Ники Петков написа: ↑31 Дек 2018 20:40
Даже има модели автомобили (дизелови), които за българия са едни коне а за германия същите двигатели са с по 30-40 коня отгоре, това се прави именно заради нафтата и гаранцията на колата. Или иначе казано за българския пазар работят на по-ниско налягане с цел дълговечност на инжекторите. Провери и ще видиш че съм прав.
За кой модел/марка говориш? И за какви намалявания на наляганията в комън рейл-системата на двигатели за България говориш?
Дали комплектацията на автомобила може да е адаптирана към конкретния пазар - разбира се...
Ама да разправяш, че тук се продават двигатели с намалено налягане в комън-рейл системата заради горивата - айде малко по-сериозно
Навярно знаеш, че горивата в България отговарят на същите стандарти както и немските.
Дали системите с по-високо налягане са по-капризни към качествата на горивата - разбира се, защото допуските в детайлите стават все по-малки...
Затова и филтрите стават все по-сериозни - на моя дизел филтрите са май 3микрона, а изискванията за нафтата са - 'каквато му сложиш, стига да е до 10% биодизел'... Без разлика в мощностите из целия свят (
Ники Петков написа: ↑31 Дек 2018 20:40
Защо мислиш "тъпите" европейци толкова много намаляват съдържанието на сяра??? За да не мирише ли? Хахахаха
Ами то 'европейците' са си го написали черно на бяло ЗАЩО в самите евродирективи:
включването на кислород и значителното намаляване на ароматните съединения, олефините, бензена и сярата могат да доведат до по-добро качество на горивата от гледна точка на качеството на въздуха;
Също така може да погледнеш какво е влиянието на наличието на сярата върху никелови повърхности и промените в триенето при такава 'обработка'.....