Няма нищо лошо да се посмеем малко.
Моля за по-сериозно отношение.
Ясно е, че клапаните ще потънат след обработване на фаските и припасване. Това увеличава горивната камера и "изяжда" част от сгъстяването.
Мотора загуби девствеността си когато започна да върви на пропан-бутан преди има няма 120к.
Високооктановото гориво само по себе си изисква по-висока степен на сгъстяване, за да се използва рационално горенето в цилиндъра.
Да, бих си направил експеримент, но в рамките на разумното. Затова много ми се иска да се включи някой, който е правил сгъстяване на какъвто и да е мотор, като каже каква е била и каква е станала степента на сгъстяване и сподели за положителни/отрицателни страни.
Ясно ми е и че ако прекаля с намаляването на камерата ще се изместят фазите на пълнене и издухване. А в същото време изискването на новата степен ще е различно от заводското и от това,което ще стане....