2 проблема с корола 2006та
2 проблема с корола 2006та
Здравейте колеги, за първи път пиша във вашия форум.
Надявам се и за напред да продължа, но не и заради проблеми с колата.
Колата е 2006 година 1,6 vvti двигател. 60 000 км пробег.
Изпълнението е SOL.
Така, историята е следната:
1во: постоянно мени празния ход или го държи на над 1600 оборота, това е от както е купена.
2ро: от известно време когато колата е с пуснат климатроник не работи вентилатора. Колкото и силно да пускам не работи. За да се оправи, трябва да я загася, да сложа на контакт да изключа AUTO функцията и о чудо духалката тръгва. Когато е в ръчен режим се сменят посоките на духане, така че не е запецнала клапа.
Това са двата единствени проблема, които има и ще се радвам ако успея да ги отстраня с ваша помощ.
Относно проблем 1ви, от ТМ ауто ми казаха че е наред колата.
В Юве казаха че си е проблем на тези мотори, но ми се струва малко странно. Трябвало много често да се чисти дорсела и дебитомера.
Колата не е гаранционна от 1 година, но до сега е сервизирана по книжка за всичко и само в ТМ ауто.
Поздрави и благодаря предварително.
Надявам се и за напред да продължа, но не и заради проблеми с колата.
Колата е 2006 година 1,6 vvti двигател. 60 000 км пробег.
Изпълнението е SOL.
Така, историята е следната:
1во: постоянно мени празния ход или го държи на над 1600 оборота, това е от както е купена.
2ро: от известно време когато колата е с пуснат климатроник не работи вентилатора. Колкото и силно да пускам не работи. За да се оправи, трябва да я загася, да сложа на контакт да изключа AUTO функцията и о чудо духалката тръгва. Когато е в ръчен режим се сменят посоките на духане, така че не е запецнала клапа.
Това са двата единствени проблема, които има и ще се радвам ако успея да ги отстраня с ваша помощ.
Относно проблем 1ви, от ТМ ауто ми казаха че е наред колата.
В Юве казаха че си е проблем на тези мотори, но ми се струва малко странно. Трябвало много често да се чисти дорсела и дебитомера.
Колата не е гаранционна от 1 година, но до сега е сервизирана по книжка за всичко и само в ТМ ауто.
Поздрави и благодаря предварително.
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
По първия въпрос мисля, че нямаш проблем, а от Юве те правят на "боядисано врабче".
По втория въпрос не мога да имам предположения, защото моята Корола е с обикновен климатик и ръчно управление на клапите (няма грешка и чудене в управлението
).
По втория въпрос не мога да имам предположения, защото моята Корола е с обикновен климатик и ръчно управление на клапите (няма грешка и чудене в управлението

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- LEXUS
- Мнения: 3770
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Малко по-точно се изразчявай, ако обичаш, че гадаеме какво искаш да кажеш.Като я палиш при -10 или 0 градуса много ясно,че ще работи на 1600 об./мин., следа като загрее трябва да паднат на около 800-600 об./мин, зависи. Как ги мени, с колко оборота ги мени от колко до колко играят? Пробвай с добавката от Тойота имат за бензинови двигатели да изчисти горивната система евентуално. Слушай какво ти говорят в ТМ-Ауто,защото колкото такива Короли са виждали, те в Юве не са и виждали на снимки толкова.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3770
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Това,което бих те посъветвал,за да знаеш дали е нормално ,или не, да я закараш на диагностика в ТМ-Ауто,защото аз не знам при автоматика как са нещата-може заради автоматика да е настроена така,нямам представа. Също така, ако си включил климатик,фарове и др. неща, оборотите автоматично се покачват.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Щом съм написал постоянно, значи постоянно, заграяла, незагряла, студена и топла, без значение дали е -10 или +30. За мен това е значението на думата постоянно. Ако имаше външни фактори щях да ги опиша.
Проблем е за мен, защото не е нормално да нямам постоянен празен ход. Не ми е единствената кола минала през ръцете и с изключение на няколко по спортни автомобила, до сега всички са били с истински празен ход. Не играещ кючеци!
Та за мен е проблем и смятам че не е задълбително мнението на ТМ да е меродавно, защото не са единствените които поддържат автомобили от тази марка.
Факт е че след почистване на дебитомер и дросел, нещата се кротват, но не е за постоянно. За това питам нормално ли е?
Проблем е за мен, защото не е нормално да нямам постоянен празен ход. Не ми е единствената кола минала през ръцете и с изключение на няколко по спортни автомобила, до сега всички са били с истински празен ход. Не играещ кючеци!
Та за мен е проблем и смятам че не е задълбително мнението на ТМ да е меродавно, защото не са единствените които поддържат автомобили от тази марка.
Факт е че след почистване на дебитомер и дросел, нещата се кротват, но не е за постоянно. За това питам нормално ли е?
АвенСис автомат бензин 1.8, дрЪт, държи 1200-1300 за 20-тина секунди след запалването (говоря при под нулата отвън) и после слиза до под 800. Това е на паркинг или неутрална естествено. Ако си на D и натискаш спирачката, слиза докъм 700 някъде.
Ако искаш, можеш да направиш едно клипче с показанието на оборотомера, защото туй "пада до 1000 най-много" не е много убедително или показателно ...
Лично мнение - над 1000 на загряла кола са проблемни! А и градският ти разход ще ти го подскаже ....
Смени сервиза - ако имаш възможност посети ТМАуто, може и в друг град (не знам откъде си).
Темата ти трябва да е "препоръчайте сервиз/майстор за корола с проблеми в празния ход" ...
На директния ти въпрос "Нормално ли е" ти отговарям - НЕ, НЕ Е НОРМАЛНО.
(абе да не се изложа, колата нали няма газово? )
Ако искаш, можеш да направиш едно клипче с показанието на оборотомера, защото туй "пада до 1000 най-много" не е много убедително или показателно ...
Лично мнение - над 1000 на загряла кола са проблемни! А и градският ти разход ще ти го подскаже ....
Смени сервиза - ако имаш възможност посети ТМАуто, може и в друг град (не знам откъде си).
Темата ти трябва да е "препоръчайте сервиз/майстор за корола с проблеми в празния ход" ...
На директния ти въпрос "Нормално ли е" ти отговарям - НЕ, НЕ Е НОРМАЛНО.
(абе да не се изложа, колата нали няма газово? )
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта