Това с изолацията си е направо за отделна тема и предполагам Akima ще е така добър да я отдели.
Наистина, започвам обратно на логиката за поставяне. Основно защото:
1. Имам много лесен достъп до багажника + схеми за разглобяването. Едва снощи проучих как се свалят корите на вратите на C-HR.
2. Нямам намерение да я лепя цялата, още по-малко с битумна лента - тя ще е само за външните панели на вратите и багажника. Енев го е намекнал - не ми пречат двигател или трансмисия, а основно шумът от подкалниците, багажника и вратите. За разлика от дизелите, двигателят на хибрида се работи в обороти само при ускорение и въобще не е дразнещ.
Масата на изолацията трудно ще прехвърли 30 kg. при 4-5 кв.м. битум с 3kg/m2 и още толкова пореста гума с метализирано покритие. Килограми, с които аз самият отслабнах през последните няколко месеца, но разходът не ми падна.
