Газ за Auris E15 1.4 VVTi 2009 - марка и монтаж?
Re: Газ за Auris E15 1.4 VVTi 2009 - марка и монтаж?
Мнение от saho » 01 Апр 2015 20:08
Не трябва да превключва на бензин при натоварване, това е предпоставка за падане на налягането на газта или sms за смяна на филтри в бъдеще след 10 000 - 15 000 км. Може да превключи и по други причини - фобоса пищи определен брой пъти, като зад всяка цифра е причината за превключването. При твоята не знам как е още не съм пипал.
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
saho
Re: Газ за Auris E15 1.4 VVTi 2009 - марка и монтаж?
Мнение от tneykov » 01 Апр 2015 20:42
Иначе каза,че на всеки 10 000 км трябва да сменям филтър.
tneykov
Re: Газ за Auris E15 1.4 VVTi 2009 - марка и монтаж?
Мнение от saho » 01 Апр 2015 21:43
С по - високи гуми съм 195 60 15 и с 3200 оборота съм със с около 130 по gps Повече не ми и трябва.Ще я направят не се притеснявай, но да знаеш светне ли ти чека - при тях докато не я оправят. Дано да не като еврогаз софия, там и техните уредби не оправят, трябва да чакаш месец, два и се отказваш
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
saho
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Газ за Auris E15 1.4 VVTi 2009 - марка и монтаж?
Мнение от Bass_Man » 02 Апр 2015 00:36
Сега малко логика и практика:
- дизела гори много по-бавно от пропан-бутан и от бензина, а пък не съм чул при 3000 оборота да им се разпадат клапаните ако и да подпушва повечко
- какво правят аванс процесорите за пропан-бутан? Всъщност повдигат аванса на ниски обороти и не го коригират или го намаляват на високи. Е защо така нали уж пропана гори по-бавно?
- за метана историята е друга, там скоростта винаги е много по-бавна от тази на пропана и бензина за това си трябва корекция на аванса. Но ако следваме логиката на руснаците и масларите на клапани там направо клапаните трябва да се разпадат за ден два максимум.
Ако огън започне да излиза през всмукателния или изпускателния клапан независимо от модела на клапаните ( стебла, легла, поли и тн) в рамките на няколко хиляди км клапаните получават прорез! Което няма нищо общо с вкопаването на леглата или няакво друго износване след 100-тици хиляди км! За да не съм голословен : https://www.google.bg/search?q=burned+h ... head+valve
Подобна случка може да се получи ако леглото е толкова износено че клапана вече да не се затваря добре но това не става за 10-тки километри а за стотици хиляди.
Ако някой се заиграе малко да потърси в резултатите ще разбере че много трудно се намира снимка на кола с пропан или метан основно дизелчета. А защо така не ги снимат тези проблеми и тук таме в някое форумче по някоя велика теория се среща...............
Сори за рунсаците ама и това не мина! Ако искат може да си ги постват тези глупости по всички форуми но такситата в БГ опровергават всякакви такива твърдения. До колкото ми е известно всички масови корейски автомобили ползвани в БГ за таксита са с "кофти" клапаните! Отделно тези автомобили са и с едни от най-калпавите уредби, нарочно са скопени и са на метан! И никъде никога не е наблюдавано явление на 100 000км сваляне на глава за смяна на клапани и легла! На 1 000 000 може и да го правят ама такива апокалиптични картинки не се случват.
Отделно че газовите горива имат по-пълно и чисто изгаряне което говори не за доизгаряне в колектора, а за изгаряне на сместта когато и където трябва.
Има една друга теория за рецесия на материала която звучи по-правдоподобно но тя изтъква като аргумент че газовите горива били по-сухи. А на мен ми е чудно каква точно влага излиза през изпускателния клапан и как така са по-сухи като при тяхното горене се отделя повече вода и по-малко активни радикали?!?!?
Съвсем друг е въпроса обаче когато една урдеба е настроена зле, поддържана зле и се екплоатира години след като ресурсите на компонентите в нея отдавна са свършили. Като пример почти няма газови инжектори които да карат 300 000км. Повечето хубави се предават между 100 000 и 200 000км а евтинджосите след 50 000 вече нямат нищо общо със заводските параметри. Подобна е картинката и с изпарителите. При мен дойде една Дачия която от 150 000 до 300 000км не беше пипано по уредбата. И съответно са направили една бърза глава и сега продължават да си я карат с блокирал изпарител и инжектори на незнайно колко км че май били ревизирани по някое време.
И те такива мити работи

ПС:
Кажи честно че това си разбралtneykov написа:................ Разбирам, че някой от вас с това си вадят хляба и имат много време и възможности да тестват... .............

ПС2: Всички производители на газови уредби твърдят че живота на двигателя и на маслото се увеличава и като цяло се увеличава ресурса на двигателя. Ама това няма как да стане ако главата се скапва по-бързо.
Bass_Man
- gimara
- Мнения: 1743
- Регистриран на: 27 Фев 2014 18:56
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Verso 1.8/CVT, 2016
- Благодарил/а: 54 пъти
- Получена благодарност: 127 пъти
Re: Газ за Auris E15 1.4 VVTi 2009 - марка и монтаж?
Мнение от gimara » 02 Апр 2015 09:38
Ами те такситата карат основно градско, т.е. на не чак толкова високи обороти. Така че не виждам противоречие с техните съждения. Относно дизела, двигателят е конструиран за такова гориво и смятам, че е нормално да не горят клапаните.Ако искат може да си ги постват тези глупости по всички форуми но такситата в БГ опровергават всякакви такива твърдения
Аз просто чета и се опитвам да претегля + и - за да реша дали да се газифицирам. Освен това смятам, че руснаците имат повече опит от нас. Чисто статистически, според размера на държавата(Руски и Украински форуми) и като се има предвид, че нови дизелови Тойоти там не се продават, предполагам, че броят на бензиновите коли при тях е много по-голям и съответно опитът им с тях.
П.С. Та от прочетеното до сега, при годишен пробег 10-12хил. на година, си оставам на бензин.
Може и да греша.
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016

gimara
Me4oKyX
Re: Газ за Auris E15 1.4 VVTi 2009 - марка и монтаж?
Мнение от nikdel » 04 Апр 2015 13:12
Друг е въпросът,че това може да стане и с правилни настройки на газовия комп. Например- при високи обороти може газовите инжектори да остават постоянно отворени, да се пипнат времената, налягането на газта и колко да отварят магнитните вентили .
nikdel
Akima
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Газ за Auris E15 1.4 VVTi 2009 - марка и монтаж?
Мнение от Bass_Man » 06 Апр 2015 01:12
Ма то не са само такситата в БГ, а да те питам ти и руснаците дето са ги писали тези теми по цял ден между 4000 и 6000 оборота ли карате?gimara написа: Ами те такситата карат основно градско, т.е. на не чак толкова високи обороти. Така че не виждам противоречие с техните съждения. Относно дизела, двигателят е конструиран за такова гориво и смятам, че е нормално да не горят клапаните.
Аз просто чета и се опитвам да претегля + и - за да реша дали да се газифицирам. Освен това смятам, че руснаците имат повече опит от нас. Чисто статистически, според размера на държавата(Руски и Украински форуми) и като се има предвид, че нови дизелови Тойоти там не се продават, предполагам, че броят на бензиновите коли при тях е много по-голям и съответно опитът им с тях.
П.С. Та от прочетеното до сега, при годишен пробег 10-12хил. на година, си оставам на бензин.
Може и да греша.
Разбира се последната преценка си е твоя но тия теории са масови небивалици. Иначе новите инжекциони могат да работят с процент бензиново гориво през цялото време.
Nikdel - не е само до правилни настройки на компютъра защото ако дюзите и изпарителя са смотани не можеш да компенсираш и винаги имаш голям компромис с ниските или с високите обороти съответно натоварвания! За това е много важно какво се инсталира.
Bass_Man
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Газ за Auris E15 1.4 VVTi 2009 - марка и монтаж?
Мнение от Me4oKyX » 07 Апр 2015 13:12


Me4oKyX
- Akima
- Мнения: 7471
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 105 пъти
- Получена благодарност: 193 пъти
Re: Газ за Auris E15 1.4 VVTi 2009 - марка и монтаж?
Мнение от Akima » 07 Апр 2015 13:37
Тя като си има ОБД е ясно,че няма сама да отвори капа и да си пробие дупки за инжекторите...Me4oKyX написа:Акима - то като е вързана с ОБД да не се настройва сама?? Казваш го сякаш щом е ОБД всичко ще се напасне от само себе си... Нема такъв филм. Плюсовете ги има от по-лесната и бърза връзка, но пак си сака козата пръч - казано по български.![]()
Разбра ме какво имах предвид - просто хората като слагат не проучват и не четат.
Лошо е когато човек чува избирателно - вместо да направи монтаж и настройка му се налага да направи монтаж,настройка,подмяна,настройка и т.н./как ти се струва да си купиш ГИ в Бургас и да ти вземат парите,а де не ти направят колата и после да дойдеш 100 км на север до Варна,за да ти я настроят качествено/
МетанМерджана,с който беше дошъл последно в СФ как е btw?
Akima
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Газ за Auris E15 1.4 VVTi 2009 - марка и монтаж?
Мнение от Me4oKyX » 09 Апр 2015 13:22


Me4oKyX
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 22 Авг 2022 17:16
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: Toyota Rav4 2003 d4d
Газ за Auris E15 1.4 VVTi 2009 - марка и монтаж?
Мнение от VNN » 22 Авг 2022 18:31
Става въпрос за Ауриса на баща ми, 1,4 VVTI на 95000 км,кара я от година и се държеше перфектно до минала седмица.
Та миналата седмица сложи газов инжекцион (в момента нямам много информация за него, но ако се наложи мога да намеря), сложи я един майстор от Пазарджик, който ни го препоръча наш приятел.
Проблема е следният : След поставянето на газовата уредба, температурния датчик показва, че колата е прегряла и светва чека. Температурта на таблото стои само в максимума, дори и когато колата е студена и току що запалена. Работи добре на газ и на бензин и след като я прочетохме на комп. показа, че температурата си е нормална и бедна горивна смес. Като цяло колата работи добре
на газ и бензин. След това се върна при газаджията, според който проблема е от преди това и не вижда от къде може да се е получило. Газовата уредба имала отделен датчик за температурата и не е пипал по кабелите (освен при прекарването на кабелите през основния сноп кабели, но минало много лесно), обогати сместа и компютърът трябвало сам да си я настрои след като покара 100на км.
И сега продължава да показва максимална темп.
В четвъртък има записан час в Тойота, но малко ме съмнява да ни помогнат там.
Моля за съвет, мнение и ако знаете някой, който може да го направи (Пазарджик, Пловдив, София) ще се радвам да разбера!
VNN
- mapamop
- Мнения: 5292
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 167 пъти
- Получена благодарност: 616 пъти
Газ за Auris E15 1.4 VVTi 2009 - марка и монтаж?
Мнение от mapamop » 22 Авг 2022 21:14
За да дава такава стойност на стрелката, като измерите или ще ви даде почти нулево съпротивление, или отворена верига. Т.е. ще е лесно доказуемо че е прецакан.
Вижте му буксата да не е откачена, да е влизала вода и да е патинирала, или за физически повреди (счупено заключващо зъбче). Огледайте за наранени кабели около датчика. Всичко това е безплатно, освен времето и теуда ви.
Ако е повреден датчика, по спомен не беше стряскаща цената му, може и да успеете да го смените "на коляно пред блока". Ако нищо от по-горното не излезе наяве, винаги може да отидете на сервиз.
--
Тц...тц...тц...
mapamop
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 22 Авг 2022 17:16
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: Toyota Rav4 2003 d4d
Газ за Auris E15 1.4 VVTi 2009 - марка и монтаж?
Мнение от VNN » 27 Авг 2022 23:06
VNN
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта