Взимаш 2 фонокарти и плоска отвертка обвита с изолирбанд и започваш разглобяване.
1. Развиваш топката на скоростния лост, вадиш пепелника.
2. махаш пластмасовия капак и маншона на скоростния лост.
3. сваляш средната въртка (на вентилатора).
4. развиваш 2 рапидки под врътката.
5. поставяш лоста за превключване на циркулацията в средно положение и внимателно подхващаш от долната страна капака на конзолата и вадиш, като пазиш щипките. Помагай си с фонокартите и отвертката. Откачаш куплунгите.
6. внимателно подхващаш отстрани и отдолу рамката около радиото с въздуховодите и ги вадиш.
7. с накрайник №10 и удължител за гедоре развиваш 4-те винта под радиото - сложи изолирбанд на ръба на накрайника за да не ти паднат винтовете в таблото.
8. Внимателно изваждаш радиото и изключваш куплунгите отзад.

Следва обратната процедура с новото радио.
Желателно е докато ги правиш тези неща да изключиш минусовата клема на акумулатора.
П.С. Препоръчвам ти да се замислиш и за монтиране на USB интерфейс при тази смяна и дисковете се обезсмислят.
А също така виж тази тема
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=19882
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!