Проблем с климатик
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 14 Юли 2012 17:34
- Местоположение: Казанлък
Проблем с климатик
Мнение от alekksiev75 » 14 Юли 2012 17:51
alekksiev75
Re: Проблем с климатик
Мнение от memorex » 14 Юли 2012 18:10
Не знам от къде си но отвори гугъл потърси спец.сервизи в твоя град за автоклиматици и отивай
memorex
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 14 Юли 2012 17:34
- Местоположение: Казанлък
Re: Проблем с климатик
Мнение от alekksiev75 » 14 Юли 2012 18:28
Ами този майстор уж им разбира на две коли преди мен провери климатиците а и други хора са ми казвали че там са ходили направо не знам какво да правя.memorex написа:Мога да ти гарантирам само едно че във всеки специализиран сервиз могат да ти решат проблема .Не знам при кой майстор си ходил и не искам да ти давам насоки .Тръба надали ще се пръсне защото компресора има защита по високо налягане и изключва.
Не знам от къде си но отвори гугъл потърси спец.сервизи в твоя град за автоклиматици и отивай
alekksiev75
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 14 Юли 2012 17:34
- Местоположение: Казанлък
Re: Проблем с климатик
Мнение от alekksiev75 » 14 Юли 2012 18:34
alekksiev75
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: Проблем с климатик
Мнение от zi_zi_top » 14 Юли 2012 18:47

Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
zi_zi_top
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 14 Юли 2012 17:34
- Местоположение: Казанлък
Re: Проблем с климатик
Мнение от alekksiev75 » 14 Юли 2012 19:39
Ами не знам къде го прочети.Влиза вътре в сервиза и явно е гледал от някъде.В колата преди да го източи имаше 340гр. а той наля 500гр.zi_zi_top написа:Този майстор къде прочете какво е количеството на фреона за твоя модел климатик. Струва ми се много 500 мл. И аз съм с 2,0 D4-D ДВГ и фреонът ми трябва да бъде 360-390 мл. Мисля, че трябва да провериш със сигурност колко трябва да е фреона и да отидеш "майсторът" да източи излишния.
alekksiev75
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 14 Юли 2012 17:34
- Местоположение: Казанлък
Re: Проблем с климатик
Мнение от alekksiev75 » 14 Юли 2012 19:42
alekksiev75
- TATI
- Мнения: 3050
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 176 пъти
- Обратна връзка:
Re: Проблем с климатик
Мнение от TATI » 14 Юли 2012 19:47
Королата, която е 98-ма събира 550, а Авенсиса само 440
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
TATI
- TATI
- Мнения: 3050
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 176 пъти
- Обратна връзка:
Re: Проблем с климатик
Мнение от TATI » 14 Юли 2012 20:00
Това е чиста проба индикатор, който ти показва дали имаш фреон или не. Ако се пени, значи е за допълване. Ако няма балончета, значи е наред. Жалко че новите нямат такъв индикатор, че да знае човек кога да не дава грешни пари.alekksiev75 написа:Майстора ми каза,че отстрани на радиатора на климатика има един цилиндър който е пълен с нещоси което да обирало конденза.Каза че е нещо като гел.Предположи че в него е проблема защото си е било консуматив.И той се помъчи да открие проблема.Източи фреона който беше налял и втори път зареди системата но същата работа.Каза че тази част може да я смени 40лв. струвала.
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
TATI
Re: Проблем с климатик
Мнение от memorex » 14 Юли 2012 20:44
Бях пуснал едно мнение но сее изгубило по трасето.Така аз мисля пък че става дума за филтър осушител обикновено пълен със силикагел на гранули.Проверява се разликата в температурите на вх. и изх. тръбичка от осушителя/при работещ комп/.Входящата нормално е топла а изходящата не трябва да е много студена.Ако е много студена и прави конденз значи осушителя е задръстен и трябва да се смени.
Този осушител обира влагата във фреона .Ако някой тарикат ти напомпа въздух заедно с фреона после имаш повишено налягане и забит осушител
memorex
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Проблем с климатик
Мнение от Me4oKyX » 14 Юли 2012 22:06
Me4oKyX
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: Проблем с климатик
Мнение от PESHO OT MARS » 15 Юли 2012 01:13
На Карината по книга са 750 грама, когато ходих на профилактика бяха останали само 450. Климатика си работеше но една идея по-бавно започваше да духа студено. Но разликата от почти празен преди да сработи пресостата за ниско налягане и пълен е горе долу малка.
Та тия 360 ми се виждат доста малко, дори пършивата ми Хонда с мижавия си кондензатор заради който прави 25+бара във високата страна по каталог събира 650 грама.
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
PESHO OT MARS
- Toyo_driver
- Мнения: 220
- Регистриран на: 19 Ное 2011 10:21
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с климатик
Мнение от Toyo_driver » 15 Юли 2012 11:48



Toyo_driver
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 14 Юли 2012 17:34
- Местоположение: Казанлък
Re: Проблем с климатик
Мнение от alekksiev75 » 15 Юли 2012 13:59
Гледах за табела под капака но не можах да видя.Майстора вакумира системата и вкара масли в системата.Аз поне доколкото видях на машината изписва всяка една операция която извършва и предполагам няма как да ме излъже за да вкара въздух.Проблема е че като запалих колата и пуснах климатика налягането стигна до 35 бара.До преди да му я закарам климатика си работеше перфектно дори и в най големите жеги.Все си мисля че е вкарал повече фреон.Toyo_driver написа:Мда стана жега и климатиците взеха да издъхват. Според аутодатата количеството е 400-500гр за кола с климатик и 440-480гр за климатроник наляганията трябва да са 14-16 бар за високо и 1,5-2,5 за ниско налягане при включен клима на макс, вентилатор на макс и 1500 об., но ако са по-високи твърде вероятно причината е повече фреон или въздух в системата.
Майстора вакумира ли системата преди да зареди, при вакума трябва да стане ясно дали има теч отнякъде, вкара ли масло с фреона? А иначе меморекс-а е прав...ако има запушен филтър дехидратор ще имаш конденз, а може и скреж по тръбите до него. А Тати ти говори за прозорче, което се намира по тръбите на системата, което показва дали има балончета във фреона - при коректно зареден климатик трябва при изключване да се появят балончета за кратко и да изчезнат, в случай че при вкл климатик вървят постоянно значи количеството е малко и трябва да се дозареди(както е при мен laugh.gif ). На капака при мен пише при необходимост да се дозареди със 100гр+/-50гр. Както Ме4окух ти каза и при теб трябва да има някаква такава табелка за количество и вид на фреона
alekksiev75
Re: Проблем с климатик
Мнение от extel » 16 Юли 2012 13:43
А в прикачения файл може да видиш точно колко е необходимо да бъде.
- Прикачени файлове
-
- Refrigerant.jpg (98.83 KiB) Преглеждано 2588 пъти
extel
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта