Някой да има идея къде да търся проблема

Ще съм благодарен ако някой има описание на бушоните по табла кой за какво отговаря
Поздрави

Здравей колега . Днес залегнах до педалите ,обаче там освен бушони в два реда и дебел жгут от кабели друго няма. Най вероятно релето за което споменаваш се намира на гърба на таблото с бушони отляво на арматурното табло зад триъгълното капаче .Половин час се пънах ,но не можах да видя как се сваля таблото с бушоните ,нито как да бръкна зад него .Чудя се дали да не сваля таблото с часовниците и да бръкна от горе. От братушките намерих схема на включването на плафоните-според препатили ,вътре се овъгляват от 1 до 3 резистора и гори или дава на късо стабилизатора на напрежение за интегралните схеми. Намерих снимка как изглежда отвътре релето ,но не ми я приема ,че била много голяма
Здравей колега. Така трябвало да изглежда релето ,ама по ясно
 . Заграденото с червена линия е интегрален стабилизатор ,който при даване на късо в плафона или повишена консумация  изгарял.Чудя се защо японците не са му сложили дори пластина ,да не говорим за алуминиев радиатор.  В дясно от зумера който "тантони" че вратата е отворена има три съпротивления ,които се овъгляват ,та чак разтапят пластмасовата кутия .
  . Заграденото с червена линия е интегрален стабилизатор ,който при даване на късо в плафона или повишена консумация  изгарял.Чудя се защо японците не са му сложили дори пластина ,да не говорим за алуминиев радиатор.  В дясно от зумера който "тантони" че вратата е отворена има три съпротивления ,които се овъгляват ,та чак разтапят пластмасовата кутия . 
Минал съм по този път, ако не си я видял, прочети темата: http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f ... 54#p269354

 
  .  Как да дам на някой да оправи нещо ,като няма видима повреда или изгаряне.
 .  Как да дам на някой да оправи нещо ,като няма видима повреда или изгаряне.
Здравей колега . Писал съм ,че цели три дни плафоните си светеха без проблем защото в момента на подмяната бях изключил плафоните.На четвъртия рекох да видя защо не свети бутона за регулиране на огледалата коректора за фаровете и копчетата за ел.стъклата и за да не светят напразно изгасих плафоните от лостчетата. След като намерих изгорелия бушон и го смених ,върнах крушките ама файда йок
Транзисторите рядко горят видимо. Електричарите си имат методи за проверка на транзисторите. Резисторите, за които говорят руснаците са ти здрави, щом не се вижда овъгляване.

 / ,като черния проводник го свързах на маса през левия винт на плафона , а жълтия го свързах към червения със сребърните пръстени горе в плафона/не режете червения към страната на левия сенник ,иначе задния плафон остава тъмен /. Монтирах лед светодиодите пак/да не са със КАН иначе няма да загасват  , а ще тлеят по време на движение/ .
  / ,като черния проводник го свързах на маса през левия винт на плафона , а жълтия го свързах към червения със сребърните пръстени горе в плафона/не режете червения към страната на левия сенник ,иначе задния плафон остава тъмен /. Монтирах лед светодиодите пак/да не са със КАН иначе няма да загасват  , а ще тлеят по време на движение/ . 
 Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост