ТЪРСЯ МАЙСТОР ЗА GT-FOUR st205 /3S-GTE/ PLEASE HELP!

Аватар
SLADURA
Мнения: 142
Регистриран на: 26 Яну 2006 20:58
Местоположение: Пловдив/София
Обратна връзка:

ТЪРСЯ МАЙСТОР ЗА GT-FOUR st205 /3S-GTE/ PLEASE HELP!

Мнение от SLADURA » 21 Дек 2010 10:27

Става дума за Селика 1998г ST205 JDM - появи се някакъв теч на масло ... смених гарнитура на капака на клапаните (която със сигурност беше за смяна) ...
В Дунев серивз София ми казаха че било от картера ... но не е - проверих и това ..

Според мен остава да е от Гарнитура на глава - но не ми се вярва ... защото колата наистина работи като чисто нова!

Сис сигурност е двигателно масло - защото постепенно започна да изчезва маслото - а масло не гори :)

Колата е в безупречен вид - в перфектно здраве ... на 100хил. км. реални ... като надникнахме под капака на клапаните - всичко беше като чисто ново .. турбото е сухо и чисто ... има мощност та се къса ...

От какво може да тече да го е** ?!?

Някой знае ли къде има отворен доктор на такъв тип автомобили ?!

PLEASE HELP ....
Последно промяна от SLADURA на 22 Дек 2010 11:51, променено общо 1 път.
T O Y O T AИзображение

PESHO OT MARS
Мнения: 863
Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
Местоположение: София

Мнение от PESHO OT MARS » 21 Дек 2010 10:56

Добре де огледа ли хубаво двигателя на канал. за да си сигурен че няма теч от някъде?

Не съм сигурен как е точно при 3S-GTE но при други турбо коли имаш мазане на турбината от двигателното масло, дори двигателя да не го "гори" може турбината да го "изпуска" през лагера директно в изпускателния тракт. Това е често срещан проблем.

Гледам че си написъл че турбото е "сухо".

Друга причина да чезне масло не се сещам.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V

Аватар
SLADURA
Мнения: 142
Регистриран на: 26 Яну 2006 20:58
Местоположение: Пловдив/София
Обратна връзка:

Мнение от SLADURA » 21 Дек 2010 11:19

От предната част на двигателя всичко изглежда като чисто ново (демек часта на двигателя където е турбото) няма и капчица масло ... теча идва някъде от зад двигателя ... и не може да се види добре на канал почти нищо :( ... прекалено претъпкано е всичко :( ...

Само като се сетя че цял ден се мъчихме със свалянето на капака на клапаните и лошо ми става .. адската сложнотия е - иска си човек който знае за какво иде реч с този тип кола ...
T O Y O T AИзображение

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

...

Мнение от rudolf » 21 Дек 2010 11:57

колко масло губи на 1000 километра--примерно??

стига да нямаш масло в водата-мисля че се втелеясваш :thumbsup:

Аватар
SLADURA
Мнения: 142
Регистриран на: 26 Яну 2006 20:58
Местоположение: Пловдив/София
Обратна връзка:

Re: ...

Мнение от SLADURA » 21 Дек 2010 12:13

rudolf написа:колко масло губи на 1000 километра--примерно??

стига да нямаш масло в водата-мисля че се втелеясваш :thumbsup:
От както се е появил теча .. не съм направил повече от 500км но за тва време не е изчесало повече от 50гр ..

не съм проверил антифриза в радиатора дали е нацапан - но не вярвам .... ще го погледна днес

Източвах антифриза от водните интеркулери на Турбото - те бяха Перфекнти - с розово антифризче .. като нови ...

Уффф .. ама не искам да тече - грррррр
T O Y O T AИзображение

Stimo
Мнения: 42
Регистриран на: 09 Юни 2010 22:52
Местоположение: Варна

Мнение от Stimo » 21 Дек 2010 12:33

Семеринги на валовете?... unsure.gif

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 21 Дек 2010 16:16

1.Feed / Return na Turboto

2.Oil Pressure Sensor

3.Semeringi na Cam/Crank

4.Karter

Неопитни механици казват направо 4 ,но от както се ползва силикон за картерите то дефакто е най-малко вероятно!
Изображение

Аватар
portolinko
Мнения: 34
Регистриран на: 04 Окт 2008 19:56
Местоположение: Бургас-Варна

Мнение от portolinko » 21 Дек 2010 17:11

Загубата на масло е нормална в известна степен,според зависи колко ти е "лек" десния крак.Или миеш двигателя с пароструйка и обезмаслител,след това караш ден,два и оглеждаш от всички възможни места за течове,които вече са ти изброени по горе.Ако пак не става викаш :help:

xtreme
Мнения: 308
Регистриран на: 27 Май 2008 12:41
Местоположение: София

Мнение от xtreme » 21 Дек 2010 19:05

Щом тече, значи има :) карай спокойно.

Най-вероятните места при този двигател са: семеринг колянов вал, картер( точно под капака на ангренажа) и гарнитура на капака на клапаните. Ако не си пипал турбото там е много малко вероятно да протече. Другия вариант е да си я напънал докато е била студена , и заради гъстото масло да е вдигнала налягане в мотора , и да е избило отнякъде(щеката или капака на клапаните), същото се получава и при запушен отдушник, но това е доста малко вероятно. На мен на CA18-ката ми се бяха сплескали маркучите на кеч танка и мотора почна да тече от всевъзможни места :)

Аватар
andrian999999
Мнения: 1516
Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от andrian999999 » 21 Дек 2010 23:59

е как го хвана 50гр на щеката ми е малко трудно, но 50гр на 500км е нищо според мен
това си е литър на смяна което е и доста и ок, нали е 100гр на 1000 а не литър, на мен фиата ми събира откакто е нов 200гр на 10 000км в маркуча дето влиза в интеркулера и така вече 5 години и голема работа

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 22 Дек 2010 00:20

andrian999999 написа:е как го хвана 50гр на щеката ми е малко трудно, но 50гр на 500км е нищо според мен
чесно казано и мен ми прозвуча смешно това с 50 грама и спрях да гледам темата.

Аватар
SLADURA
Мнения: 142
Регистриран на: 26 Яну 2006 20:58
Местоположение: Пловдив/София
Обратна връзка:

Мнение от SLADURA » 22 Дек 2010 11:47

rudolf написа:
andrian999999 написа:е как го хвана 50гр на щеката ми е малко трудно, но 50гр на 500км е нищо според мен
чесно казано и мен ми прозвуча смешно това с 50 грама и спрях да гледам темата.
Ама нещо става вече по 50гр всеки ден ... :S ... HELP!!!
T O Y O T AИзображение

Аватар
SLADURA
Мнения: 142
Регистриран на: 26 Яну 2006 20:58
Местоположение: Пловдив/София
Обратна връзка:

Мнение от SLADURA » 22 Дек 2010 11:49

SLADURA написа:
rudolf написа:
andrian999999 написа:е как го хвана 50гр на щеката ми е малко трудно, но 50гр на 500км е нищо според мен
чесно казано и мен ми прозвуча смешно това с 50 грама и спрях да гледам темата.
Ама нещо става вече по 50гр всеки ден ... :S ... HELP!!!
а и да си кажа .. преди това да и се случи на колата ... бях минал с нея около 8хил км ... и не липсваше и грам масло ... така че не е смешно да ти изчезва масло което струва 150лв ! ...
T O Y O T AИзображение

мехаННика
Мнения: 1705
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 39 пъти

Мнение от мехаННика » 22 Дек 2010 12:25

На какви километри е тази кола?Нали се сещаш че преди теб е шпорена доста,или и тази е карана от баба само до църквата.На около 200х км е добре да се сменят и гумички на клапани-гарантирано са на "кокил".И напиши поне този теч дето го виждаш откъм ремъка ли е или откъм скоростите. Всичко друго са ти казали по горе.

Аватар
SLADURA
Мнения: 142
Регистриран на: 26 Яну 2006 20:58
Местоположение: Пловдив/София
Обратна връзка:

Мнение от SLADURA » 22 Дек 2010 12:36

мехаННика написа:На какви километри е тази кола?Нали се сещаш че преди теб е шпорена доста,или и тази е карана от баба само до църквата.На около 200х км е добре да се сменят и гумички на клапани-гарантирано са на "кокил".И напиши поне този теч дето го виждаш откъм ремъка ли е или откъм скоростите. Всичко друго са ти казали по горе.
Колата беше на 98хил км като е взех ...
Аз съм и втори собственик ...
Купувана е от WRC Sales . Co . Uk ..
Сервизни документи (на Японски)... напълно изряден заводски вид ...
Дори е ограничена на 186км/ч ..

Сигурен съм че е шпорена и преди мен колата .. нали за това се купува такава кола все пак .. но е поддържана много добре и това и личи

Докарах си е на собствен ход от Лондон до София .. за 30ч (заради задръстване в Германия от 7ч) .. колата е пушка!

В крайна сметка ... ще и поръчам всички видове гумички и сигменти и гарнитури ... но пак опирам до майстор който да знае какво да прави ...

Вече ми е все тая колко пари ще литнат .. просто държа колата да е изрядна!

edit: забравих да добавя - тече от към страната на Ангренажа - но по спомени май там бяха и скоростите ...
Но както вече казах - със сигурност е двигателно масло (защото то изчезва някъде)

П.С. След най старателно почистване и обезмасляване ... и 10мин държане в 3000rpm на канал - не капна и капка от долу ?!?!
T O Y O T AИзображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 2 госта