Тойота корола версо 1,8, 2006 г.
Тойота корола версо 1,8, 2006 г.
Колеги, имам следния проблем с версото: От известно време сутрин а и като постои повечко време, като запаля колата и тръгна веднага, двигателя започва да работи на три цилиндъра, светва чека и стабилизиращата система. И този номер не винаги го прави. Гледаха я на елкон и установиха пробив в свеща и дефектирала бобина на първи цилиндър. Смених всички свещи и нова бобина на първи цилиндър, нулираха грешката в компютъра и уж всичко беше наред, но този дефект отново се прояви. Не следващия ден сутринта ми направи същия номер, паля , тръгвам и отново светва чека и минава на три цилиндъра. Изгасих двигателя, след което го запалих отново, пак светна чека и стабилизиращата система, но вече мотора си работеше на четири цилиндъра, нормално, въпреки , че свети чека. Покарах така известно време и грешката се самоизчисти, т. е. чека угасна, а при първото рестартиране се изчисти и грешката на стабилизиращата система. И така си карам, като светне чека я гася, паля и карам. Този номер ми го направи и при скорост около 140 км/ч, известно време подържана по магистралата, та се наложи да спра, да рестартирам двигателя за да изчисти грешката. Опитах и друга тактика, като запаля на студен двигател и го оставя да поработи 5 м., чека не светва, двигателя си работи нормално. След този случай отново я закарах на елкон, където показа, че всъщност в паметта на компютъра няма регистрирана грешка. Всичко е наред уж, а колата продължава при първото запалване на студен двигател да дава грешка и да светва чека, при което преминава на три цилиндъра, поради което се принуждавам да я подгрявам сутрин. Въпросът ми е, дали проблема е в някоя от бобините, но аз зная, че бобина или работи, или не работи, или проблем с компютъра....Някой ако знае нещо за подобен случай, или от какво би могъл да се получи такъв дефект, ще съм благодарен ако сподели. Благодаря предварително!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта