Rav4 2010 Сив пушек
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 13 Фев 2021 18:48
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4 2010
Rav4 2010 Сив пушек
Мнение от jorometala » 22 Мар 2021 22:04
Нов съм в форума но не и толкова с автомобилите като цяло.
Баща ми си купи Rav4 2010 evro5 (JTMBC31VX0D007218)но малко след като я взе започна редовно, като загрее, да пуши (направо не може да се кара след него прави пелена) сиво след като загрее, придружено с повишен разход на гориво.
Масло не се губи или не се увеличава нивото. Антифриза не мърда също. КОлата си върви прилично.
Всичко сочи към DPF.
Кара я при някакви диагностици и те не са открили грешки, колата не влиза в авариен режим и не светят лампи, само пуши и то много пуши почти всеки ден.
На всички диагностики диференциалния датчик от време на време е показвал ОТРИЦАТЕЛНИ стойности. И всички казват, че DPF е за махане или смяна. Един казал, че температура от 160градуса на празен ход била много висока за DPF-а и вероятно бил стопен и спукан. Това последното не го вярвам при положение, че при регенерация се развиват над 600 градуса (доколкто съм запознат).
Пробва с някаква добавка за чистене на ДПФ, но не помогна.
Продухахме тръбите към диференциалния датчик (тази от към двигателя определено е била запушена), сега се чува свистенето на въздуха във DPF-а при надуване на тръбите. След това не закачана но пак продължава да пуши/регенерира.
Вземе някакъв евтин датчик за диференциално налягане но при смяна светна грешка. Дали не е нужно да се обучи софтуерно???!!! Или датчика е менте.
НЕ искаме да махаме DPF-а .
Нещо определено не се връзва. Ако беше толкова запушен то колата трябваше да е много спъната. В началото беше после стана по пъргава но пушека
Почти всекидневни регенерации вече повече от месец трябваше да са го изчистили.
Или пък щеше да е записала грешка и/или да е светнал чек.
В момента карам дизел същото поколение evro5 но друга марка (форд с двигател разработен от пежо) и не е пушил никога при регенерация а е над 200К и успява да регенерира дори на място само с поддържане на над 2500оборота. Преди това reno пак евро 5 за 3 години един единствен път е пушила а е регенерирала 100 тици пъти и тя на място успяваше и на градско.
Моля за съвет
- на кой да я закараме, който знае какво прави и какво да гледа.
- от къде да си купя читав MINI VCI за да се опитам аз да диагностицирам нещо ...
- какъв може да е проблема според вас.
Благодаря предварително.
jorometala
Митхат
Rav4 2010 Сив пушек
Мнение от todorakis » 23 Мар 2021 08:43
todorakis
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 14 Мар 2020 15:25
- Местоположение: Благоевград
- Автомобил: Тойота рав 4 2009
Rav4 2010 Сив пушек
Мнение от dancho1977 » 25 Мар 2021 21:39
dancho1977
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 14 Мар 2020 15:25
- Местоположение: Благоевград
- Автомобил: Тойота рав 4 2009
Rav4 2010 Сив пушек
Мнение от dancho1977 » 25 Мар 2021 21:47
- Прикачени файлове
-
- Е това ми отчете като грешка д три път вече
- IMG-65efca87bd07de8c4355de30b14962d9-V.jpg (480.28 KiB) Преглеждано 5697 пъти
dancho1977
- memorex
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
Rav4 2010 Сив пушек
Мнение от memorex » 25 Мар 2021 22:25
with engine conditions.
The engine ECU controls the VSV for the EGR cooler, which switches the bypass passage and cooler passage
in the EGR cooler to optimize the EGR gas temp.
ECU на двигателя задейства EGR клапана, който регулира обема на рециркулация на EGR газ в съответствие с това
с условия на двигателя.
ECU на двигателя контролира VSV за охладителя EGR, който превключва байпасния проход и прохода на охладителя
в EGR охладителя за оптимизиране на температурата на EGR газ.
Гугъл преводач.
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
memorex
todorakis
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 11 Юни 2019 19:45
- Местоположение: габрово
- Автомобил: тойота авенсис д-кат 08г.
Rav4 2010 Сив пушек
Мнение от тойотикс » 26 Мар 2021 23:58
виж форда е друга поста всички дизелови след 2003 са пежо с някаква доработка от форд мега икономични,динамични и не знаех кво е то туй сервиз,купих тойота и станах механик

тойотикс
Kiki
- nov
- Мнения: 1136
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 42 пъти
Rav4 2010 Сив пушек
Мнение от nov » 27 Мар 2021 14:03


Дизел САМО дънки!!!
nov
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 11 Юни 2019 19:45
- Местоположение: габрово
- Автомобил: тойота авенсис д-кат 08г.
Rav4 2010 Сив пушек
Мнение от тойотикс » 27 Мар 2021 14:42
-
значи да 9г.карана в италия но пък беше най-скъпата в мобилето с 3 ключа ,книжки бла,бла,бла д- кат си е проблемен и се уверявам че за такива технолигий и не само, нямаме адекватни сервизи ,както казах закарах я в тойота чистиха АГР-А ,който само след 2 седмици пак светна ,почна да качва разхода при едно и също каране по един и същи маршрут от 6,7- 7 до 9,7 след което влезе в авариен режим пак сервиз пак никакво реално лекуване или пък отиваш в графа опитно зайче 1000лв нов АГР,+ 6- 700лв дпф +5-600лв нова 5та дюза белким спре да пуши и падне разхода В руски сайт гледах че е хубаво да сменя и 5те дюзи,със крепежните елементи и прочие (на принципа рАБОТИШ В/У ЕДИН ВЪЗЕЛ И ГО ЗАБРАВЯШ) затова влизаш в режим ГАНЯ БАЛКАНСКИ по форуми решаваш кой ше е тунинг сервиза тапиш АГР И 5ТА ДЮЗА,махашДПФ,туннваш скромно до 207 коня и 1 магаре +440нютона и доволно и преглед минавам и понавърявва най обичам окукорени 330 д и 330и двувратки


тойотикс
- Kiki
- Мнения: 8203
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Rav4 2010 Сив пушек
Мнение от Kiki » 27 Мар 2021 15:21
Аз 4 години също карам Д-Кат 177 к с и нямам абсолютно никакви проблеми. Вече е на 200 000 обаче реални. Или имам късмет, или си отварям очите, когато купувам кола на старо. Обикновено викам човек до ѝ направи диагностика на място преди да я купя.

Kiki
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 11 Юни 2019 19:45
- Местоположение: габрово
- Автомобил: тойота авенсис д-кат 08г.
Rav4 2010 Сив пушек
Мнение от тойотикс » 27 Мар 2021 16:15


тойотикс
- memorex
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
Rav4 2010 Сив пушек
Мнение от memorex » 27 Мар 2021 16:56

'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
memorex
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 14 Мар 2020 15:25
- Местоположение: Благоевград
- Автомобил: Тойота рав 4 2009
Rav4 2010 Сив пушек
Мнение от dancho1977 » 27 Мар 2021 19:00
dancho1977
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта