Обезвъздушаване на парно Yaris/Vitz 1.0
- angelina
- Мнения: 64
- Регистриран на: 31 Авг 2015 09:59
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: HIGHLANDER (NAP) GSU55L-ARTMK
- Получена благодарност: 1 път
Обезвъздушаване на парно Yaris/Vitz 1.0
Мнение от angelina » 17 Дек 2016 20:26
Никъде не видях нещо за обезвъздушаване?
angelina
- angelina
- Мнения: 64
- Регистриран на: 31 Авг 2015 09:59
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: HIGHLANDER (NAP) GSU55L-ARTMK
- Получена благодарност: 1 път
Обезвъздушаване на парно Yaris/Vitz 1.0
Мнение от angelina » 18 Дек 2016 21:52
angelina
- slowtraveler
- Мнения: 6307
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Обезвъздушаване на парно Yaris/Vitz 1.0
Мнение от slowtraveler » 18 Дек 2016 22:27
Да не би да има проблем с клапа на климатика?
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- angelina
- Мнения: 64
- Регистриран на: 31 Авг 2015 09:59
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: HIGHLANDER (NAP) GSU55L-ARTMK
- Получена благодарност: 1 път
Обезвъздушаване на парно Yaris/Vitz 1.0
Мнение от angelina » 19 Дек 2016 09:32
Като измервам температурата с ОБД за двигателя, когато показва 85гр, маркучите на парното причиняват болка като се стискат с ръка, а въздуха вътре в централната конзола преди пареше силно на ръката, когато е на скорост 1, а сега е просто доста топъл. Явно е това, че не е достатъчно да се сгрее в колата както преди.
Преди да се случи въздуха в системата, подменят датчик за температура на изпарителя, но тогава беше топло и не се забеляза проблема. Друга намеса и проблеми по колата не е имало.
Никъде по международните форуми не обсъждат изваждането на въздуха, освен стискане на маркучите. Изважда се някакъв въздух, след като умишлено вкарам такъв, но до вътрешния радиатор не се стига по този начин.
Опитах да извадя горния маркуч на радиатора- върви на късане, но не се вади. Майсторите си бъркат в носа. Искат да правят скъпи ремонти и нямат време за мен.
Трябва да се извади горния маркуч, и да се надуе системата/ с уста капачката при радиатора и да се вкара бързо...
ЖЕНА МИ пак ще каже, че съм се целувал с колата

angelina
- slowtraveler
- Мнения: 6307
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Обезвъздушаване на парно Yaris/Vitz 1.0
Мнение от slowtraveler » 19 Дек 2016 09:39
Това, че изходящия маркуч е горещ означава наистина, че не се обдухва добре радиаторчето. Затова и заподозрях клапите на парното - нещо пречи да се обдухва добре радиаторчето...
Да, температура 85С май е ниска, но все пак двигателчето няма достатъчно мощност пък и не знам къде е датчика...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- angelina
- Мнения: 64
- Регистриран на: 31 Авг 2015 09:59
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: HIGHLANDER (NAP) GSU55L-ARTMK
- Получена благодарност: 1 път
Обезвъздушаване на парно Yaris/Vitz 1.0
Мнение от angelina » 19 Дек 2016 09:42
Ще проверя специално как се движи клапата за топлото- дали има пълния ход,
Ще гледам пак. Номера с целувките, ще свърши работа- ще пиша.
- 1.jpg (357.74 KiB) Преглеждано 3605 пъти
angelina
- slowtraveler
- Мнения: 6307
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Обезвъздушаване на парно Yaris/Vitz 1.0
Мнение от slowtraveler » 19 Дек 2016 10:28
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- angelina
- Мнения: 64
- Регистриран на: 31 Авг 2015 09:59
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: HIGHLANDER (NAP) GSU55L-ARTMK
- Получена благодарност: 1 път
Обезвъздушаване на парно Yaris/Vitz 1.0
Мнение от angelina » 19 Дек 2016 11:23
Това също е вариант- частично запушено радиаторче.
Отделих му време и забелязах, че в гаража при 2000 об се чува преминаване на мехурчета през вътрешното радиаторче. Обаче звук, като преминаване през тясно сечение. Те и ламелите не са широки, но забелязах, че течността не е бистра. Тя не би и могла да е бистра, освен през първите две години от автомобила, но си направих едно приспособление.
Горният маркуч е изходния- това е добре. При повдигането му нагоре и надолу, течността си повлиява нивото лесно/ което означава че поне малките количества гарантирано преминават без съпротивление, за големите не се знае все още "да" или "не". /
Капачката при радиатора има два уплътнителни пръстена.
1. След премахване и запушване с една ръка, а стискайки дебелия маркуч с другата, се извършва помпене към и от разширителното казанче. Това го пишеше в английските форуми и май това е единствената процедура за целта, и достатъчна. Работа на място на двигателя с отворена капачка сочи, че течността много бавно намалява. Тогава се повтаря № 1 и пак се чака, но отнема много време.
Затова реших с приспособлението- да подложа една дълга свинска опашка/ за да я извадя лесно/ и да попреча на първото уплътнение / с пружината/ да затвори добре- за да контактува лесно теичността с разширителното казанче и без моя намеса, докато я карам из града. Голямото уплътнение в капачката пази да не изтича навън. Установих, че системата не работи под налягане / браво на японците/. След това чух, че мехурчета обикалят по системата. От време на време ще стискам дебелия маркуч- все още се чува преминаване на мехурчета към разширителното казанче, , а обратно си дърпа червената течност. Скоро ще премахна "приспособлението" да не стане някоя беля като го забравя. Не напразно уплътненията са две. Всъщност, направих това, защото не можах да видя как си засмуква обратно течността от казанчето, а и за да улесня процеса.
Навън е 2 градуса и като се повишат оборотите на 2000, духа парлив въздух. Мисля си обаче, че парлив въздух духаше и на празен ход , а преди и в движение не беше парлив. затова през уикенда ще играе маркуча от чешмата мушнат горния маркуч на радиаторчето. Системата остава отворена към двигателя и към капачката на радиатора- докато не изхвърли бистра вода. За да отпадне предположението наslowtraveleг, след това източване колкото се може чрез продухване и отвиване на долната пробка на големия радиатор/ защото е на удобно място/ и наливане на нов розов концентрат. Концентрат, защото в двигателя ще остане някаква вода, то 1.0 двигател, каква ли вода има ?
П.С. То от нямане какво да се прави по тая кола, ще обсъждаме колко топлото е по-топло от по-студеното


angelina
- slowtraveler
- Мнения: 6307
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Обезвъздушаване на парно Yaris/Vitz 1.0
Мнение от slowtraveler » 19 Дек 2016 11:26
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- angelina
- Мнения: 64
- Регистриран на: 31 Авг 2015 09:59
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: HIGHLANDER (NAP) GSU55L-ARTMK
- Получена благодарност: 1 път
Обезвъздушаване на парно Yaris/Vitz 1.0
Мнение от angelina » 19 Дек 2016 11:31
Именно това е надуването с маркуч от чешмата, на горния маркуч от снимката. Даже процедурата ще я прави "Малкия"- много обича да измисля нещо, а и ще е зает 1 час да не мисли глупости. Уча го да не му е трудно да експериментира и да мисли по всякакви теми- все една ще му се уцели да е успешна.
angelina
- slowtraveler
- Мнения: 6307
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Обезвъздушаване на парно Yaris/Vitz 1.0
Мнение от slowtraveler » 19 Дек 2016 11:55
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- angelina
- Мнения: 64
- Регистриран на: 31 Авг 2015 09:59
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: HIGHLANDER (NAP) GSU55L-ARTMK
- Получена благодарност: 1 път
Обезвъздушаване на парно Yaris/Vitz 1.0
Мнение от angelina » 19 Дек 2016 14:03
Като го извадих, се оказа че от него излиза водата. Аз по-горе съм и написал, че по-топлия е долния, но съм се заблудил да считам, че водата влиза от горния. По-скоро е обратното. Като извадих горния докато работи двигателя, от него излизаше вода.
angelina
- slowtraveler
- Мнения: 6307
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Обезвъздушаване на парно Yaris/Vitz 1.0
Мнение от slowtraveler » 19 Дек 2016 16:12

Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- angelina
- Мнения: 64
- Регистриран на: 31 Авг 2015 09:59
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: HIGHLANDER (NAP) GSU55L-ARTMK
- Получена благодарност: 1 път
Обезвъздушаване на парно Yaris/Vitz 1.0
Мнение от angelina » 27 Дек 2016 10:50
angelina
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта