смяна на ангренажен ремък - 3s fe
Мнение от desotodorov » 20 Дек 2011 16:10
desotodorov
Мнение от xtreme » 22 Дек 2011 16:47


xtreme
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 24 Дек 2011 03:11
Bass_Man
Мнение от BOBAR » 26 Дек 2011 18:29
Оп това с "пневматичния оптегач" не го схванах. В книжката е показана пружинка. Понеже утре е деня на истината да не се видя в някое непредвидено приключение.Bass_Man написа:Принципно тези които са с пружинни или хидравлични/пневматични обтегачи ( тип външно амортисьорче , а не от маслената магистрала ) се върти няколко пъти и се стяга без да се пипа повече. Но все пак е хубаво да се чете и документацията, която за тези кочини изобилства и е доста читаво направена.
BOBAR
Мнение от nikolov22 » 26 Дек 2011 21:38
xtreme написа:Шума е от ролките на 99%Лошото е че тия двигатели са стари и ролките дето ще вземеш не са кой знае колко нови като производство и греста вътре е старичка . Аз имах такива проблеми с едни NSK, ама игнорирах виенето и след 20-ина хиляди поизчезна. И с GMB имах подобни драми на една мазда особено при -10 направо свиреха ролките първите 2-3 мин, уж нови
пробвах да напълня шумяща ролка с греста за 80%износени карета на хадо и да ви кажа шума спря осезаемо така че може да си подменяте греста ако имате съмнения
nikolov22
Мнение от BOBAR » 27 Дек 2011 18:11
Колата е разглобена. На двора щото в гаража е по студено. Оказа се, че за развиване на повечето болтове е необходимо да притежавате ключове тип звезда. Камъка на гедорето не се събира между ботуша и двигателя. Демонтирането на лапата на двигателя изисква особенно търпение (не знам как ще е с качването). Интересното е, че ангренажния ремък има голям луфт. Даже като се отнеме газда изпада в нещо като резонанс. Не ми изглежда нормално. Някой сблъсквал ли се е с подобно явление?
BOBAR
Мнение от xtreme » 27 Дек 2011 18:32

xtreme
Мнение от desotodorov » 29 Дек 2011 00:08


Като рачетох из книгите - има 3 дължини такива обтегачи - според ДВГ за 3S-FE: 46mm, 4A-FE: 35.3mm, и за 7А-FE: 31.8mm...

desotodorov
Мнение от iwan33 » 30 Дек 2011 18:52
iwan33
Мнение от BOBAR » 05 Яну 2012 09:36
- Прикачени файлове
-
- 18.jpg (99.56 KiB) Преглеждано 3117 пъти
-
- 16.jpg (134.52 KiB) Преглеждано 3117 пъти
-
- 15.jpg (75.82 KiB) Преглеждано 3117 пъти
-
- 13.jpg (88.95 KiB) Преглеждано 3117 пъти
-
- 11.jpg (112.23 KiB) Преглеждано 3117 пъти
BOBAR
Мнение от desotodorov » 05 Яну 2012 10:48

От друга страна, мисля че дори и да не ти е достатъчно натегнат ремъка - не трябва да чуваш ручене от който и да е уастник в ангренажната верига...хм, странно е това.
Към колегата iwan33 - мисля че сме събратя по неволя - имаш същите симптоми като при мен - появява се виене след загряване на ДВГ - новите ти ролки би трябвало да са ок - аз не бих върнал старите по никакъв повод.
desotodorov
смяна на ангренажен ремък - 3s fe
Мнение от leecho » 22 Окт 2017 21:28
leecho
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 0 госта