Относно последното гърне?

Sauros
Мнения: 19
Регистриран на: 19 Мар 2008 19:56
Местоположение: Варна

Относно последното гърне?

Мнение от Sauros » 02 Авг 2008 00:36

Здравейте, колата ми е Corolla '97 година 1.3 16v. Имам желание да си сменя задното гърне. Иска ми се да е някво по-звучно, че тя таз кола се движи като стелт (което по принцип е един голям плюс). Въпроса ми е следния - може ли едно китайско, турско или някво подобно "фалшиво" гърне да окаже негативно влияние на нещо друго по колата. По принцип исках да си сложа някво хубаво, но след като ми обявиха 300 евро за ремус, се отказах. Поради тази причина си търся някво по-евтиничко от така наречените спортни гърнета. Та може ли да имам някви проблеми след смяната и ако знаете откъде във Варна да си взема нещо свястно моля да пишете. Иска ми се да е някво което издава по нискочестотен звук. Еми това е, чакам съвети. smile.gif

П.П.: Махнат и е катализатора, на негово място има тръба.

Аватар
Aleksandar
Мнения: 251
Регистриран на: 26 Авг 2007 09:35
Местоположение: Sofia

Мнение от Aleksandar » 02 Авг 2008 08:22

Нали знаеш: "Не сме толкова богати да купуваме евтино"...
Toyota Avensis AT221 7A-FE

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Re: Относно последното гърне?

Мнение от diver » 02 Авг 2008 08:32

Sauros написа:...Иска ми се да е някво което издава по нискочестотен звук. ....

П.П.: Махнат и е катализатора, на негово място има тръба.
Ами сложи една тръба тогава до края biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 02 Авг 2008 08:36

Ако ги махнеш всичките ще е най-шумна...

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 02 Авг 2008 09:16

Нискочестотно бучене не можеш го изкара от 1.3 мотор... sad.gif

Махни я тая тръба, дето ти е на мястото на катализатора, сложи резонатор. После за задното...ами има вариант там да влезе корпуса от средно за голф2 или голф3 1.8, 90к.с. Просто тръбите се режат, бележи се кое е вход - изход на корпуса и се монтира на мястото на задното. Препоръчвам ти го, защото е с добър обем, сравнително проходно, на ф50мм. После на изхода можеш да си монтираш накрайник от полирана неръжвавейка, не са евтини, но пък вечни. :whistle: После с черно спрейче го боядисваш гърнето и - ей ти Ремус! laugh.gif

Аватар
Aleksandar
Мнения: 251
Регистриран на: 26 Авг 2007 09:35
Местоположение: Sofia

Мнение от Aleksandar » 02 Авг 2008 11:12

А какво е предимството на резонаторното гърне пред тръбата?
Toyota Avensis AT221 7A-FE

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 02 Авг 2008 16:48

Резонаторното гърне е все пак шумозаглушаващо. Нищо, че в повечето случаи в него има само перфорирана тръба, увита с вата - целта е да се забавят газовете, в случая, все едно през тази перфорирана тръба да пуснеш вода - започва да пръска навсякъде от нея и по този начин на изхода излиза с по-малка скорост, или дебит в случая. Когато използваш тръба, газовете си преминават свободно, с голяма скорост и се получава неприятното звънтене в тръбите и пърдене от изходната тръба.

Ако искаш, разгледай тая тема в раздела Тойота Мания, там съм писал по-подробно в "За премахването на катализатора" :thumbsup: ! Успех!

Sauros
Мнения: 19
Регистриран на: 19 Мар 2008 19:56
Местоположение: Варна

Мнение от Sauros » 03 Авг 2008 09:12

Fido Dido, като си махах катализатора първоначалната идея беше да си сложа резонаторно гърне. Обаче след кратък размисъл от страна на хората в сервиза, се достигна до решението, че няма голям смисъл колата да има 3 последователни гърнета. Така или иначе след катализатора има едно и после е крайното. Наистина след като замениха катализатора с тръба разлика в шума няма. Не се чува и това "дрънчене" което беше описано в темата за катализаторите. Разбрах че работиш в АСПО. В сайта им се споменава за TOP SPORT АУСПУСИ. Обаче не можах да ги намеря да ги разгледам. Ако може някъв линк или картинки или нещо от сорта? А също така някой ако има някакво мнение за Nes Sport или е чувал нещо да пише. Видях ги ей тука - http://www.redline-tuning.com/0/avtomob ... ta-11.html

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 03 Авг 2008 18:45

значи по магазините се продават достатъчно читави спортни гърнета. и то на много прилични цени.

ето ти рецепта;
изхвърляш всичко след двуцевката - т.е. там, където е последният преход 2-1. купуваш проходен резонатор ф50, дълъг 25-30см(тялото, без тръбите за отворите). този проходен резонатор го слагаш на 30см от двуцевката. крайното гърне пак да е проходно, с вход ф50, пак дълго колкото резонаторът(25-30см). всичко това се снажда стръби ф50. резултатът ще е звук, който щше ти пълни душата, а и колата ще върви много добре, без гадни вибрации от генерацията. двигателят ти е малък - и затова действаш по моторджийска схема - а не с огромни гърнета.

с 25см дълъг резонатор ще изкараш по-високочестотен звук с по-малко фибтрации. можеш първо да сложиш такъв и после да пробваш с 30см. такива проходни резонатори се продават на много места и не са скъпи. ремус не ти трябва, това е излишно пилеене на пари
status: за БАН

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта