Здравейте,
Прегледах старите теми, но не успях да намеря конкретен отговор за моя проблем.
Колата е Toyota RAV4, бензин, 152 к.с., ръчна 5-степенна скоростна кутия.
Преди около 14 000 км смених целия комплект съединител. От известно време обаче забелязвам следното:
Когато колата загрее добре, особено при каране в задръствания, потеглянето на първа скорост става много трудно. При включване се получава се силно притрисане. Налага се да си играя доста с оборотите, за да тръгне .
Не знам дали проблемът е от съединителя някой диферинциал ( Въртят ли се колелата втора тръгва без проблем ). Може ли някой да даде съвет на какво да обърна внимание и при кой доказан майстор в София бих могъл да закарам колата за диагностика? Определенно не смятам този който смени съединителя за нмайстор
Тресе на първа скорост
Тресе на първа скорост
Прегледах правилата за ЛС , оказа се че да пиша ми трябва брой мнения.
Може ли да ми дадете кординати на някой който разбира от трансмиси и тойота,
"Колегата" Gpt, ми препоръча да проверясемеринг на колянов вал.
Не че мога ама това май единственото нещо , все съединителя е нов
Може ли да ми дадете кординати на някой който разбира от трансмиси и тойота,
"Колегата" Gpt, ми препоръча да проверясемеринг на колянов вал.
Не че мога ама това май единственото нещо , все съединителя е нов
- max-2
- Мнения: 2141
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 45 пъти
- Получена благодарност: 127 пъти
Тресе на първа скорост
Мисля, че за да омасли съединителя, от колата трябва да капе масло, т.е голям теч. Иначе ще се извежда надолу капката зад маховика и няма да омасли феродото.
Понякога от прекалено икономично ползване на съединителя се получава гаден огледален слой на феродото, който може да се изчисти с контролирано приплъзване на голяма предавка. Примерно караш с 2000 оборота на 4 предавка, натискаш леко съединителя и даваш повече газ мна полусъединител да стигне 3000 и отпускаш докато зацепи. Все едно потегляш, но си в движение. Правиш го един-два пъти през известно време, за да не опечеш феродото.
Понякога от прекалено икономично ползване на съединителя се получава гаден огледален слой на феродото, който може да се изчисти с контролирано приплъзване на голяма предавка. Примерно караш с 2000 оборота на 4 предавка, натискаш леко съединителя и даваш повече газ мна полусъединител да стигне 3000 и отпускаш докато зацепи. Все едно потегляш, но си в движение. Правиш го един-два пъти през известно време, за да не опечеш феродото.
Carina E 4AFE LB 1992
Тресе на първа скорост
Не е обмасляване ан съединителя.
Гледах клип в тубата, гараж в пакистан взима стари съединители престъргват ги и коват ново феродо, после в оригинални кутии и кеф
При мен май се оказват меки пручжини, като загрее омеква и те така
Препоръчайте ми сериозен сервиз за смяна
Гледах клип в тубата, гараж в пакистан взима стари съединители престъргват ги и коват ново феродо, после в оригинални кутии и кеф
При мен май се оказват меки пручжини, като загрее омеква и те така
Препоръчайте ми сериозен сервиз за смяна
- zorbata
- Мнения: 460
- Регистриран на: 11 Юни 2024 19:15
- Местоположение: София
- Автомобил: RAV4 GR PHEV
- Благодарил/а: 65 пъти
- Получена благодарност: 102 пъти
Тресе на първа скорост
Това с коването си се прави от край време и не значи че е некачествено.
Преди на всички коли феродото на съединителите се занитваше, даже и накладките(барабанните).
п.п. в България сериозни сервизи много
caryЦар
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост