RAV4 2.2 2AD-FHV D-CAT 2009 - Пали трудно и пуши много ?
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 14 Юни 2025 17:23
- Местоположение: Велико Търново
- Автомобил: Тойота рав 4
RAV4 2.2 2AD-FHV D-CAT 2009 - Пали трудно и пуши много ?
Имам тойота рав 4 2009 година 2.2 д кат дизел, автоматик. Дюзите са рециклирани и са тествани на друга тойота плюс рейла. Компресията е ок. На колата е открит китайски чип пауър бокс които е отстранен. На колата са махнати егеер, дипиев и катализатор. Тествана е с нова помпа и двата компютъра на двигател и този към дюзите. В момента колата пали трудно и пуши много като и се натиска педала на газта не реагира на момента, а след няколко секунди. Като се запали колата на диагностика, на живи данни единствено показва, че вместо към дюза от нормалните 10 бара подава 38 бара. Моля за съвет какъв може да е проблема.
Последно промяна от Akima на 16 Юни 2025 11:28, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие.
Причина: Променено заглавие.
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 364 пъти
- Получена благодарност: 94 пъти
2.2 д кат Моля за съвет
В ECU е заредена неизвестна програма. Какво и как е променено спрямо оригиналната, само "написалият" я знае.
Предполагам, че няма никакви записани грешки.
Първо възстановете оригиналната програма за конкретния автомобил. След това - каквото покаже диагностиката.
EGR затапен ли е, DPF и Cat отстранени ли са физически или нямате представа?
Така също доколко качествено е направено последното?
Предполагам, че няма никакви записани грешки.
Първо възстановете оригиналната програма за конкретния автомобил. След това - каквото покаже диагностиката.
EGR затапен ли е, DPF и Cat отстранени ли са физически или нямате представа?
Така също доколко качествено е направено последното?
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 14 Юни 2025 17:23
- Местоположение: Велико Търново
- Автомобил: Тойота рав 4
- TATI
- Мнения: 3040
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 170 пъти
- Обратна връзка:
2.2 д кат Моля за съвет
Когато ги възстановиш, нещата ще си дойдат на място
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- WoLF
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Приус '07
- Благодарил/а: 744 пъти
- Получена благодарност: 284 пъти
2.2 д кат Моля за съвет
1. Връщаш оригиналния софтуер;
2. Гледаш как са живите данни;
3. Става ти ясно откъде е проблема...
2. Гледаш как са живите данни;
3. Става ти ясно откъде е проблема...



- mapamop
- Мнения: 5269
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 165 пъти
- Получена благодарност: 611 пъти
2.2 д кат Моля за съвет
Купуваш си компютър втора употреба. Справяш се с имобилайзера. Сменяш компютрите и си намираш проблема.
Не губиш техническото извращение на някой пишман "тунер". Не знам да има надежден метод за рециклиране на пиезо дюзи, знам че се сменят с нови.
Не губиш техническото извращение на някой пишман "тунер". Не знам да има надежден метод за рециклиране на пиезо дюзи, знам че се сменят с нови.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
--
Тц...тц...тц...
- WoLF
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Приус '07
- Благодарил/а: 744 пъти
- Получена благодарност: 284 пъти
2.2 д кат Моля за съвет
Пиезо дюзи в най-добрия вариант се раздвижват, но го знам от авер, дето е чул как един го разказва на друг след като го е видял по телевизията 




-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 14 Юни 2025 17:23
- Местоположение: Велико Търново
- Автомобил: Тойота рав 4
2.2 д кат Моля за съвет
Тази тойота е 150 к.с. не е с пиезо дюзи. И двата компютъра са закупени от Германия. Монтирани, главния обучен и разлика никаква.
- iovkito
- Мнения: 2991
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
2.2 д кат Моля за съвет
Няма тойота д-кат, която да не е с пиезо. Последната рав4, която е с обикновени дюзи, е 136кс с ръчна кутия.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 14 Юни 2025 17:23
- Местоположение: Велико Търново
- Автомобил: Тойота рав 4
2.2 д кат Моля за съвет
Дюзите са рециклирани и сложени на друга тойота от същият модел пали и върви без никакъв проблем.
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 364 пъти
- Получена благодарност: 94 пъти
2.2 д кат Моля за съвет
Кои са тези два компютъра и какво разбираш под "главен" и "обучен"?Галин Кукумеев написа: ↑15 Юни 2025 07:59 И двата компютъра са закупени от Германия. Монтирани, главния обучен и разлика никаква.
Помпата на високото налягане и SCV проверени ли са?
- TATI
- Мнения: 3040
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 170 пъти
- Обратна връзка:
2.2 д кат Моля за съвет
Тази тема ми се дава като обречена.
Автора споделя някакви откъслечни факти, които никой не го интересува.
Колата си иска сериозен сервиз, за да може поне малко да влезе в някакви релси, за да върви до някаква степен
Автора споделя някакви откъслечни факти, които никой не го интересува.
Колата си иска сериозен сервиз, за да може поне малко да влезе в някакви релси, за да върви до някаква степен
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- Akima
- Мнения: 7467
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 104 пъти
- Получена благодарност: 190 пъти
RAV4 2.2 2AD-FHV D-CAT 2009 - Пали трудно и пуши много ?
Не се прави.
Къде точно беше присъединен и посредством кой способ?
Новата помпа струва повече от шасито - може би се има предвид друга помпа / ново SCV...
5-тата дюза на мястото си ли е - има ли запоен резистор 1 Ohm/вероятно циментов/ към нея ?
ECU и EDU - второто изделие е Electronic Driving Unit или т.нар Injector Driver - накратко един доста скъп и много прецизен траф.
Цитираните от вас параметри и използване на мерна единица различна от сочената от производителя на горивната Ви апаратура/kPa/ индикират грешно/неналично програмно обезпечение от Ваша страна и/или сервиза.
Способът за решаване на проблема изисква преглед на всички сензори в системата - налягане на рейка, разтоварващ клапан и т.н., преглед на цялата ел. инсталация за други повреди освен китайското чудо.
Посочените дюзи не се рециклират - щом е налична друга Toyota под ръка защо не сложихте нейните дюзи на RAV4 - така щяхте до потвърдите и общото състояние на горивопроводи и сензори?
Премерени ли са дроселовата клапа и педалът на газта - какви са показанията им в основаната единица от системата SI?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта