Генератор/Алтернатор реле регулатор БОШ 2007 Yaris 1.0 69 PS
-
- Мнения: 196
- Регистриран на: 09 Авг 2016 18:05
- Местоположение: Wohnort
- Автомобил: RAV4 XA20 + echtes Auto
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Генератор/Алтернатор реле регулатор БОШ 2007 Yaris 1.0 69 PS
Мнение от toyota777 » 12 Мар 2019 15:06
Както си карах(2007 Yaris 1.0 69 PS)1kr-fe) светна лампата акумулатор ... проверих по ОБД буксата показа 12волта в системата а не 14 .. ясно е че не зареждаше динамото
прибрах се на акумулатор.
измерих динамото "качествената" марка БОШ и никакъв ток не подава
свалих го на 12 и 14 мм болтове се държи първо се сваля ремъка , динамото се държи на 2 болта
динамото има 2 много яко затегнати т30 звездички болтове другото е кръстати винтове
изрязах капачката на въпросния БОШ регулатор
ето какво има вътре: доста тънки жички нещо ме съмнява качеството.. четките бяха като нови , на малко километри е въпросния генератор ...
100+ лева струва въпросният БОШ регулатор а не ми изглежда качествен
та понеже ме съмнява качеството реших да си купя мобилтрон за 35 лв тайвански ще видим колко ще изкара ....
също така смених предният (носещ) лагер не е трудно, старият беше ОК но греста му беше изсъхнала и го смених, на задния лагер само свалих уплътнението(с малка отвертка от външната страна се сваля) и му добавих грес не е под особен товар и си е ОК лагера само греста суха.
прибрах се на акумулатор.
измерих динамото "качествената" марка БОШ и никакъв ток не подава
свалих го на 12 и 14 мм болтове се държи първо се сваля ремъка , динамото се държи на 2 болта
динамото има 2 много яко затегнати т30 звездички болтове другото е кръстати винтове
изрязах капачката на въпросния БОШ регулатор
ето какво има вътре: доста тънки жички нещо ме съмнява качеството.. четките бяха като нови , на малко километри е въпросния генератор ...
100+ лева струва въпросният БОШ регулатор а не ми изглежда качествен
та понеже ме съмнява качеството реших да си купя мобилтрон за 35 лв тайвански ще видим колко ще изкара ....
също така смених предният (носещ) лагер не е трудно, старият беше ОК но греста му беше изсъхнала и го смених, на задния лагер само свалих уплътнението(с малка отвертка от външната страна се сваля) и му добавих грес не е под особен товар и си е ОК лагера само греста суха.
toyota777
- max-2
- Мнения: 2099
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 112 пъти
Генератор/Алтернатор реле регулатор БОШ 2007 Yaris 1.0 69 PS
Мнение от max-2 » 12 Мар 2019 18:19
Добре се е получило. Би трябвало да изкара, нищо че не е бош. 
Сега има хубави модерни тестери за амумулатори. Ако диагнозата е "сменете батерията", сменяй без да се замисляш, нищо че пали колата все още. Или е останал на 15 Ач от 45, или долу е кал и окъсява и има голям саморазряд, а може и двете. Това товари алтернатора излишно.

Сега има хубави модерни тестери за амумулатори. Ако диагнозата е "сменете батерията", сменяй без да се замисляш, нищо че пали колата все още. Или е останал на 15 Ач от 45, или долу е кал и окъсява и има голям саморазряд, а може и двете. Това товари алтернатора излишно.
Carina E 4AFE LB 1992
max-2
- jacob12
- Мнения: 113
- Регистриран на: 29 Дек 2018 15:55
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Toyota Rav 4 2.0 petrol engine
Генератор/Алтернатор реле регулатор БОШ 2007 Yaris 1.0 69 PS
Мнение от jacob12 » 12 Мар 2019 21:19
Колега, хубави снимки, ама 2007 година беше преди 12 години. Марката Бош си е много качествена, няма защо да се съмняваш в това. Реле Бош си е много хубаво, но не е вечно. Мобилетрон е ниско бюджетна марка, нещо като да закърпиш скъсан чорап. Ремонт с Бош компоненти си излиза поне 250 лв с труда, а с алтернативни, нискобюджетни части до 100 лв. Кабелите в процесора на компютъра ти са хилядни от мм, а си работят. Един лагер е под 10 лв. и да не го смениш си е грях, има доста добри лагери на пазара. Всеки сам си решава, но аз лично като правя нещо, го правя така, че да не го пипам близките 10 години. Затова и имам безаварийни вече почти 25 години, с последната кола 10 години и 170 хил.км. И нищо, че вече е в мен, всичко се прави и то основно с ориг.части
jacob12
-
- Мнения: 196
- Регистриран на: 09 Авг 2016 18:05
- Местоположение: Wohnort
- Автомобил: RAV4 XA20 + echtes Auto
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Генератор/Алтернатор реле регулатор БОШ 2007 Yaris 1.0 69 PS
Мнение от toyota777 » 14 Мар 2019 11:50
днес го тествах роад трип 50км ,
показва 14,5 волта на акумулатора и 14,1 по централен ОБД модул
поддържаше волтовете във всички обороти от 800 до 5000 об.мин
не мога да кажа, че не си върши работата тайването(киайчето)... бетон е
относно качеството на корпуса не е полиран като боша, но монтажа беше без проблем размерите са 100%
написали са ENGLAND на корпуса фирмата е тайванска и най-вероятно е китайско производство, не знам защо са го написали, може да е сглобен там.
показва 14,5 волта на акумулатора и 14,1 по централен ОБД модул
поддържаше волтовете във всички обороти от 800 до 5000 об.мин
не мога да кажа, че не си върши работата тайването(киайчето)... бетон е
- Screenshot_2019-03-14-10-26-49.jpg (167.1 KiB) Преглеждано 3270 пъти
относно качеството на корпуса не е полиран като боша, но монтажа беше без проблем размерите са 100%
- IMG_20190314_093118.jpg (195.52 KiB) Преглеждано 3270 пъти
- IMG_20190314_093026.jpg (233.78 KiB) Преглеждано 3270 пъти
toyota777
batececo
- Akima
- Мнения: 7471
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 105 пъти
- Получена благодарност: 193 пъти
Генератор/Алтернатор реле регулатор БОШ 2007 Yaris 1.0 69 PS
Мнение от Akima » 14 Мар 2019 13:49
Така като го гледате как мислите?
Поздравления на колегата автор на темата - приличен ремонт.
Поздравления на колегата автор на темата - приличен ремонт.

Akima
toyota777
-
- Мнения: 196
- Регистриран на: 09 Авг 2016 18:05
- Местоположение: Wohnort
- Автомобил: RAV4 XA20 + echtes Auto
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Генератор/Алтернатор реле регулатор БОШ 2007 Yaris 1.0 69 PS
Мнение от toyota777 » 22 Мар 2019 21:24
реших проблема леле не е истина
СУПЕР Е МОБИЛТРОНА И БОША ... АЛАРМАТА Е ПРОБЛЕМА
некой е решил да черпи ток от регулатора за алармата когато е изключена колата
колата вече няма аларма всичко е ок не черпи ток ... респект за бош(алармата го е сринала) евала мобилтрон евала тайван ....

СУПЕР Е МОБИЛТРОНА И БОША ... АЛАРМАТА Е ПРОБЛЕМА
некой е решил да черпи ток от регулатора за алармата когато е изключена колата



колата вече няма аларма всичко е ок не черпи ток ... респект за бош(алармата го е сринала) евала мобилтрон евала тайван ....
toyota777
-
- Мнения: 196
- Регистриран на: 09 Авг 2016 18:05
- Местоположение: Wohnort
- Автомобил: RAV4 XA20 + echtes Auto
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Генератор/Алтернатор реле регулатор БОШ 2007 Yaris 1.0 69 PS
Мнение от toyota777 » 23 Мар 2019 09:10
на кратко: тези алтернатори с 4те терминала има S сенс терминал/измерващ терминал/ с постоянно напрежение 12в, ако нещо подаде напрежение към IG терминала се включва регулатора , не е лесно да се хване защото работих на колата с изключена аларма не с вкл.
тоест регулатора е работил денонощно
ако ви интересува как се мерят диодите най-бързия начин е да се измерят на веднъж включвате мултиметъра на диоди и мерите като един от шаси към + на генератора и от + към шаси ... не трябва да отчита нищо в едната посока и трябва да отчита 500-800 е другата посока .. ако даде на късо диод ще отчита в 2те посоки и може да разтоварва акумулатора
диодите са 6 защото алтернатора е трифазен... изглежда сложно ... но не е просто .. мерите като един диод
може да се мери и променлив/не прав/ ток за да се тества дали има флуктоации ... слагате мултиметъра на променлив ток и мерите ... ако покаже под 50 волта променлив значи са здрави диодите...ако изгори диод напрежението е нестабилно и се мери като променлив ток
прав ток трябва да показва около 14,6 в
Извода е, че си е качествен БОШа , но не
робувайте на тая марка
след второто разглобяване на генератора хвърлих т30 звездичките болтовете и си сложих шестограм болтове 8мици с шайби ... стоманата е ..
тоест регулатора е работил денонощно
- Screenshot_2019-03-23-08-37-23.jpg (282.62 KiB) Преглеждано 3055 пъти
диодите са 6 защото алтернатора е трифазен... изглежда сложно ... но не е просто .. мерите като един диод
- R9HGT.jpg (27.71 KiB) Преглеждано 3055 пъти
прав ток трябва да показва около 14,6 в
Извода е, че си е качествен БОШа , но не

след второто разглобяване на генератора хвърлих т30 звездичките болтовете и си сложих шестограм болтове 8мици с шайби ... стоманата е ..
- IMG_20190323_083137_1.jpg (88.13 KiB) Преглеждано 3055 пъти
toyota777
batececo
Обратно към “Електрическа система, навигация, музика”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта