Lotus Elise 2ZZ-GE проект
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
Мнение от Japanese_fever » 13 Юни 2014 06:57
Въпреки, че с едни настройки на окачването няма как да не стане конкурентна и на писта, щом си има мощност. Дето се вика на Поршето и Ферарито двигателят им е също отзад.
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
Мнение от rudolf » 16 Юни 2014 20:12
теоритично трябва да е много по голям пумпал...а в стоков вариант дава времена близки до е-макс митсубишита, http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_911_GT3
rudolf
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
Мнение от rudolf » 16 Юни 2014 20:12
теоритично трябва да е много по голям пумпал...а в стоков вариант дава времена близки до е-макс митсубишита, http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_911_GT3
пс.:аз самия много се изненадах в момента като му видях междуосието че е по късо и от на ае86
rudolf
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
Мнение от Japanese_fever » 18 Юни 2014 05:51
Но този път аз започнах.
По-дългото междуосие може да пречи, но са на определени писти. На писти с дълги широки завои по-дългото междуосие помага. А това, че не била поврътлива като Пежата и Ситроените може лесно да се коригира с настройки на окачването.
Само, че аз малко се обърках. Той казва, че като тръгне задницата не може да я спре, а пък ти казваш, че с по-дългото междуосие не била поврътлива.
Кое последно?

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
Мнение от НиКо » 18 Юни 2014 20:15
Колата е в София на настройка.
Свалям лифта на 5400 оборота ,вдигам оборотите до 9000 и започвам да пръскам 100коня нитро.
В Събота ще я меря на дино и ще ви кажа какво се случва.
Дано атмосферна успее да даде ниска 11ка.
частите за турбо проекта са на 99 процента събрани , поръчах валове от Хеед.
Другия месец ще поръчам тарелки и пружини.
Става все по интересно.
дано успея да я напомпя максимално до 13ти септември за 3тия кръг.
И дано съм си в България.
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
НиКо
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
Мнение от НиКо » 20 Юни 2014 15:48
Заводския 2zz се оказа доста умен компютър.
Колата ще трябва да остане и със заводския комп и с мегата.
Хидравликата , температурата на водата и алтернатора минават през компютъра и в този ред на мисли нямало как всичко да се изглади ако не останат и двата компа. Сега колата ще бъде с два датчика за вода защото когато вържем мегата и заводския комп на един датчик те си делят темературата от него.


За тази цел ще пробия главата и ще сложа втория датчик там ,за да стане културно.
Диното се отлага за Понеделник или Вторник
За тези ,които смятат да слагат мега на този мотор в това купе ще ви улесня.
На 10тия зъб мотора е в горна мъртва точка да не се чудите.
Бубините се четат идеално , инжекторите тръгват безпроблемно.
Запалването и горивото тръгват без грешка.
Пояснение:
Соленоидите на лифта и ванусите не могат да се връзват към слота за бустконтролера управляван от мегата.
Целта на това упражнение беше да пускаме лифта и вануса от определен интервал.Тоест да започва да отваря от едни обороти и плавно да достигат пик на други.Но се оказа че трябва да има налягане над 100kpa за да може да функционира този метод.
Остава варианта от прогресивен на статичен.Тоест лифта ще си "щраква" от едни обороти в пълна сила.
Както е бил до сега , просто ще е от по-ниски обороти.
Предполагаме ,че резултата от мегата ще е голям.
Диното ще покаже.
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
НиКо
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
Мнение от Japanese_fever » 23 Юни 2014 06:42
Това правено ли е вече от друг и има ли резултат?НиКо написа:Но се оказа че трябва да има налягане над 100kpa за да може да функционира този метод.
Остава варианта от прогресивен на статичен.Тоест лифта ще си "щраква" от едни обороти в пълна сила.
Както е бил до сега , просто ще е от по-ниски обороти.
Мисълта ми е, че ако VVTL-а отвори на по-ниски обороти от обикновено и нямаш достатъчно air flow да не станe обратния ефект или ти тогава вече ще си с турбо?
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
Мнение от НиКо » 23 Юни 2014 09:51
Лифта ще се променя заедно с буста.
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
НиКо
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
Мнение от НиКо » 27 Окт 2014 09:21
Двигателя ще се слага в по-леко купе.
Купих си Lotus Elise S2 на 18 000 мили с хард топ



Да ми е честит...

Ще става страшно...Скоро много снимки

Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
НиКо
- andrian999999
- Мнения: 1516
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
Мнение от andrian999999 » 27 Окт 2014 22:39
andrian999999
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
Мнение от НиКо » 28 Окт 2014 08:39
Lotus Elise 111r e с 2zz двигателя 192к.с.
Lotus Elise SC е с 2zz двигател с компресор както Королата 225к.с.
Lotus Exige , който продуцира отново с компресор и нтеркулер 258 +- к.с.
Lotus Exige GT3 performance със заводската степен на сгъстяване 11.5:1

Така ,че колата в никакъв случай няма да стане хибрид.
Главната причина да я подменя е ,че след 180 км започвам да връщам газста.Тя е неуправляема.
И килограмите са доста под 100

Турбината е Kinugawa TD06-25g Anti-surge 10.5T
Само да издам няколко коли на клиенти и се захващам с работата.
- Прикачени файлове
-
- exigegt3a.jpg (81.42 KiB) Преглеждано 3159 пъти
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
НиКо
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
Мнение от Japanese_fever » 02 Ное 2014 11:00
Поздравления!
Няма как да е хибрид, тъй като тази кола винаги си е идвала с 2ZZ-GE. Exide може да е 366 к.с., ама той е със supercharger (механичен компресор).
Ами на Елиса какъвто и двигател да му сложиш ти вече имаш една страхотна база. Вземи си К20 на Хонда по-нататък! biggrin.gif
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
loser
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
Мнение от Japanese_fever » 03 Ное 2014 02:52
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous
Мнение от НиКо » 03 Ное 2014 08:26
Но аз съм сектант в червата и главно харесвам Тойота заради Ямаха , така че ще си остана на 2зз.
Ако говорим за двигатели я вижте Хенеси Веном GT . 7.0 битурбо сложен в същото шаси.
Стига сме си чесали езиците.Не пускам снимки , защото от вчера се захванах да боядисвам колата.
Първо ще я боядисам и тогава ще поствам снимки от новия проект.
- Прикачени файлове
-
- 01-venom-gt-official-dark.jpg (362.59 KiB) Преглеждано 3036 пъти
-
- 02-venom-gt-official-dark.jpg (423.52 KiB) Преглеждано 3036 пъти
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
НиКо
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта