Omasliavane
Omasliavane
Ot kapa4kata za maslo na dvigatelia na avensisia izti4a leko maslo i se polu4avat malki masleni petna na kapaka na dvigatelia niakoi mojeli da kaje ot kakvo se polu4ava tova dali triabva masloto pri raboteht dvigateel dese vdiga tolkova nagore do kapa4kata
Ами тогава пробвай да го изкараш и да го обърнеш-ако не се е превърнал в пластмаса.И провери вентилацията на картера-демек маркучетата които евентуално излизат от капака на главата и влизат във всмукателите и/или в гофрата м/у възд.филтър и дросела.Евентуалното повишено налягане може да кара масло да избива през капачката.Като поработи двигателя изкарай щеката на маслото и виж дали духа .Нормално е да се усеща съвсем слабо, без пушеци и сив дим.
-
agent dust
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
-
agent dust
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
нямам спомени да е на капачката. става дума за PCV клапанът, който се намира на смукателният колектор. трябва да се почисти ако е запушен. но подобен ефект на омасляване на капачката има само при много скапан о-пръстен на капачката - или твърде много картерни газове. ако PCV клапанът е скалан - ще се повишава нивото на маслото от пари и кондензи. ако нивото на маслото си спада и няма течове - двигателят е за сегменти.
status: за БАН
-
agent dust
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
щом не харчи масло(спадът който казваш е съвсем нормален) - проблеми нямаш. просто прегледай капачката и смени о-пръстенът ако има такъв. като застраховка провери дали работи PCV клапанът - откачаш маркучът, на PCV систематаот капакът на клапаните(той отива към смукателният колектор) и го надуваш с уста. ако клапанът работи - ще можеш да духаш в колекторът, ако е запушен или блокирал, ще усещаш съпротивление.
status: за БАН
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot], Двигателист и 3 госта