![smile.gif smile.gif](./images/smilies/smile.gif)
![Изображение](http://i1059.photobucket.com/albums/t426/Toyo_driver/1.jpg)
Разбира се имаше и една жертва(една от задните щипки)
![Изображение](http://i1059.photobucket.com/albums/t426/Toyo_driver/2.jpg)
После зейва една дупка и е ред на страничната сива лайсна и на болчето, което държи контролния панел на вентилацията
![Изображение](http://i1059.photobucket.com/albums/t426/Toyo_driver/3.jpg)
Сивата лайсна е захваната отново със щипки и се сваля с Moulding remover на Toyota или някоя „по-дискретна отверка” с която да натиснем щипките от вътрешната страна(както направих аз). За да е „по-лесно”(а и по-сигурно) захващането на щипките на лайсната е в две противоположни посоки – горните два чифта се отварят навън, долните - навътре
![Изображение](http://i1059.photobucket.com/albums/t426/Toyo_driver/4.jpg)
После е по-лесно, просто се издърпва сребристата конзола
![Изображение](http://i1059.photobucket.com/albums/t426/Toyo_driver/5.jpg)
... и се откача централната и единствена букса
![Изображение](http://i1059.photobucket.com/albums/t426/Toyo_driver/6.jpg)
Крайния резултат е това
![Изображение](http://i1059.photobucket.com/albums/t426/Toyo_driver/7.jpg)
След като конзолата е долу разглобяваме задния капак като се развиват 8 болтчета(screws дет се вика)wink.gif
![Изображение](http://i1059.photobucket.com/albums/t426/Toyo_driver/8.jpg)
И вътре се показват виновниците за мрака по таблото
![Изображение](http://i1059.photobucket.com/albums/t426/Toyo_driver/9.jpg)
Тук трябва да се действа внимателно като се отмести леко капака без да се дърпа, за да не се прекъсне лентовия кабел и да се отвият крушките от платката.Червения цокъл е на лампичката на осветлението на аварийните светлини, която е без покритие, всички други имат зелено маншонче, което може да се свали и да се сложи на новите крушки(с балон w1.2w)
![Изображение](http://i1059.photobucket.com/albums/t426/Toyo_driver/10.jpg)
НеМалка подробност – оригиналните крушки са 2 броя 14V 1.4W + 6 броя 14V 1.12W които са по около 10 лв/бр в Тойота, докато стандартните които се продават по магазините са 12V 1.2W 0.30-0.50лв/бр. Тук всеки трябва да прецени дали е готов да инвестира в ОЕМ части или да кара през просото. Втория вариант (по мои скромни изчисления) консумира около 120mA повече ток и по всяка вероятност крушките ще изкарат по-малко
![wink.gif wink.gif](./images/smilies/wink.gif)