Въпросчето ми е следното:Королката си я купих преди няколко месеца,от тогава съм и навъртял около 4000-5000км!Веднага след като я купих и смених предните накладки защото бяха за смяна.Сега ще и сменя и предните спирачни дискове и те са за смяна.Майстора вика освен дискове сменяме и накладки ужас викам аз та нали ги сменихме преди 5000км те са нови
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ЛИ Е??????
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ЛИ Е??????
Привет отново на всички колеги!
Въпросчето ми е следното:Королката си я купих преди няколко месеца,от тогава съм и навъртял около 4000-5000км!Веднага след като я купих и смених предните накладки защото бяха за смяна.Сега ще и сменя и предните спирачни дискове и те са за смяна.Майстора вика освен дискове сменяме и накладки ужас викам аз та нали ги сменихме преди 5000км те са нови
!Тои вика че ако не ги сменя ще прецакам новите дискове
! Моля помогнете възможно ли е това ебахти и ужаса-то по тая логика при всяка смяна на накладки ще трябва да сменям и дискове
! Какво да правя
?
Въпросчето ми е следното:Королката си я купих преди няколко месеца,от тогава съм и навъртял около 4000-5000км!Веднага след като я купих и смених предните накладки защото бяха за смяна.Сега ще и сменя и предните спирачни дискове и те са за смяна.Майстора вика освен дискове сменяме и накладки ужас викам аз та нали ги сменихме преди 5000км те са нови
-
jingo
Има известна логика ,ако искаш да ти се запазят новите дискове,защото нови дискове с накладки ще се притъркат правилно и няма да поемат евентуалните неравности от поизносените ти и уж стари накладки,демек две гладки повърхности по-добре и по-правилно ще се сработят отколкото една гладка и една назъбена вече,а ако караш с много често натискане на спирачка, то няма смисъл 
-
ugabuga
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
maistora si e prav, samo ne znam kade ste bliali i shto ne smenihte diskovete zaedno s nakladkite oshte prednia pu. za 5000 km diskove ne se iznosvat, ta znachi oshte togaz sa si bili za smiana.
Ponachalo ako diska e v mnogo dobro sastoianie moje samo nakladki da se smeniat, no ako iskash da spira dobre se smeniat i dvete.
Ponachalo ako diska e v mnogo dobro sastoianie moje samo nakladki da se smeniat, no ako iskash da spira dobre se smeniat i dvete.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
майстора мисли че новите накладки са изяли диска,,защото преди не са били за смяна,,а сега диск-няма--феродо стой,,,,очевидно се опасява че те са причина за износването му,,,и иска да ги смениш с някой с по меко феродо,,,а не после пак дискове да сменяш-а феродо-да има...според мен,,,и е прав ако е така
демек--не е задължително ако феродото е нормално като качество,,,,,задължително е ако е е твърдо и яде дискове..и е нормално при износване на диск за 5000 километра,,да заподозре накладката
демек--не е задължително ако феродото е нормално като качество,,,,,задължително е ако е е твърдо и яде дискове..и е нормално при износване на диск за 5000 километра,,да заподозре накладката
-
The_Teacher
- Мнения: 83
- Регистриран на: 20 Мар 2008 22:47
Защо бе хора?Шкурката отдавна е измислена та да подравните накладките.И не бъркайте меко "феродо" с абразивно феродо.Първото може да е много меко и здраво да яде дисковете.Навремето му сърбах опарата на едно такова.Смених си накладките и се оказа че доста бързо се "изяждат".Спира си колата нормално,не стържат,не скърцат,не прегряват абе супер..................да ,ама не!Оказа се че и дисковете "ядат" бързо.The_Teacher написа:При смяна на дискове задължително се сменят накладки! Обратното не е задължително.
Пример е Итонга.Много е мек и крехък,ама майката им разказва на трионите.
Здравейте колеги,
Имах такъв проблем. Силно биене при спиране - смених дискове и накладки. Пак биене - гледам реално си продължава да бие десният ми диск. Оказа се лагера. Който го е сменял повредил при снемането ма стария оста за вътрешната черупка на лагера и той не стигаше до края и беше накриво. Смених всичко накуп с втора употреба. Накладките не. Биеше заради накриви износената накладка около 1000км, но после се притърка и сега всичко си е О.К. Ако по дисковете е имало дълбоки бразди по-добре си пристържи накладките с шкурка, захваната на нещо плоско. Останалото ще се припасне в процеса на експлуатация.
Имах такъв проблем. Силно биене при спиране - смених дискове и накладки. Пак биене - гледам реално си продължава да бие десният ми диск. Оказа се лагера. Който го е сменял повредил при снемането ма стария оста за вътрешната черупка на лагера и той не стигаше до края и беше накриво. Смених всичко накуп с втора употреба. Накладките не. Биеше заради накриви износената накладка около 1000км, но после се притърка и сега всичко си е О.К. Ако по дисковете е имало дълбоки бразди по-добре си пристържи накладките с шкурка, захваната на нещо плоско. Останалото ще се припасне в процеса на експлуатация.
или взимаш дискове и накладки нови, след като се износят новите накладки слагаш старите
ако разбира се те не са причина за износените дискове.
stay up and keep shining!!
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки
аз така и не разбрах що трябва да сменяш дисковете(обикновенно се пристъргават). но майстора е прав, при смяна на дискове или при струговане(пристъргване), се сменят накладките защото са изкривени поради неравномерното износване и са се оформили по профила на старите дискове които са за смяна. ако смениш дисковете а накладките не, още след 1000 км, новите ти дискове ще са с профил като старите.
АVENSIS 2.0TD-комби
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 3 госта