
Благодаря все пак че направихте ревюто и тук.

Митхат
Мнение от plamsav » 28 Яну 2018 17:55
Моля , не ме разбирайте погрешно. Никого не агитирам да си купува конкретното изделие. Използвам го само като пример да опиша какви са проблемите с различните скенери. Всички си имат своите плюсове и минуси. Така, че какъв скенер ще си купите си е ваше решение и на никой друг. Важното е да ви върши работа.slowtraveler написа: Хм... Това повече ми прилича на реклама на конкретно изделие, несвързано с марката, а още по-малко - конкретно с хибридите![]()
Моля да прецизирате и коригирате мнението си. Карман е едно от многото средства за комуникация с автомобила, и съвсем не специализирано за хибрид или въобще за Тойота...
plamsav
Мнение от plamsav » 14 Фев 2018 13:19
plamsav
Мнение от plamsav » 14 Фев 2018 13:24
plamsav
Мнение от slowtraveler » 14 Фев 2018 14:29
slowtraveler
plamsav
Мнение от plamsav » 02 Мар 2018 12:45
plamsav
Мнение от slowtraveler » 02 Мар 2018 13:16
Абе колега, прецизирай малко приказките - и малки деца четат тук
slowtraveler
eltransbg
Мнение от plamsav » 06 Май 2018 10:30
plamsav
hemilio
Мнение от stoyankirov » 05 Ное 2018 18:07
Някъде в темите има ли тестова диагностика за състоянието на елементите от батерията имам предвид как да разберем дали даден елемент е за смята. Как се стига до този извод. Става ли с OBD2.plamsav написа: ↑25 Сеп 2017 22:27По скоро аз си мисля, че той е единственият НеЯпонец (поне нямам информация за противното), който е влизал в заводите на Тойота. Това го знам от Японеца, който го е поканил. Дори нещо повече, много от скенерите на Тойота са конструирани съвместно с него . Както и това, че преди да пуснат някой нов уред го пращат точно на него да го пробва в реални условия. Защо??? Помислете върху това. Сергей Николаевич не е случайно попаднал там (Заводите на Тойота).
В последните няколко години работи с корейската фирма CARMANSCAN и всички скенери за хибридни автомобили се одобряват само след като са тествани от него и са изчистени всички бъгове.
stoyankirov
Мнение от M5kov » 06 Ное 2018 09:39
M5kov
Мнение от stoyankirov » 07 Ное 2018 16:40
Колега можеш ли да посочиш точното наименование на приложението. Благодаря предварително.
stoyankirov
Мнение от stoyankirov » 07 Ное 2018 16:55
Бях прочел един пост тук във форума, където беше обяснено че според направен тест на разликата между елемента с най-високо напрежение и елемента с най-ниско напрежение не трябва да е 1,5 V. В противен случай това само по себе си говорело за проблем във ВВБ. Тъй-като имам OBD2, си направих тест, при който в различни състояния на напрежението на ВВБ, в покой и под натоварване разликата между клетките с най-високо и най-ниско напрежение не надвишава 0,4 - рядко 0,5V. Обикновено е от 0,1V до 0,3V. Не знам това дали е коректно и до колко този "тест" може да се нарече такъв.stoyankirov написа: ↑05 Ное 2018 18:07Някъде в темите има ли тестова диагностика за състоянието на елементите от батерията имам предвид как да разберем дали даден елемент е за смята. Как се стига до този извод. Става ли с OBD2.plamsav написа: ↑25 Сеп 2017 22:27По скоро аз си мисля, че той е единственият НеЯпонец (поне нямам информация за противното), който е влизал в заводите на Тойота. Това го знам от Японеца, който го е поканил. Дори нещо повече, много от скенерите на Тойота са конструирани съвместно с него . Както и това, че преди да пуснат някой нов уред го пращат точно на него да го пробва в реални условия. Защо??? Помислете върху това. Сергей Николаевич не е случайно попаднал там (Заводите на Тойота).
В последните няколко години работи с корейската фирма CARMANSCAN и всички скенери за хибридни автомобили се одобряват само след като са тествани от него и са изчистени всички бъгове.
stoyankirov
Обратно към “Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)”
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост