За 90 лв водна помпа не трябва да се замисляме, защото в противен случай може ангренажния ремък на прескочи 1-2 зъба и да стане голяма беля.
rookie, това трябваше майсторите да ти кажат предварително преди смяната на ремъка, а не ние във форума.
Avensis 2001 - досадно свистене на ремък(или ролка)
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Е,те за т'ва я сменях и аз пущината.Едвам се виждаха капчици,ама е зацепена на ангренажа и ако се накисне в един момент лагера и блокира....sluchaen_fen написа:За 90 лв водна помпа не трябва да се замисляме, защото в противен случай може ангренажния ремък на прескочи 1-2 зъба и да стане голяма беля.
rookie, това трябваше майсторите да ти кажат предварително преди смяната на ремъка, а не ние във форума.

@rookie iskam da te pitam za taia rolka li govorish,4e ti smeniaha lagera (na snimkata e sys strelka). Mojesh li da mi kajesh kakvo ti pishe na remaka za da sravnia s moia, zashtoto i na mene mi sviri neshto ot tam! Drugata sedmica shte smeniam remaka i shte vidia dali e ot nego ili shte nabivame nov lager, zashtoto rolkata e mnogo mnogo skapa! BLAGODARIA!
- Прикачени файлове
-
- Avensis1.jpg (67.87 KiB) Преглеждано 1289 пъти
Привет,
Да stensy, за същият ремък става дума. Тогава ми казаха, че струвал нещо от порядъка на 300 лв. Видяха ми се много и преминах към другия вариянт с избиването на лагера и подмяната му с нов. Това обаче също не помогна.
Едва когато върнаха стария ремък свистенето изчезна. Сега от време на време прискърцва от същото място, когато запаля колата. За радост скърцането е съвсем слабо и продължава не повече от 20-30 сек. След това изчезва напълно.
Относно ремъкът – ще погледна какво точно пише на него.
Можеш ли и да погледнеш твоя и да кажеш какво пише на него?
Весели празници!
Да stensy, за същият ремък става дума. Тогава ми казаха, че струвал нещо от порядъка на 300 лв. Видяха ми се много и преминах към другия вариянт с избиването на лагера и подмяната му с нов. Това обаче също не помогна.
Едва когато върнаха стария ремък свистенето изчезна. Сега от време на време прискърцва от същото място, когато запаля колата. За радост скърцането е съвсем слабо и продължава не повече от 20-30 сек. След това изчезва напълно.
Относно ремъкът – ще погледна какво точно пише на него.
Можеш ли и да погледнеш твоя и да кажеш какво пише на него?
Весели празници!
Виждам че темата е "заспала" , но при мен се появи същя проблем с падането на температурите навън.
Сутрин след запалването се чува съвсем леко просвирване/скърцане в областа която се вижда на снимката от колегата по-горе. Точно за същата ролка става въпрос . В последствие свиренето изчезва и при движение докато не е загрял добре мотора започва едно просвирване от същото място(поне така ми се чува) . В един ден го чувам за кратко - наколко секунди в първия километър , а друг път като днес докъто пътувах към работа постоянно през пет шест минути просвирване за 15 - 20 секунди . Направо ме изнерви. Забелязах следното :при движение като просвири, като натисна съединителя и го пусна - спира. При просвирване в движение като натисна съединителя и подам газ "на сухо" свиренето се "изостря" и също спира.
Направено е обслужване. Всички ремъци са сменени, ролки също. ремъците са "Gates". Веднага след смяната на ремъците в първия голям дъжд като просвири - ужас. Ходих при майстора който я обслужи - той пробва да понатегне ремъка , пръсна леко с вода и свиренето изчезна но само докато не изсъхна водата и пак същото . Прасна го с някакъв спреи и млъкна, на другия ден отново писна за кратко и окончателно спря да свири когато времето се постопли през Ноември и тези дни отново същата история .
Дайте съвет кво да правя ........предполагам, че колегите отворили темата с този проблем са го отстранили някак .
Сутрин след запалването се чува съвсем леко просвирване/скърцане в областа която се вижда на снимката от колегата по-горе. Точно за същата ролка става въпрос . В последствие свиренето изчезва и при движение докато не е загрял добре мотора започва едно просвирване от същото място(поне така ми се чува) . В един ден го чувам за кратко - наколко секунди в първия километър , а друг път като днес докъто пътувах към работа постоянно през пет шест минути просвирване за 15 - 20 секунди . Направо ме изнерви. Забелязах следното :при движение като просвири, като натисна съединителя и го пусна - спира. При просвирване в движение като натисна съединителя и подам газ "на сухо" свиренето се "изостря" и също спира.
Направено е обслужване. Всички ремъци са сменени, ролки също. ремъците са "Gates". Веднага след смяната на ремъците в първия голям дъжд като просвири - ужас. Ходих при майстора който я обслужи - той пробва да понатегне ремъка , пръсна леко с вода и свиренето изчезна но само докато не изсъхна водата и пак същото . Прасна го с някакъв спреи и млъкна, на другия ден отново писна за кратко и окончателно спря да свири когато времето се постопли през Ноември и тези дни отново същата история .
Дайте съвет кво да правя ........предполагам, че колегите отворили темата с този проблем са го отстранили някак .
- max-2
- Мнения: 2099
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 112 пъти
Пак се е отпуснал ремъка.Моите външните ремъци гейтс искаха обтягяне два пъти-на 1000 и на 10000км., за да не просвирват. Не съм гледал ангренажния, дано да не отпуска така и той. 5 години и 50к добра възраст ли е за смяна или да покарам още? Ангренажния беше пресен като го сложих. И ролката беше сменена с нова - Койо.
Carina E 4AFE LB 1992
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост