Ако някой има решение за моя автомобил, чакам предложения

Мнение от Georgepetrov137 » 13 Авг 2012 10:31
Georgepetrov137
dimpex_01
Мнение от Toyo_driver » 13 Авг 2012 18:58
Toyo_driver
Мнение от diesel_power » 13 Авг 2012 19:57
Тъй като не се сещам в момента дали дългите бяха с постоянна маса ,можеш да видиш сам дали единия кабел на крушката за дълги е бял/черен (постоянна маса) . При това положение модула ще стане лесно .Georgepetrov137 написа:В Бургас попаднах на http://www.ledslighting-bg.com/46,drl-% ... D0%B8.html , но ми отговориха, че не знаят устройството дали ще работи на Тойота, т.к. имало разлика в плюса и минуса: "Не сме работили върху такъв автомобил и е трудно да се прогнозира дали нашето устройство ще работи,т.к при доста японски автомобили се управлява минусът а при нас това е плюса.Иначе самото ДРЛ се включва паралелно(като байпас)на ключа на дългите светлини и не нарушава по никакъв начин цялостната схема на автомобила и не би трябвало да има каквито и да е проблеми с гаранцията."
Ако някой има решение за моя автомобил, чакам предложения
diesel_power
Мнение от diesel_power » 13 Авг 2012 20:10
Приемам ,че това реле ,което си нарисувал е с нещо за следене на напрежението .dimpex_01 написа:[url=http://www.picvalley.net/v.php?p=u ... .JPG[/img][/url]
Според производителя напрежението е 14,5V, това е малко множко, тъй като при изправен алтернатор напрежението трябва да е 13,6-14,2V. Доколкото си спомням. Все пак ето и линк на прозводителя от Пловдив.
http://www.kuzmovelectronics.com/produc ... ove-2.html
diesel_power
Мнение от Rudy » 13 Авг 2012 21:26
Rudy
Мнение от jerryes » 13 Авг 2012 22:19
jerryes
Мнение от Rudy » 13 Авг 2012 22:28
На моя авенсис беше взето точно от кабела на габаритите - ако светнеш габаритите гасиш ДРЛ.jerryes написа:дали мога да го взема от един от двата фара примерно, демек оголвам леко кабела и се вързвам към него, става ли така?Сори за тъпия въпрос но не разбирам твърде много от жици.
Rudy
Мнение от jerryes » 13 Авг 2012 22:33
Добре, следващ тъп въпрос като пусна късите или дългите, габаритите светят ли? Тоест ако го вържа към габарит, ДРЛ е изгасен при всяко едно положение на включени фарове така ли? Ако е така, това ме устройва идеално..Rudy написа:На моя авенсис беше взето точно от кабела на габаритите - ако светнеш габаритите гасиш ДРЛ.jerryes написа:дали мога да го взема от един от двата фара примерно, демек оголвам леко кабела и се вързвам към него, става ли така?Сори за тъпия въпрос но не разбирам твърде много от жици.
jerryes
Мнение от Vesko » 13 Авг 2012 22:39
Vesko
Мнение от gogata_vz » 13 Авг 2012 22:41
gogata_vz
Мнение от Rudy » 13 Авг 2012 22:44
1. Да, 2. да, 3 - чудесноjerryes написа:Добре, следващ тъп въпрос като пусна късите или дългите, габаритите светят ли? Тоест ако го вържа към габарит, ДРЛ е изгасен при всяко едно положение на включени фарове така ли? Ако е така, това ме устройва идеално..
Rudy
Мнение от jerryes » 13 Авг 2012 22:46
и аз това се чудех.. Не съм сигурен , но мисля че в закона е написано че ако ДРЛ не е монтиран заводски, отпред на стъкълцето трябва да има Е4 и 00RL 87R маркировки за да е легален. Затова търсих да купя точно с такава маркировка.gogata_vz написа:Rudy, така както си направил светлините на мен ми изглеждат много добре (нищо общо с РК тунинг), но дали с тези диоди няма да имаш проблеми с куките? С други думи-дали може да се кара с такива диоди и те да се водят дневни светлини? Въпроса ми е към всички съфорумници.
jerryes
Мнение от Rudy » 13 Авг 2012 22:48
Като се изключи момента с липса на маркировка E4 (който в други страни би бил основен), не би трябвало да е проблем - има доста нови модели от различни марки на които дневните светлини са отделно, но не са маркирани , щото няма къде - точно като тези. Ма ключовата дума е "не би трябвало". Сега ще пробвам и ще пиша ако има проблеми.gogata_vz написа:но дали с тези диоди няма да имаш проблеми с куките? С други думи-дали може да се кара с такива диоди и те да се водят дневни светлини? Въпроса ми е към всички съфорумници.
Rudy
Мнение от Vesko » 13 Авг 2012 22:51
Това с E4 няма как да е вярно. E-Mark е еквивалента на CE при автомобилните компоненти за предварително вграждане или допълнително (тогава не е задължителен за всички компоненти). Макркировката E4 (е4 трябва д ае вярното) означава че съответният компонент има сертификация на територията на ЕС, а 4 е кода на страната издала сертификата. Какво означават останалите числа не знам. До колкото всички страни в ЕС са равнопоставени, няма как е4 да е задължителноjerryes написа:отпред на стъкълцето трябва да има Е4 и 00RL 87R маркировки за да е легален. Затова търсих да купя точно с такава маркировка.
Vesko
Обратно към “Електрическа система, навигация, музика”
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта