ПС:делкото е в крайно положение обратно на часовника.Като го въртя по час. играят оборотите.
Въпрос за селика 2.0 1993
Въпрос за селика 2.0 1993
Колеги преди малко събрах колата след като и правих осн.ремонт.Обаче оборотите играят 1100-1400.Като загрее държи 1100.Понякога се устанопвяват на 1100 и след малко пак заиграват.Проверил съм всички вакуми по схема.Интересува ме вакума на икономайзера в общ колектор ли отива,че не можах да намеря схема.Преди е имало газ и малко бяха объркани вакумите.Като откача маркуча на този дат4ик http://www.toyodiy.com/parts/p_E_1993_T ... l?hl=89420 и се успокоява.Това ме навежда на мисълта ,че дърпа въздух.Тия дни ще си купя маркуч и ще сменя жсички вакуми.Не знам дали има връзка .но ми прави впечатление ,че не е толко пъргава(аз имам 1.6).Преди да я отворя пак беше така мудничка но го отдавах на тва че се дави с масло(масл.сегм. бяха спекли по буталото).Та ако има хора които им разбират на тия вакуми -да споделят мнение 4е от 3 месеца чакам да й чуя гласа.
ПС:делкото е в крайно положение обратно на часовника.Като го въртя по час. играят оборотите.
ПС:делкото е в крайно положение обратно на часовника.Като го въртя по час. играят оборотите.
- slikershot
- Мнения: 56
- Регистриран на: 01 Авг 2009 01:31
- Местоположение: Plovdiv
Покарай я към стотина километра да се адаптира ЕЦУ-то
...ако не помогне си погледни вакумите
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_1993_T ... 708.9.html
... на мен тоя номер ми го прави като махна акумулатора
...ако не помогне си погледни вакумите
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_1993_T ... 708.9.html
... на мен тоя номер ми го прави като махна акумулатора
Колеги,помагайте -не е от вакуум маркучите.Днес даже и сложих термостат че нямаше,но дори загряла пак е на 1300 -1100оборота.Когато я паля топла за момент заиграват оборотите и се успокояват после.При каране когато рязко настъпя гаста за момент се зачудва и тогава поема ,но пак е мудничка(по зле от 1.6).Друго което забелязах е че при вкл. на товар(фарове,парно и подгряване) оборотите падат от 1300 на 1100.Незнам тва с оборотите и невървежа дали са един или два проблема.Дайте някакви идеи преди да се мъча със тая вградената диагностика.В краен случай някой майстор от София

- slikershot
- Мнения: 56
- Регистриран на: 01 Авг 2009 01:31
- Местоположение: Plovdiv
- slikershot
- Мнения: 56
- Регистриран на: 01 Авг 2009 01:31
- Местоположение: Plovdiv
- slikershot
- Мнения: 56
- Регистриран на: 01 Авг 2009 01:31
- Местоположение: Plovdiv
- slikershot
- Мнения: 56
- Регистриран на: 01 Авг 2009 01:31
- Местоположение: Plovdiv
slikershot,оказа се ГАРНИТУРАТА НА ДРОСЕЛА.Като съм слагал новите гарнитури хич не съм погледнал ,че новата е по-тясна(не покрива целия дросел) и отстрани си е дърпало въздух.Снощи докато го разглабях се загледах и след като сложих старата -пее!Благодаря ти за съветите,а днес ще пусна една самодиагностика за всеки случай!

- slikershot
- Мнения: 56
- Регистриран на: 01 Авг 2009 01:31
- Местоположение: Plovdiv
Миганията са през равни интервали.Значи няма грешки нали?Обаче за невървежа от къде да започна.Ето всички симптоми-трудно пали първия път(няколко секунди след първия път,пали лесно),като натисна газта няма веднага реакция,трудно качва оборотите дори(сравнено с 1.6).Не съм започнал едно по едно да проверявам всичко щото пред блока е малко неудобно,та ако предполагаш нещо кажи първо от там да започна.Ако е здрава бенз. помпа -нема да мога да я задържа с пръст нали?Или бенз.филтър(не си спомням дали е на лесно място) ?
ПС:Гумите са 195/65/15 може ли да оказват чак такова влияние?
ПС:Гумите са 195/65/15 може ли да оказват чак такова влияние?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: i.vasilev и 1 гост