intake sistem. прекъсват оборотите
-
mitoko
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
благодаря колегаkristian написа:На този линк :[/img]http://enc.drom.ru/3032/ ще видиш кода на грешките.
А ето и куплунга:
Ако направиш мост м/у Е1-ТЕ1 ще четеш кода.
Ако направиш мост м/у Е1-ТЕ2 ще минеш в режим на самотестване.
Като цяло на посочения саит ще намериш доста полезна информация и най-вече за "справи се сам"
Успех!
-
mitoko
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
31
Air Flow Meter(AFM) Signal или Manifold Absolute Pressure (MAP) signal
TCCS с датчиком MAP: Обрыв или КЗ в цепи датчика датчика вакуума во впускном коллекторе (MAP)
TCCS с датчиком AFM: Обрыв в цепи сигнала "VC" или КЗ между цепями сигналов "VS" и "E2"
тва е показва. незнам руски кажете какво още трябва да направя
Air Flow Meter(AFM) Signal или Manifold Absolute Pressure (MAP) signal
TCCS с датчиком MAP: Обрыв или КЗ в цепи датчика датчика вакуума во впускном коллекторе (MAP)
TCCS с датчиком AFM: Обрыв в цепи сигнала "VC" или КЗ между цепями сигналов "VS" и "E2"
тва е показва. незнам руски кажете какво още трябва да направя
На кой потенциометър?
Пишеш за грешка на МАР/MAF сензор.По снимките които си постнал се вижда че си с MAF.т.е дебитомер.Пробвай поне него да изчистиш.Всеки един спрей за карбуратори ще ти свъши работа.Не пипай с ръце вътре чаркалаците.Изкарай предпазителя в моторния отсек,с надпис EFI за около минута.Слагаш го и карай пак.Ако пак светне чека -знаеш как да видиш грешката.Скъсания въздуховод ,би трябвало да ти прави дяволии точно около дебитомера.Т.е постъпва въздух,неотчетен от дебитомера.
А за руския:
ОбрьIв-прекъсване
КЗ-короткое замькание-кратко "късо",или по точно късо,дори и за кратко време
Аре действай

Пишеш за грешка на МАР/MAF сензор.По снимките които си постнал се вижда че си с MAF.т.е дебитомер.Пробвай поне него да изчистиш.Всеки един спрей за карбуратори ще ти свъши работа.Не пипай с ръце вътре чаркалаците.Изкарай предпазителя в моторния отсек,с надпис EFI за около минута.Слагаш го и карай пак.Ако пак светне чека -знаеш как да видиш грешката.Скъсания въздуховод ,би трябвало да ти прави дяволии точно около дебитомера.Т.е постъпва въздух,неотчетен от дебитомера.
А за руския:
ОбрьIв-прекъсване
КЗ-короткое замькание-кратко "късо",или по точно късо,дори и за кратко време
-
Scott
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Само малко уточнение: КЗ-короткое замькание означава 'късо съединение', т.е. два проводника се опират в оголената си част, има 'мост' от проводящ материал или нагар между две пътечки и т.н. Не е задължително да е за 'късо' времеkristian написа:...КЗ-короткое замькание-кратко "късо",или по точно късо,дори и за кратко време...
-
mitoko
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
за почистването знам, но реших първо да питам. става въпрос за дебитомера. мерси за отговораkristian написа:На кой потенциометър?
Пишеш за грешка на МАР/MAF сензор.По снимките които си постнал се вижда че си с MAF.т.е дебитомер.Пробвай поне него да изчистиш.Всеки един спрей за карбуратори ще ти свъши работа.Не пипай с ръце вътре чаркалаците.Изкарай предпазителя в моторния отсек,с надпис EFI за около минута.Слагаш го и карай пак.Ако пак светне чека -знаеш как да видиш грешката.Скъсания въздуховод ,би трябвало да ти прави дяволии точно около дебитомера.Т.е постъпва въздух,неотчетен от дебитомера.
А за руския:
ОбрьIв-прекъсване
КЗ-короткое замькание-кратко "късо",или по точно късо,дори и за кратко време
Аре действай
![]()
-
mitoko
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
грешка 31
open circuit in VC, VS VB or E2
Short circuit in VC
Trouble area:
1. Air flow meter circuit
2. Air Flow meter
3. ecu
тва е грешката. дебитомера е наред... мисля да проверя по алготитмите за тробълшутинг по мануала... но проблема е че немога да намеря схема на клемите на ЕКУто...
open circuit in VC, VS VB or E2
Short circuit in VC
Trouble area:
1. Air flow meter circuit
2. Air Flow meter
3. ecu
тва е грешката. дебитомера е наред... мисля да проверя по алготитмите за тробълшутинг по мануала... но проблема е че немога да намеря схема на клемите на ЕКУто...
- Прикачени файлове
-
- клими огледални на ЕКУто - 12п 16п 26п
- DSC00904.JPG (23.43 KiB) Преглеждано 1789 пъти
-
- ECU - 26P 16P 12P
- DSC00901.JPG (38.49 KiB) Преглеждано 1789 пъти
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта