

Разреши ми това мнение да го постна във форума на Пежо.Вероятно ще си събереш още доста клиентела.Особено имайки впредвид че този филтър касае екологията само,а това у НАС не е на почит.А направете и един сервиз във Варна бе Дидоjavascript:emoticon('hmm.gif')Fido Dido написа:Тая прочистваща течност -Сещаш ли се колко малко хора знаят, че въобще има такава?! После, като научат цената за литър - а тия образи от Пежо въобще не си правят труда да информират клиентите, че я има - бай Дидо маа с флекса...
При Пежото катализатор и филтър са в един корпус, разделбен на две с фланци. Има две сонди, но за щастие са преди и след сатализатора. Филтъра е след тях. Ще рече, че спокойно го сваляш, избушваш го и го слагаш обратно, без това да се отрази на компа. Ситроените са същата работа. Обаче, ако избушиш и катализатора, тогава става лошо. Затова - газ по магистралата... biggrin.gif
Това важи само за Д-кат двигателите които имат пета дюза, за тях е валидно. Аз съм ползвал какви ли не добавки и за бензин и за дизел, имам две бензинови и две дизелови тойоти. Най-доволен съм останал от добавките на кастрол и вече ползвам само тях.За да запазиш по-дълго време филтъра за сажди, е препоръчително на всеки 5000км. градско да я изкараш на магистралата и яко газ. Също така е добре да си сипеш от алпин дизела на ОМВ, но без добавки. Тогава филтъра влиза в работна температура, около 700 - 800 градуса, за по-дълго време и изхвърля налепите, уталожени от градското.
Станахме няколко! кастрол слагам на всички дизели във фирмата и на личните, дори на агрегатите и компресорите, няма проблеми с команрейл двигатели, а и са лесни за употреба скъп е флакона но е 1:1000Джамбазов написа:Аз съм ползвал какви ли не добавки и за бензин и за дизел, имам две бензинови и две дизелови тойоти. Най-доволен съм останал от добавките на кастрол и вече ползвам само тях.
Добавя гориво в изгорелите газове, това гориво се възпламенява в катализатора които е по специален от обикновения комън реил, в следствие на изгарянето на горивото се увеличава температурата, мисля че до 980 градуса беше (може и да бъркам) и благодарение на тази висока температура изгарят саждите задържани върху решетката на катализатора. Карането на тези коли само градско и студени убива катализатора за много малък пробг, а нещото струва в БГ около 8000 лв.kristian написа: Тая дюза пък какви ги върши?
тТе точно такава тъпня имам и аз.и като се задръсти почваме с пробите и накрая ако не стане с другите тарикатлъци от форума право у Софето при Дидо,да видим кво ще реже и как ще го лъже.Бре да му са и на екологията и чудото.А цената ,мале мале.Ако на Тойота наистина е 8000,то цената от 1686 на Пежо си е нараво "евтенийка"Джамбазов написа:Добавя гориво в изгорелите газове, това гориво се възпламенява в катализатора които е по специален от обикновения комън реил, в следствие на изгарянето на горивото се увеличава температурата, мисля че до 980 градуса беше (може и да бъркам) и благодарение на тази висока температура изгарят саждите задържани върху решетката на катализатора. Карането на тези коли само градско и студени убива катализатора за много малък пробг, а нещото струва в БГ около 8000 лв.kristian написа: Тая дюза пък какви ги върши?
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 3 госта