slowtraveler написа:BOz написа:SFINKS написа:Зарежете , ще покараме с Boz другата седмица и ще видим какъв ще е разхода, всичко остнало е...

Не знам как ще караме, но как ще засичаме?
Аз предлагам да засичаме задължително на колонка. Разбираме се кога, отиваме на бензиностанцията и зареждаме до горе.
Караме едни 100км и пак се връщаме да дозаредим.
Макар, че лично мен ме е страх да я тъпча до горе (буквално докато не видиш горивото на гърловината) тая кола, ама за спорта, за да излезе точна сметката ще го направя.
Защото да ти кажа, аз на борд компютър не вярвам.
За това искам и така да организираме нещата.
Засичането по БК ще е по-достоверно...
При 100км нали разбираш, че едни 300-400мл повече или по-малко ще дадат грешка 10%.
А вече колегите ще споделят дали са забелязали някаква грешка в БК при МНОГОКРАТНО зареждане до горе на празен резервоар...
Дори при празен резервоар при еднократно зареждане ми се получава грешка 0.5л/100км и повече... Която при последващото зареждане се компенсира...
Тук не съм съгласен с теб.
Защото примерно ако си затворя ЕГР-а и ако малко се заиграя подобаващо с картите на СОИ-а, когато си пиша софтуера на колата, то мога да направя разминаване в показанията по борд и до над 2 литра. А и практиката показва, че някой ако прави някакъв тест, за да докаже нещо, повярвай, че ако е видял такова разминаване, то тактично ще го премълчи. Да кажа, че никой за нищо не обвинявам, а просто това е теория, която е възможна.
И ако тогава засичаме по борд, то спокойно на колегата ще му направя бели коси, ако дори дойда с БМВ-то на този тест и се чуди как една 1.8тона машина и то със задвижването на 4-те колела може да даде по-нисък разход от някаква Королка.
За това пълнене до козирката, за да може да видиш горивото, като това няма да даде кой знае колко отклонение. Не говоря за изключване на пистолета, а буквално до едно равнище на тръбата. Оставя се точно толкова място, че да може като сложиш капачката, да не излезе гориво и да се омажеш.

Ей за това говоря, как си пълня колите:
