Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
- slowtraveler
- Мнения: 6299
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Мнение от slowtraveler » 26 Май 2017 12:11
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Мнение от Дени » 26 Май 2017 14:48
Дени
-
- Мнения: 558
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 24 пъти
- Получена благодарност: 66 пъти
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Мнение от Двигателист » 26 Май 2017 16:39
vachkata написа:Здравейте колеги!
Имам служебна Toyota Avensis T22 Wagon 2000 2.0 128HP бензин на 633 000 км.
Карал съм я в Испания, поддържана е от фирмата безкомпромисно.
За мен лично няма по-здрав автомобил на тази планета - както и да е купих я и си я докарах в РБ за баща ми.
Подлежат ли тези мотори на газификация и понасят ли я добре?
Досега на бензин в Испания МАДРИД - 7 дълго 10 градско.
! Съобщение от: Akima В българският език изречението започва с главна буква.
Незабавно прочетете правилата на форума и важните теми.
Дени написа:Колата беше в сервиз.свалиха главата и я занесоха на майстор в оторизиран сервиз с нужните машини да провери в какво състояние.проверка на клапаните освен 1изгорял леглата гумички,луфтове и т.н.сега в момента върви по добре от преди с по малко газ на педала изкачва нагорнищата....както последно беше явно е изстървала компресия.
Ако не са сменяли повдигачи (чашки), предполагам, че регулирането е правено посредством челен шлайф на стеблото на клапана?
Двигателист
- Akima
- Мнения: 7469
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 104 пъти
- Получена благодарност: 191 пъти
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Мнение от Akima » 28 Май 2017 19:26
Ако говорите за 2.0 1AZ-FSE - това е мотор с директно впръскване Toyota D-4.
Избягвайте конверсията му - масовите газаджии се чешат като го видят.
Не давате пълни данни.

Успех.
Akima
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Мнение от gogo68 » 30 Май 2017 19:27
1. Модификацията на 1AZ-FE (2000 - до момента) е основен мотор; Съотношението на сгъстяване е 9.6 и 9.8. Първата версия е с капацитет 145 конски сили при 6000 об / мин, а въртящият момент е 190 Нм при 4000 об / мин. Втората версия: Мощността му е 150 к.с при 6000 об / мин при въртящ момент от 193 Нм при 4000 об / мин.
2. Модификацията 1AZ-FSE (D4) (2000 - досега) наподобява двигателя 1AZ-FE с система за директно впръскване. Съотношението му на компресия варира от 9.8, 10.5 и 11, в зависимост от вида на модификацията. Мощността на двигателя варира от 150 к.с. до 155 к.с.
Колата е Тойота Рав4 2006г. 2.0 152кс автомат бензин...как да разбера кой мотор е моя и подлежи ли на газифициране? Трябва ли да има задължително система за мазане на клапаните или не?!
gogo68
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Мнение от Bass_Man » 30 Май 2017 19:48
Bass_Man
- Akima
- Мнения: 7469
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 104 пъти
- Получена благодарност: 191 пъти
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Мнение от Akima » 31 Май 2017 01:44
За OB****BC:
Може да се постави ГИ.Market Europe,General
Year 03/2006
Make TOYOTA
Model RAV4
Frame ACA30
Vehicle characteristics
VEHICLE MODEL: ATYPE: A TYPE
GRADE: G: G TYPE
DESTINATION: EUR: EUROPE
DRIVER'S POSITION: LHD: LEFT-HAND DRIVE
ENGINE: 1AZFE: 2000CC 16-VALVE DOHC EFI
FUEL SYSTEM: HTWC: HIGH EFFICIENCY TWIN CAM
TRANSMISSION: ATM: AUTOMATIC TRANSMISSION
GEAR SHIFT TYPE: 4FC: ATM, 4-SPEED FLOOR SHIFT
COLOR CODE: 202
TRIM CODE: FA13

Честито за покупката.
Съветвам ви да прочетете чл.74 от ЗдВП.
Akima
-
- Мнения: 710
- Регистриран на: 10 Мар 2015 10:44
- Местоположение: Ловеч
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 5 пъти
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Мнение от e 10 » 31 Май 2017 08:31
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г. - функциониращ донор
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш

e 10
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Мнение от gogo68 » 31 Май 2017 17:50
Благодаря ти много!!!Akima написа:За OB****BC:Може да се постави ГИ.Market Europe,General
Year 03/2006
Make TOYOTA
Model RAV4
Frame ACA30
Vehicle characteristics
VEHICLE MODEL: ATYPE: A TYPE
GRADE: G: G TYPE
DESTINATION: EUR: EUROPE
DRIVER'S POSITION: LHD: LEFT-HAND DRIVE
ENGINE: 1AZFE: 2000CC 16-VALVE DOHC EFI
FUEL SYSTEM: HTWC: HIGH EFFICIENCY TWIN CAM
TRANSMISSION: ATM: AUTOMATIC TRANSMISSION
GEAR SHIFT TYPE: 4FC: ATM, 4-SPEED FLOOR SHIFT
COLOR CODE: 202
TRIM CODE: FA13![]()
Честито за покупката.
Съветвам ви да прочетете чл.74 от ЗдВП.

Само не разбрах това: "Съветвам ви да прочетете чл.74 от ЗдВП" ?!
gogo68
-
- Мнения: 558
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 24 пъти
- Получена благодарност: 66 пъти
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Мнение от Двигателист » 31 Май 2017 22:36
Малко прибързано, без да правя кой знае какви диагностики, пльоснах направо нова четворка дюзи. Както предполагах, двигателя заработи както трябва. Сега следва въпроса, защо дюзите издържат толкова малко? На предишният ми автомобил положението беше същото – 60-70 хил.км. издържаха новите (Bigas), а около 40000 км, ако са рециклирани. Сега съм с LPG Tech Dragon. Производителят ми казва, че ако горивото е ок се сменят на 100000 км. Информацията е от техническият отдел.
Сега, ясно, че пропан-бутанът у нас не е цвете. Второ – филтрите. Първоначално бях с хартиен. После, сложих много хваленият от поляците bulpren. Може да видите снимките – на изхода се виждат прекалено много частици, в сравнение с хартиения филтър. Масло при дюзите нямаше, филтъра също беше абсолютно сух. Само прах. Сменял съм филтри в които има доста мазни фракции, буквално хартията е напоена.
- P5312690.jpg (68.04 KiB) Преглеждано 3672 пъти
- P5312686.jpg (154.38 KiB) Преглеждано 3672 пъти
- P5312687.jpg (86.31 KiB) Преглеждано 3672 пъти
- P5312685.jpg (112.88 KiB) Преглеждано 3672 пъти
Двигателист
-
- Мнения: 558
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 24 пъти
- Получена благодарност: 66 пъти
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Мнение от Двигателист » 31 Май 2017 22:40
- P5312705.jpg (104.7 KiB) Преглеждано 3671 пъти
- P5312709.jpg (48.17 KiB) Преглеждано 3671 пъти
- P5312710.jpg (115.21 KiB) Преглеждано 3671 пъти
- P5312704.jpg (139.94 KiB) Преглеждано 3671 пъти

Сега сте вие. Кажете по колко ви карат дюзите преди да се наложи смяна / калибрация / рециклиране? От какъв тип филтър за газова фаза сте доволни?
Тук ще вметна, че когато попитах поляците (LPG Tech), какъв филтриращ елемент е най-добре (хартия, полиестер, фибростъкло, булпрен), те ми отговориха като търговци, а не като инженери, като предните пъти и казаха да си закупя техния филтър-утаител, без повече разяснения

Двигателист
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Мнение от sashkoto » 02 Юни 2017 21:40
sashkoto
-
- Мнения: 558
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 24 пъти
- Получена благодарност: 66 пъти
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Мнение от Двигателист » 03 Юни 2017 00:49
Иначе за информация зареждам 99% от лукойл, а преминаването на пропан-бутан е при 30 градуса на изпарителя + 15 секунди изчакване. Та не мисля, че проблема в следствие на неизпарено гориво и преохлаждане. Още повече, че гореспоменатия кейхин, работеше при същите условия.
Двигателист
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Мнение от Bass_Man » 03 Юни 2017 01:18
Но ще бъде доста тъжно ако и поляците започнат да не могат да изкарат 100 000. До сега не съм чувал за друг такъв случай.
Иначе от евтиния клас най-коравото нещо което съм виждал са Ловато инжекторите. Но не са особенно бързи.
Bass_Man
-
- Мнения: 558
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 24 пъти
- Получена благодарност: 66 пъти
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Мнение от Двигателист » 03 Юни 2017 01:29
Bass_Man имаш ли впечатления от мембранните Стефанели инжектори? Но и те май бяха бавни.
Двигателист
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост