Няколко странни неща в Аурис модел 2007-ма 2.0d4d
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Няколко странни неща в Аурис модел 2007-ма 2.0d4d
Здравейте,
Приятелката ми си купи Аурис на старо от ТМ Ауто. Колата с 2.0 d4d двигател, пусната в движение 06.2009г, на 20 600км. Естествено сме много радостни от факта, но за съжаление след двуседмично каране на яве излезнаха разни неща, за които моля да дадете мнение
1. Накладките просвириха - смениха ги в ТМ Ауто гаранционно и сега се надяваме, че проблема е решен.
2. Педала на спирачките е доста твърд. Сравнявам го с Авенсис 2 дизел, незнам дали е нормално или не. Ако може да ми кажете.
3. Скоростния лост трепери при движение. Това е нещото, което най-много ме притеснява. Когато оборотите минат 2000 треперенето се засилва почти двойно - На това в ТМ Ауто казаха нормално, като тезата беше, че двигателя бил голям, а колата малка и се предавали вибрациите. На мен това не ми изглежда никак правилно, но може наистина да е така, за това моля някой с подобен двигател да даде мнение. Със сигурност в книжката за подобен род вибрации не се споменава.
4. Облегалките на 2-те предни седалки имат луфт. Луфта не е голям, но се усеща при спиране и минаване през бабуна, абе в най-горната част от седалката може би около сантиметър. - ТМ Ауто тук излезнаха с тезата, че конструкцията била такава и нещо си подобно. Това пак не ми харесва защото не ми се вярва японеца да измисли седалки с луфт. Тук могат да се намесят всички с Аурис и без ел седалки, защото предполагам са еднакви.
По принцип сме в София и знам за срещите на Еко в неделя, но часът ми е доста неудобен и до сега не съм присъствал нито веднъж. Ако обаче има някоя добра душа с подобен Аурис и има желание да ги сравним бих се радвал много - почерпката е налице (да пише на лично).
Благодяря.
Приятелката ми си купи Аурис на старо от ТМ Ауто. Колата с 2.0 d4d двигател, пусната в движение 06.2009г, на 20 600км. Естествено сме много радостни от факта, но за съжаление след двуседмично каране на яве излезнаха разни неща, за които моля да дадете мнение
1. Накладките просвириха - смениха ги в ТМ Ауто гаранционно и сега се надяваме, че проблема е решен.
2. Педала на спирачките е доста твърд. Сравнявам го с Авенсис 2 дизел, незнам дали е нормално или не. Ако може да ми кажете.
3. Скоростния лост трепери при движение. Това е нещото, което най-много ме притеснява. Когато оборотите минат 2000 треперенето се засилва почти двойно - На това в ТМ Ауто казаха нормално, като тезата беше, че двигателя бил голям, а колата малка и се предавали вибрациите. На мен това не ми изглежда никак правилно, но може наистина да е така, за това моля някой с подобен двигател да даде мнение. Със сигурност в книжката за подобен род вибрации не се споменава.
4. Облегалките на 2-те предни седалки имат луфт. Луфта не е голям, но се усеща при спиране и минаване през бабуна, абе в най-горната част от седалката може би около сантиметър. - ТМ Ауто тук излезнаха с тезата, че конструкцията била такава и нещо си подобно. Това пак не ми харесва защото не ми се вярва японеца да измисли седалки с луфт. Тук могат да се намесят всички с Аурис и без ел седалки, защото предполагам са еднакви.
По принцип сме в София и знам за срещите на Еко в неделя, но часът ми е доста неудобен и до сега не съм присъствал нито веднъж. Ако обаче има някоя добра душа с подобен Аурис и има желание да ги сравним бих се радвал много - почерпката е налице (да пише на лично).
Благодяря.
- dany.killmister
- Мнения: 200
- Регистриран на: 14 Май 2009 15:43
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- didak
- Мнения: 1230
- Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
нещо не мога да те разбера.dany.killmister написа:Нищо му няма на Ауриса и на жената е така......
най-малкото обяснението, че двигателя е голям, а колата малка не важи при теб.
корола д4д 2.0 няма такъв проблем.
седалката и педала лесно можеш да ги сравниш с тези на тестовия.
въобще гаранционна кола - трябва да е като нова
ако толкова не можеж да се разбереш с ТМ Ауто, отиди до Пазарджик/виждам, че си от там/ и постави проблема и в техния сервиз без предистория.
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 19 Апр 2008 11:26
- Местоположение: софия
вибрациите в скоростния лост и луфта в облегалката не ми се струват нормални, или по-скоро ги няма в повечето нови коли, може би е просто особеност на твоята. но не знам скоростния лост дали е нормално да прави така и дали не му пречи, иначе за облегалката трябва да ти я сменят ако трябва... 

stay up and keep shining!!
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки

- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
dany.killmister написа:Нищо му няма на Ауриса и на жената е така,ако искаш всичко да ти е наред си вземи Мерцедес
Който не може да вдене се говори за Балкан Стар .vaso_bobinata написа:Там преди 2.5 години 2 месеца не успяха да диагностицират проблем с електрониката по раздатката. След като комуникацията с приемчика почна да се изчерпва. Се наложи да търся връзки там с началниците, които накараха некав немец дошъл да ги обучава да оправи проблема.
Цена 3500 лева фактурирано вътре сваляне и качване на раздатката 4 пъти. Ремонта изкара 1 година и във момента пак нямам бавни. От седенето два месеца на паркинга подмениха с изгорял усилватела за радиото на ключа.
Друг път съм си сменял ремъци и ролки там нахалния приемчик ми разправя че капака нормално имал 30 мм луфт, викам я ела вътре на паркинга да ти покажа на другите г-та вътре дали е токова голям луфта бе. и той разбира се оказа на половина.
Кажи ми ти защо да им давам един тон пари дето съм ги изкарал със работа на тия нефелници.
Дето работат на конвейр и на бояджиите въобще не им пука кога ще раждяса колата после. тя е излязла перфектна от там тва че след 6 месеца ще е в язви въобще не ги e*e.
И по конкретно ще ти отговоря там техногията няма да се спази, ще си спестят разглабяне, ще си спестят пилене и шкуркане. И наи важното след като лъсне метала няма моментално да го пръснат там с некав пример ли е грунд ли е дето да пасивира реакцията. А ще отидат да обядват или да си драпат мадите. Даже съм сигурен че най-големите мърлячи дирекно мажат кита отгоре и доволни от добре свършената работа се прибират да се почерпят. Четох на сайта на standox хората си имат някъв acid primer... точно за стари железа.
Колеги тва е осем годишна кола което си е реставрация не може да се обработва като нов автомобил. Трябва и внимание към всеки детайл и много разглабяне.
Успех !
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 25 Май 2012 11:42
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Semrush [Bot] и 4 госта