейте,аз също съм собственик на такъв автомобил. При мен се наблюдава, забавяне при палене, на моменти и при рязко подаване на газ, а след като отпусна педала направо мотора изгасва. След като изчакам малко, напомпвам ръчно гориво и тогава запалва. Възможно ли е да е от дюзи този проблем?
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 19 Юни 2015 21:07
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla Verso '04 2.0 D4D 116
- Получена благодарност: 1 път
Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс
Хубаво е да се направи една диагностика, да се замерят дюзите и налягането на горивото. Може да е scv клапан/и, но и дюзите да замазват положението.nachev07 написа: ↑07 Ное 2021 18:19 Здравейте,аз също съм собственик на такъв автомобил. При мен се наблюдава, забавяне при палене, на моменти и при рязко подаване на газ, а след като отпусна педала направо мотора изгасва. След като изчакам малко, напомпвам ръчно гориво и тогава запалва. Възможно ли е да е от дюзи този проблем?
- memorex
- Мнения: 813
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 21 пъти
Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс
Изглежда като горивна помпа да има плоблем,но трябва да се измери налягане на горивото
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Amazon [Bot], Google [Bot] и 3 госта