-
slowtraveler
- Мнения: 6284
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 359 пъти
- Получена благодарност: 394 пъти
Мнение
от slowtraveler » 20 Май 2024 21:12
Добре е да се погледне масата (акумулатор-купе), общо взето - всички връзки на акумулатора и самото състояние на акумулатора...
Защото може лоша връзка да кара алтернатора са прави някакви пикове в напрежението (на времето шофьорите на автобусите в предприятието, в което работих, се бяха научили да изгарят апаратурата ни за следене, ползвайки точно тези хватки с акумулатора

) ...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
mapamop
- Мнения: 5269
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 165 пъти
- Получена благодарност: 611 пъти
Мнение
от mapamop » 20 Май 2024 21:24
slowtraveler написа: ↑20 Май 2024 21:12
да изгарят апаратурата ни за следене, ползвайки точно тези хватки с акумулатора
Ще има регистрирани грешки на диагностиката, за пре/под-напрежение по системата. Ако е закачана на диагностика, мисля че щяха да ги видят. Или надценявам колегите...
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
mapamop
-
Оги
- Мнения: 1136
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 31 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Мнение
от Оги » 22 Май 2024 14:24
Ако има проблем с маса първият, който ще установи това е стартера.
Една от причините за горенето на крушки след пикове в напрежението според мен има в замърсени контакти. Въпреки, че може да изглеждат като нови. При смяна на крушка задължително се пръскат буксите и няколко пъти се включат и изключат за да се утрият едно в друго. След такова не съм имал проблем с подобно горене на крушки. Но на тази Тойота за да се направи това трябва да се свали предната броня и откачат фаровете, защото местата зад тях са уникално тесни и много трудно може да се справят гъвкави пръсти с големи рискове да се оцапа балончето и на новата крушка. Освен че с това буксата става хлъзгава, а по сервизите не са фенове на такива работи.
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
Оги
-
r34c7
- Мнения: 303
- Регистриран на: 09 Фев 2017 18:43
- Местоположение: Дупница
- Автомобил: AT220 4A-FE
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 60 пъти
Мнение
от r34c7 » 28 Май 2024 08:50
mapamop написа: ↑20 Май 2024 20:27
ясен написа: ↑20 Май 2024 20:14
смених крушките с ЛЕД Щото ми беше тъмно и съм много доволен
И вероятно ще си един от многото, на които ще си пробвам дългите които по принцип не ползвам - дразнят много и си ги пазя за подходящи хора. Не е въпроса да виждаш само ти, защото като заслепиш насрещния камион или доста по-едър автомобил, трудно ще те изстържат от ламарините на Яриса.
Може да започнеш с хейта и обясненията, колко не заслепявали диодните крушки във фарове без лупи. Съмнявам се да си разлепял фарове за да ретрофитнеш лупи в тях....
Не заслепяват повече от които и да е други крушки, а за да не заслепяват LED светлини в рефлекторен фар следните условия трябва да са изпълнени:
- крушката да е одобрена за използване по пътищата, т.е. не повече от 1500 лумена или иначе казано 17-21 вата и петното на крушката да свети на точното място в рефлектора, т.е. крушката да е правилно позиционирана;
- фаровете да са с правилно насочени светлинни потоци;
- автомобила да не е Тесла, защото техните фарове са осезаемо по-ярки от всички други, за да могат да виждат камерите.
Заслепяват китайските боклуци по 35-40 вата в нерегулиран фар, защото на този срещу теб му е все тая дали ти виждаш - важното за него е той да вижда. Обяснявам си го с разликата в цената на едните и на другите крушки.
Баба Яга -

Параход 3.2 -

r34c7
-
BOz
- Мнения: 4570
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 217 пъти
Мнение
от BOz » 28 Май 2024 11:40
Разход на електричарка ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

BOz
-
mapamop
- Мнения: 5269
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 165 пъти
- Получена благодарност: 611 пъти
Мнение
от mapamop » 28 Май 2024 12:08
r34c7, BOz,
Къде по-напред са цитирани въпросните марки? Или поне ориентировъчни цени, за да се предположи някаква марка?
Предвид на това че "най-ниската оферта печели", аз нямам повод да си мисля че е сложена сертифицирана крушка в този автомобил. По-скоро обратното. Иначе е страхотно че оставяте четиво за следващите "читатели".
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
mapamop
-
r34c7
- Мнения: 303
- Регистриран на: 09 Фев 2017 18:43
- Местоположение: Дупница
- Автомобил: AT220 4A-FE
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 60 пъти
Мнение
от r34c7 » 28 Май 2024 15:17
Коментирах, защото ЛЕД наистина издържат много по-дълго време, но само да са ЛЕД не е достатъчно, както ти каза, вадиш очите на останалите, ако са разни скапани.
Тези, към които колегата BOz е дал линк са единствените отговарящи на всички изисквания ЛЕД заместители.
Баба Яга -

Параход 3.2 -

r34c7
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта