Аз тия мачове ги играх миналата година и не ти ги казвам случайно или напосоки. Щуцера като е запушен от маслен клей налягането избива през маркуча му и тоя отпред (1 и 4), или направо през гарнитурата - което излезе по-слабо. А той е запушен защото 20 години са вървели маслени изпарения и са се охлаждали вътре в клапана, когато е изгасен двигателя. Вътре в капачката на черната кутия има един дунапрен - изпери го и ще спре да ти съска капачката на резервоара като я отвориш (поне), и ще се стабилизират оборотите на стоплен мотор (не само) на празен ход. Клапана отваря "по програма от компютъра" и изпуска в колектора бензиновите пари от резервоара, за да ги изгори. Другата му роля е че добавя въздух, когато е пуснат климатика примерно, но не само. Дунапрена е прахов филтър на филтъра, в който има наистина гранули активен въглен - доказано че докато си продухвах моя с компресора омазах пейзажа и го гръмнах с компресора откъм дъното. Когато няма достатъчно бензинови пари, през дунапрена дърпа въздух. Нов филтър е над 700 лева и не може без него. Не минава течно гориво през него, освен ако смотания бензинджия не ти напълни резервоара до ръба на гърловината и да прелее, и да скапе тоя филтър.
Гарнитурите за дросела и IACV клапана са под 20 лева двете, но са само оригинални на Тойота и поне в България се чака за тях към 2 седмици. Гарнитурата на Elring за входящия колектор беше 6 лева, оригинална гарнитура на капака на клапаните е 30-40 лева оригинална на Тойота, на Elring беше 28 - не си струва разликата. Измий хубаво пружината на ролката за жилото на газта на дросела и ще ти стане по-пъргав мотора, и ще сваля по-бързо оборотите.
Всеки напукан или сцепен маркуч е излишен въздух, който компютъра го открива през (поне) първата ламбда сонда и добавя още гориво да го компенсира.
Авенсиса на градско свали към 2-3 литра градски разход от тия "дреболии".



 и какво да видя няма масло. Ама не да няма на скалата няма на щеката
  и какво да видя няма масло. Ама не да няма на скалата няма на щеката   . Бях купил масло и филтри но ми пратиха грешен маслен и още не съм го сменял. Налях един литър от новото масло колкото да подмине минимума. Една от причините за грешката казват лошо масло, ама нищо не казаха за никакво такова. Както и да е железен двигател е японеца и това е. Имах случай и водата беше изтекла от изваден маркуч. Клапана на капака на главата нямаше нищо мръсно но пружинката беше се охлабила и реално не е много клапан ами прост щуцер. Записах малко данни на място и във движение но досега съм се занимавал само със дизели. Тука просто не знам какво да гледам и кое е нормално. Ще кача снимки и ще разгледам форума за теми за диагностика. Оборотите бяха ниски и ги регулурах от болта. Преди години пак бяха и пак ги регулирах от там. Защо пак се налага незнам. Също така защо 11-12% на педала на газта без да е натиснат. Нормално ли е това. Другите стойности как са . Ако трябва конкретни стойности да се запишат кажете. Колата пали и върви чудесно както преди де. Ах да няма спукани маркучи единствено маркуча който идва от клапана на капака на клапаните беше без скоба. Ако е смучело от някъде може от там да е. Сложих опашка че нямам скоби пък и нали ще смъквам дросела пак.
 . Бях купил масло и филтри но ми пратиха грешен маслен и още не съм го сменял. Налях един литър от новото масло колкото да подмине минимума. Една от причините за грешката казват лошо масло, ама нищо не казаха за никакво такова. Както и да е железен двигател е японеца и това е. Имах случай и водата беше изтекла от изваден маркуч. Клапана на капака на главата нямаше нищо мръсно но пружинката беше се охлабила и реално не е много клапан ами прост щуцер. Записах малко данни на място и във движение но досега съм се занимавал само със дизели. Тука просто не знам какво да гледам и кое е нормално. Ще кача снимки и ще разгледам форума за теми за диагностика. Оборотите бяха ниски и ги регулурах от болта. Преди години пак бяха и пак ги регулирах от там. Защо пак се налага незнам. Също така защо 11-12% на педала на газта без да е натиснат. Нормално ли е това. Другите стойности как са . Ако трябва конкретни стойности да се запишат кажете. Колата пали и върви чудесно както преди де. Ах да няма спукани маркучи единствено маркуча който идва от клапана на капака на клапаните беше без скоба. Ако е смучело от някъде може от там да е. Сложих опашка че нямам скоби пък и нали ще смъквам дросела пак.

 
 
 Аз по късно се усетих ,че ката е на два три месеца тогава. Тези сонди са евтини тук по нататък със някоя доставка на части ще взема една да я сменя. Но първо ще видя какво ще покаже теста.
 Аз по късно се усетих ,че ката е на два три месеца тогава. Тези сонди са евтини тук по нататък със някоя доставка на части ще взема една да я сменя. Но първо ще видя какво ще покаже теста.