-
lazarus
- Мнения: 11
- Регистриран на: 05 Дек 2010 22:24
- Местоположение: София
Мнение
от lazarus » 14 Апр 2017 12:40
slowtraveler написа: lazarus написа: Авенсиса има само една лампичка. Първо го включваш и после сетваш избраната скорост. При мен я няма втората част.
В смисъл по никакъв начин не се индикира, че в момента КК поддържа скоростта?
Ако наистина е така - реално ти не знаеш дали КК се е активирал за поддържане на скорост. А неактивирането наистина може да бъде поради причините, изброени от BOz (стоп-машинка, машинка на съединителя) или евентуално - машинка на скоростния лост...
Като е възможно да не се генерира никаква грешка, ако например машинките отчитат натиснат съединител или неутрална предавка, въпреки, че съеднителя не е натиснат (или поне на куплунга на компа се получава такава информация)... За да е имало мигане на КК, значи е имало проблем/грешка... Съмнява ме начина, по който са свързали прекъснати/окъсени кабели - да не би да са объркали нещо там?
Кабелите, които бяха наядени не бяха скъсани. Само изолацията им беше проядена и само трябваше да се изолират. Не знам как са ги изолирали защото мястото е покрито с нова изолация и кабелите от снопа не се виждат.
Avensis T25 2.2 diesel year 2008
lazarus
-
BOz
- Мнения: 4571
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 217 пъти
Мнение
от BOz » 14 Апр 2017 23:59
Ами щом лампата на КК мига, значи не са направили всичко както трябва и първото нещо, което трябва да повериш е именно контактите на спирачката и съединителя.
slowtraveler написа: В смисъл по никакъв начин не се индикира, че в момента КК поддържа скоростта?
И на Приуса е така. Светва лампата, когато натиснеш бутона он/офф, но след това няма разлика/индикация дали КК поддържа или не скоростта.
Разход на електричарка ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

BOz
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 2 госта