П.П.: Махнат и е катализатора, на негово място има тръба.
Относно последното гърне?
Относно последното гърне?
Здравейте, колата ми е Corolla '97 година 1.3 16v. Имам желание да си сменя задното гърне. Иска ми се да е някво по-звучно, че тя таз кола се движи като стелт (което по принцип е един голям плюс). Въпроса ми е следния - може ли едно китайско, турско или някво подобно "фалшиво" гърне да окаже негативно влияние на нещо друго по колата. По принцип исках да си сложа някво хубаво, но след като ми обявиха 300 евро за ремус, се отказах. Поради тази причина си търся някво по-евтиничко от така наречените спортни гърнета. Та може ли да имам някви проблеми след смяната и ако знаете откъде във Варна да си взема нещо свястно моля да пишете. Иска ми се да е някво което издава по нискочестотен звук. Еми това е, чакам съвети. 
П.П.: Махнат и е катализатора, на негово място има тръба.
П.П.: Махнат и е катализатора, на негово място има тръба.
- Aleksandar
- Мнения: 251
- Регистриран на: 26 Авг 2007 09:35
- Местоположение: Sofia
Re: Относно последното гърне?
Ами сложи една тръба тогава до края biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifSauros написа:...Иска ми се да е някво което издава по нискочестотен звук. ....
П.П.: Махнат и е катализатора, на негово място има тръба.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
-
Uncle Dido
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Нискочестотно бучене не можеш го изкара от 1.3 мотор...
Махни я тая тръба, дето ти е на мястото на катализатора, сложи резонатор. После за задното...ами има вариант там да влезе корпуса от средно за голф2 или голф3 1.8, 90к.с. Просто тръбите се режат, бележи се кое е вход - изход на корпуса и се монтира на мястото на задното. Препоръчвам ти го, защото е с добър обем, сравнително проходно, на ф50мм. После на изхода можеш да си монтираш накрайник от полирана неръжвавейка, не са евтини, но пък вечни.
После с черно спрейче го боядисваш гърнето и - ей ти Ремус! laugh.gif
Махни я тая тръба, дето ти е на мястото на катализатора, сложи резонатор. После за задното...ами има вариант там да влезе корпуса от средно за голф2 или голф3 1.8, 90к.с. Просто тръбите се режат, бележи се кое е вход - изход на корпуса и се монтира на мястото на задното. Препоръчвам ти го, защото е с добър обем, сравнително проходно, на ф50мм. После на изхода можеш да си монтираш накрайник от полирана неръжвавейка, не са евтини, но пък вечни.
- Aleksandar
- Мнения: 251
- Регистриран на: 26 Авг 2007 09:35
- Местоположение: Sofia
-
Uncle Dido
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Резонаторното гърне е все пак шумозаглушаващо. Нищо, че в повечето случаи в него има само перфорирана тръба, увита с вата - целта е да се забавят газовете, в случая, все едно през тази перфорирана тръба да пуснеш вода - започва да пръска навсякъде от нея и по този начин на изхода излиза с по-малка скорост, или дебит в случая. Когато използваш тръба, газовете си преминават свободно, с голяма скорост и се получава неприятното звънтене в тръбите и пърдене от изходната тръба.
Ако искаш, разгледай тая тема в раздела Тойота Мания, там съм писал по-подробно в "За премахването на катализатора"
! Успех!
Ако искаш, разгледай тая тема в раздела Тойота Мания, там съм писал по-подробно в "За премахването на катализатора"
Fido Dido, като си махах катализатора първоначалната идея беше да си сложа резонаторно гърне. Обаче след кратък размисъл от страна на хората в сервиза, се достигна до решението, че няма голям смисъл колата да има 3 последователни гърнета. Така или иначе след катализатора има едно и после е крайното. Наистина след като замениха катализатора с тръба разлика в шума няма. Не се чува и това "дрънчене" което беше описано в темата за катализаторите. Разбрах че работиш в АСПО. В сайта им се споменава за TOP SPORT АУСПУСИ. Обаче не можах да ги намеря да ги разгледам. Ако може някъв линк или картинки или нещо от сорта? А също така някой ако има някакво мнение за Nes Sport или е чувал нещо да пише. Видях ги ей тука - http://www.redline-tuning.com/0/avtomob ... ta-11.html
-
agent dust
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
значи по магазините се продават достатъчно читави спортни гърнета. и то на много прилични цени.
ето ти рецепта;
изхвърляш всичко след двуцевката - т.е. там, където е последният преход 2-1. купуваш проходен резонатор ф50, дълъг 25-30см(тялото, без тръбите за отворите). този проходен резонатор го слагаш на 30см от двуцевката. крайното гърне пак да е проходно, с вход ф50, пак дълго колкото резонаторът(25-30см). всичко това се снажда стръби ф50. резултатът ще е звук, който щше ти пълни душата, а и колата ще върви много добре, без гадни вибрации от генерацията. двигателят ти е малък - и затова действаш по моторджийска схема - а не с огромни гърнета.
с 25см дълъг резонатор ще изкараш по-високочестотен звук с по-малко фибтрации. можеш първо да сложиш такъв и после да пробваш с 30см. такива проходни резонатори се продават на много места и не са скъпи. ремус не ти трябва, това е излишно пилеене на пари
ето ти рецепта;
изхвърляш всичко след двуцевката - т.е. там, където е последният преход 2-1. купуваш проходен резонатор ф50, дълъг 25-30см(тялото, без тръбите за отворите). този проходен резонатор го слагаш на 30см от двуцевката. крайното гърне пак да е проходно, с вход ф50, пак дълго колкото резонаторът(25-30см). всичко това се снажда стръби ф50. резултатът ще е звук, който щше ти пълни душата, а и колата ще върви много добре, без гадни вибрации от генерацията. двигателят ти е малък - и затова действаш по моторджийска схема - а не с огромни гърнета.
с 25см дълъг резонатор ще изкараш по-високочестотен звук с по-малко фибтрации. можеш първо да сложиш такъв и после да пробваш с 30см. такива проходни резонатори се продават на много места и не са скъпи. ремус не ти трябва, това е излишно пилеене на пари
status: за БАН
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта