Проблем с климатроника
- slowtraveler
- Мнения: 6621
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 400 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
Проблем с климатроника
Дали е чернилка или не - не знам, но климатика на Кашкая все още работи макар и малко намален капацитет (ама не съм сигурен дали не е от промяна на настройката на компютъра му, че имаше там някакви компенсаторни градуси) след 17 години... Никога не му е правена профилактика, нито е пипан, дозареждан и т.н... Да, убеден съм, че би трябвало да отида и да го дозаредят - за толкова години няма начин да не е изтървал част от фреона през уплътненията на компресора, ама още му гледам сеира
Това - и във връзка с твърденията, че трябва всяка година да се прави профилактика на климатика с дозареждане и т.н. Единствената профилактика, правена досега е смяната на въздушният филтър/купе 
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Ивайло Димов
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 162 пъти
- Получена благодарност: 154 пъти
Проблем с климатроника
Хубаво е да се дозареди ,щото останал с малко фреон може да даде фира .Принципно мастерите пускат и некъв флурисцентен оцветител та като заредят ако има пробив си личи веднага кът светнат с УВ фенер.
- mapamop
- Мнения: 5578
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 178 пъти
- Получена благодарност: 689 пъти
Проблем с климатроника
Дехидратора (торбичка със силикагел) ти е и филтър на системата, да събира стружките от компресора, както и "графита" натрупан от окислението на самите тръби и радиатори. Мини да ти сменят дехидратора и да ти напълнят свеж фреон и ще се изненадаш от ефекта. Дехидратора на Авенсиса струва 18 лева от битак-марка, и по спомен 40-50 лева ОЕМ.Ивайло Димов написа: ↑19 Юни 2024 17:41 Дали е чернилка или не - не знам, но климатика на Кашкая все още работи макар и малко намален капацитет
И млиматика в хола не е пипан откак е монтиран 2008 година, но вече никак не е същото поведението му.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
--
Тц...тц...тц...
- slowtraveler
- Мнения: 6621
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 400 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
Проблем с климатроника
Предходното мнение на gena_bs бе изтрито, защото е за друг модел, различаващ се конструктивно от Т25 и би могло да подведе колегите..
Да, заглавието на темата е прекалено общо, но в момента все пак се дават насоки за конкретен казус..
Да, заглавието на темата е прекалено общо, но в момента все пак се дават насоки за конкретен казус..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- mapamop
- Мнения: 5578
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 178 пъти
- Получена благодарност: 689 пъти
Проблем с климатроника
Офтопик
gena_bs, пак си в грешка. Линка ти е за десняк и при мен се отварят само моделите. Мисля че е време да си доизпипваш спама правилно. Пак не обясни какво е имал предвид поета. Отделно тръбите са различни, и минават по различни места в мотора. И още един въпрос:
Това каква връзка има със слабото охлаждане на автоматичния климатик на автора на темата?
Видях пе може да ровиш в Гугъл и Ютуб за неадекватни линкове.
Но от предния ти спам, потенциално ще пратиш човека да търси A/C Amplifier ECU под таблото на кутийка. А то няма такова нещо, защото панела със дисплея е И Amplifier. На Т22 радиатора е вертикален по спомен успоредно до този на парното, TXV на Т25 е забоден директно на радиатора в купето, а на Т22 мисля да беше в коша на мотора. На Т27 е хванат за преградата между мотора инкупето, като радиатора е сложен хоризонтално. Т27 има и amplifier assy, който се намира под парното, пред компютъра за еърбезите. На Т22 е около километража за лява дирекция по спомен, и над жабката на десняка. Утре ще ти извадя схемите и локациите за не се излагаш като кифладжия.
Има и сервизно ръководство за сваляне в раздела със сервизните - погледни го.
Това каква връзка има със слабото охлаждане на автоматичния климатик на автора на темата?
Видях пе може да ровиш в Гугъл и Ютуб за неадекватни линкове.
Но от предния ти спам, потенциално ще пратиш човека да търси A/C Amplifier ECU под таблото на кутийка. А то няма такова нещо, защото панела със дисплея е И Amplifier. На Т22 радиатора е вертикален по спомен успоредно до този на парното, TXV на Т25 е забоден директно на радиатора в купето, а на Т22 мисля да беше в коша на мотора. На Т27 е хванат за преградата между мотора инкупето, като радиатора е сложен хоризонтално. Т27 има и amplifier assy, който се намира под парното, пред компютъра за еърбезите. На Т22 е около километража за лява дирекция по спомен, и над жабката на десняка. Утре ще ти извадя схемите и локациите за не се излагаш като кифладжия.
Има и сервизно ръководство за сваляне в раздела със сервизните - погледни го.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
--
Тц...тц...тц...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта