Някой да има идея къде да търся проблема
![help :help:](./images/smilies/help.gif)
Ще съм благодарен ако някой има описание на бушоните по табла кой за какво отговаря
Поздрави
Здравей колега . Днес залегнах до педалите ,обаче там освен бушони в два реда и дебел жгут от кабели друго няма. Най вероятно релето за което споменаваш се намира на гърба на таблото с бушони отляво на арматурното табло зад триъгълното капаче .Половин час се пънах ,но не можах да видя как се сваля таблото с бушоните ,нито как да бръкна зад него .Чудя се дали да не сваля таблото с часовниците и да бръкна от горе. От братушките намерих схема на включването на плафоните-според препатили ,вътре се овъгляват от 1 до 3 резистора и гори или дава на късо стабилизатора на напрежение за интегралните схеми. Намерих снимка как изглежда отвътре релето ,но не ми я приема ,че била много голяма
Здравей колега. Така трябвало да изглежда релето ,ама по ясно
Минал съм по този път, ако не си я видял, прочети темата: http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f ... 54#p269354
izhelev написа: Да кажа и аз нещо по- темата. Нямам претенции да съм електричар, даже напротив - като чуя за ток, пък бил той и слаб бягам надалеч. Според мен автора на темата, трябва да замени свтодиодите с нормални крушки. В субару форума някои колеги се опитваха да заменят крушки по таблото със светлодиоди и имаха проблеми - горене на бушони и нагаряне на кабели.
gimara написа:Минал съм по този път, ако не си я видял, прочети темата: http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f ... 54#p269354
Релето се намира на гърба на блока с предпазители отляво на таблото.
Снимка
Аз го вадих отдолу, като свалих аербега за колената за водача, но е голям зор. Може би е по-лесно да свалиш таблото с часовниците, от там май е по-удобно. Релето го свалих без да свалям блока с предпазители.
Развиват се няколко винта, единия се вижда на снимката. Релето е свързано към блока с куплунг, внимателно с отвертка се повдига от всички страни. Внимателно и с търпение го вадиш, да не се изкривят крачетата. Отиваш с релето в някоя фирма(например за ремонт на компютри), изобщо не коментираш колко струва това реле и може за 10-20 лв. да ти го оправят.
И не забравяй да откачиш минуса на акумулатора. Ако се сваля аербега, изчакваш не помня колко минути, но 10 тина за по-сигурно става.
Здравей колега . Писал съм ,че цели три дни плафоните си светеха без проблем защото в момента на подмяната бях изключил плафоните.На четвъртия рекох да видя защо не свети бутона за регулиране на огледалата коректора за фаровете и копчетата за ел.стъклата и за да не светят напразно изгасих плафоните от лостчетата. След като намерих изгорелия бушон и го смених ,върнах крушките ама файда йокizhelev написа: Да кажа и аз нещо по- темата. Нямам претенции да съм електричар, даже напротив - като чуя за ток, пък бил той и слаб бягам надалеч. Според мен автора на темата, трябва да замени свтодиодите с нормални крушки. В субару форума някои колеги се опитваха да заменят крушки по таблото със светлодиоди и имаха проблеми - горене на бушони и нагаряне на кабели.
Транзисторите рядко горят видимо. Електричарите си имат методи за проверка на транзисторите. Резисторите, за които говорят руснаците са ти здрави, щом не се вижда овъгляване.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта