Тия Селики понякога проявяват характер и не можеш да разбереш какво точно не им е наред biggrin.gif
Звука, който описваш не е като в моя случай, но все пак ще ти напиша и моята история. Преди време смених съединител и почнах да чувам чукане при по-рязко тръгване напред/назад и при превключване от 1-ва на 2-ра. Качихме я на подемник да видим ходовата част - момчетата от сервиза викат: "Всичко е бетон!". Чукането обаче си продължи.. едни други майстори пък решиха, че е тампон на двигателя. Аз обаче си вдигнах колата на крик и хванах колелетата едно по една да ги разклащам и хоп - луфт. Оказа се кормилен накрайник. Смених го и заспа. Сигурно си е бил тръгнал отпреди смяната на съединителя, но не се е усещало така. А пък с новия съединител и по-рязкото зацепване започна да се обажда.
Идеята ми е, че може да имаш някоя част, която си заминава и след смяната на новия здрав тампон тази част да е започнала да се обажда по-осезаемо. Може да пробваш сам да си вдигнеш предницата на крик и да разклатиш колелото. Просто да си си убеден, че наистина няма луфтове

Има различни майстори и не винаги може да им се доверява човек.
Ако разбереш какъв е бил проблема драсни тук да знаем и ние!